- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Íme az új Android Auto!
- Fotók, videók mobillal
- Új belépő a Honornál
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
Aktív témák
-
D@ni88
addikt
-
D@ni88
addikt
A Virgin és a HRT mellőzheti a KERS használatát
Ezután hány másodperc hátrányuk lesz? Mért kellett őket beengedni? -
D@ni88
addikt
válasz
venember83 #22871 üzenetére
Mag-nak megvan, megrendelte
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #22946 üzenetére
Hosszabb lett az autó, vagy hogy lett hátul ennyi hely?
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23017 üzenetére
Ennek is fent van az orra. Csak nem lehet véletlen
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23046 üzenetére
Ez keskenyebb hátulról mint a Ferrari
-
D@ni88
addikt
Jól kezdődik: Nem értem a nyelvet, de ez azért sztem egyértelmű: Alonso kent motorprobleem
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23144 üzenetére
Ez sztem pszichológiai hadviselés.
Honnan tudják hogy a többiek milyen teszteket nyomnak, és milyen üzemanyag mennyiséggel? Igazából ezek szerintem csak megbízhatósági körök még mindig. -
D@ni88
addikt
érdekes itt minden, az oldalsó légbeömlők, meg az első szárny is, hogy az orra alatt is van egy lemez, ami azért sztem nem kis leszorítóerőt termel
Ez vagy nagyon befog jönni, vagy nagy bukás lesz
Esetleg még egy lehetőségCsak megetetik a többieket, hogy megíjedjenek, és elkezdjenek ilyen elemekkel tesztelni, közben a Mclaren tudja hogy halott ötlet
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23189 üzenetére
Mondom én
Vagy nagy siker lesz, vagy mehet az egész a kukábaFőleg egy kis oldalszélbe, milyen szépen fog vitorlázni azzal a nagy légbeömlővel
De majd meglátjuk mi is lesz belőle...[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23477 üzenetére
Hát azért én nem tennék nagy pénzt egyik csapatra se...
Az első időmérőkig nem láthatunk igazából semmit az erőviszonyokról. Esetleg a Heidfeld Senna páros mutathatja meg teljesen a Renualt erejét, hiszen ők csak szerződésért fognak harcolni.[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23482 üzenetére
Milyen cérnák tartják a RedBull kerekeit
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23505 üzenetére
Ez a kipufogó kialakítás is okozhat forró pillanatokat
Csak bele kell gondolni: Forró levegő (kipufogó sokszor narancssárgásra izzik), ez a friss szellő megy majd a felfüggesztésre. Az autó pedig a rázókőre, ahol a felfüggesztés kap majd mindent a kíméleten kívül. Mondjam tovább? -
D@ni88
addikt
válasz
Oliverda #23509 üzenetére
Kedves Oliverda:
Te is kételkedtél mások hasonló megoldásánál.
Úgy látszik itt szerinted a Sauber mérnökei nem gondolkoztak. Értem én hogy a Mclarennél okos emberek vannak, a Saubernél meg tök hülyék. Csak favorite csapatod a Mclaren.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23560 üzenetére
Még a végén tényleg bejön neki
-
D@ni88
addikt
Zsoltinkról mi hír?
-
D@ni88
addikt
Massa etapjairól van valami?
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23740 üzenetére
Hány kilóval lett fentebb tolva a kötelező súlyhatár? Diffúzor se a régi és állítólag a gumi se olyan "gyors"... De ettől függetlenül sztem még mindig altatnak
-
-
D@ni88
addikt
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23898 üzenetére
lehet hogy itt tényleg érdemes lesz kemény gumival rajtolni...
-
D@ni88
addikt
Mi? Mostmár nem dupla-tripla diffúzor, hanem már dupla padlólemez lesz?
Besz*rás mire nem gondolnak
De ha a TR-nek dupla van, akkor sztem a RedBull-nak is, és lehet hogy már tavaly is volt, csak náluk nem lehetett kiszúrni képek alapján -
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23987 üzenetére
Mit ki nem találnak
Mielőtt valaki azthinné hogy ez így marad futamra is, azt el kell keserítsem
Ezzel csak azt nézik, hogy mennyire mozog a szárny különböző terhelésű kanyarokban.
-
D@ni88
addikt
ferrarin még mindig ez a bot első szárny van, nem hiszem hogy annyira hatékonyan működne, látva az RBR és Mclaren első szárnyát
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #24839 üzenetére
Elég látni az első szárnyat
Az bólogat erősen a féktáv és egyenes között...
Egy kérdés felvetődött bennem, Webbernek is a flexibilis szárnyat adták?
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #24903 üzenetére
Nem úgy van hogy az első körben nem lehet használni?
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #25176 üzenetére
Malajziában azért jó lenne látni ha a kettő hosszú egyenesben küldhetnék neki...
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #25556 üzenetére
Korea 4-5 hónappal állt így a futam előtt
Szval van még 2 hónapjuk még pluszba malmozni
-
D@ni88
addikt
Most nézve Vettel első szárnyát, valahogy nem hajlik annyira mint Ausztráliában.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #25719 üzenetére
Ferrari etapjairól nincs info-d?
-
D@ni88
addikt
Az biztos, hogy érdekes futam elé nézünk. Az RB tankja kicsit alul van tervezve. Ha huzamosabb ideig üldözné Hamilton Vettelt akkor lehet hogy az utolsó körökben gazdálkodj okosant játszik majd a német, mint anno Massa
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #26281 üzenetére
Alonso mért csak ennyi kört futott?
Volt valami gond?
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #26309 üzenetére
lehet hogy pont ezzel a nagyobb hátsó hasmagassággal tudnak többet mint a többi csapat.
Ezzel jobban szívja az aszfalt az autót, és lehet ezért nem számított nekik annyit arányaiban a dupla diffuzor anno, mert alapból hatalmas volt a kocsi alatti szívóhatás. Ezt amúgy már én is néztem, de ugye az RTL képminőség alapján nem mertem rámondani, hogy tényleg fentebb van a segge. -
D@ni88
addikt
Grat az RBR-nek, a Webber lejárató kampányuk maguk ellen fordul lassan
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #27257 üzenetére
ez a bólogatás mit jelent? Pattog féktávon vagy az első szárny hajlik, mint az RBnél?
-
D@ni88
addikt
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #27676 üzenetére
De jó hogy ha a Ferrari talál ki valamit akkor azt egyből be kell tiltatni
-
D@ni88
addikt
válasz
PazsitZ #27761 üzenetére
Hát én is inkább Webbernek szurkolok mint az ujjmutogatósnak. Jobbat is tenne a sportnak ha egyszer nullázna a kis német.
Webbernek meg nagy sansza van, mivel nála megy most a KERS, Vettelnél pedig nem ment.Habár időmérő után azon gondolkoztam, hogy lehet az RBnél megegyezés kérdése a KERS használata, és Webber csak lázadásképp használta
-
D@ni88
addikt
Én pl nem értettem Hamiltont mért hozták be 5-6 kör után keményért Vettellel együtt. Pedig ott megfoghatta volna