- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- BYD Atto 3 menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34161 üzenetére
Kár, hogy ehhez hasonlót Alonso már elsütött a múltkor, de attól még jó poén.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34164 üzenetére
a KERS-szel még gyengén állnak
Ez honnan? A Renault azt nyilatkozta, hogy a KERS-ük készen van, valószínűleg bevetik Ausztráliában. A Red Bull ugyanazt kapja, tehát ők ugyanúgy készen vannak vele. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34167 üzenetére
Ja, olyan értelemben gyengén állnak mindennel, hogy nem lehetne most azonnal bevetni a cuccot, ami egyértelmű, hiszen az autó még csak 1 napos.
De amiket bemásoltál, egyikből sem következik az, hogy a Red Bull (tehát a Renault) gyengén állna a KERS-szel a többiekhez képest. Kesztyű, korlát, várakozási idő, óvatosság... ezek mindenkinél megvannak, és valószínűleg az egész évadban meg még utána is meglesznek. Ezt ahhoz tudnám hasonlítani, amikor a szerelők versenyen tűzálló ruhában vannak. Előfordult már baleset (pl. Verstappen 1994), így jobb óvatosan közelíteni a dologhoz. A KERS esetében meg főleg így van, hiszen még csak pár hónapos a technológia (és szintén volt baleset). De ez teljesítményre, hatékonyságra, tömegre vonatkozólag nem jelent semmit. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34173 üzenetére
Én a sorok között is olvasok.
Na, ismét a stílus, amiért annyian utálnak.Mit gondolsz, a sorok között csak te olvasol, és amit kiolvasol, az tuti úgy van? Én is olvasok, csak mást.
de ez mese habbal, akárcsak Piquet beszólása.
Tedd hozzá, hogy SZERINTED, és máris nem nem lesz olyan kioktatás-íze a dolognak.Egyébként is, ezek a nyilatkozatok relatívak. Ha valaki azt nyilatkozza, hogy jól állnak, az nem azt jelenti, hogy készen vannak, hanem a saját fejlesztési tervükhöz képest jól állnak. Persze, kamuzás lehet benne, de azt nem lehet abból megítélni, hogy gumikesztyűvel nyúlnak-e hozzá. Egy olyan csapat, mint a bmw, ahol szenvedtek már áramütést, egyébként is tovább lesz óvatos, mint a másik, ahol nem volt baleset.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34175 üzenetére
Az nem sorok között olvasás, hogy helyszíni információk szerint szar az autó és a KERS. Ezt inkább értesülésnek hívják.
A Red Bullnak meg egyelőre nem kell magába zuhannia, ha bedöglik párszor az autója. Majd ha huzamosabb ideig zavarja ez a felkészülést, akkor lesznek szarban. Egyelőre viszont szigorúan a sebességet nézve jól megy nekik, már amennyire lehet egymáshoz viszonyítani a sebességeket egy teszten.
Oliverda: Főleg, ha Alonso is otthagyja őket.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34190 üzenetére
Nem valami fényes, de van benne potenciál...
-
wildrain
addikt
válasz
zed1983 #34335 üzenetére
A gumi felmelegítésének/használásának foka a konstrukciók sajátossága, amin beállításokkal vagy lehet többé-kevésbé változtatni, vagy nem. Mivel az F60-as egy teljesen új cucc, nem a tavalyi továbbfejlesztése, így ha gondjuk is lesz a gumi felmelegítésével, annak köze nem lesz ahhoz, hogy tavaly volt-e ilyen problémájuk vagy sem.
De ahogy te is írtad, amíg el nem telik pár futam, addig nekünk kívülállóknak (ebben te is benne vagy!) fogalmunk sem lehet róla, hogy hogyan használja a gumit. -
wildrain
addikt
válasz
PazsitZ #34346 üzenetére
Tipikus esete annak, hogy addig nyernek vele (F1-ben az az 1-2 tized is jelenthet futamot), amíg minden jól megy, de amint valaki vagy valami hibázik, már óriásit buknak.
Most is azt mondhatjuk, hogy oké, azzal, hogy a rendszer nem engedi kikuplungolni a pilótát, amíg a tömlő rajtavan, látszólag kijavították az eddigi hibáikat, de majd amikor azon kapják magukat, hogy lehúzták a tömlőt, és az autó még mindig ott áll, mert az elektronika bedöglött és nem engedi el... -
wildrain
addikt
Egy előzésekkel, fordulatokkal teli futamot érdemes visszanézni, mert újra végig lehet izgulni, akár egy filmet, amit már láttál. Ugyanúgy, ahogy milliószor láttam már Kimi 2003-as suzukai előzését Fisichellával szemben, pedig nagyon jól tudom, mi a vége.
Esetleg felfedezhetsz apróságokat, amiket eddig nem vettél észre, megfigyelheted, hogy az egyes események, amiket a futam utáni cikkek kitárgyaltak és megvilágították az okokat, hogyan néztek ki élőben. Egy kicsit más szemmel látod a dolgokat. Nekem legalábbis erre jó, de lehet, hogy mások csak nézik és kész.
Én pl. megnéztem már a 2006-os brazil nagydíjat is többször, és a 2006-os magyar nagydíjat is. Nem mondanám, hogy ugyanúgy izgultam, mint elsőre, de azért jó volt.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #34447 üzenetére
Hát pedig (csupán megérzés szinten) szerintem idén sem lesz túl jó a Williams. Úgy gondolom, hogy a lendkerekes KERS zsákutca lesz, maga az autó pedig ugyanúgy a középmezőnybe való, ahol eddig is volt. Persze lehet egy-két villanásuk Rosberggel, de a dobogó közelében már most is túl sokan vannak.
-
wildrain
addikt
Ennek a USF1-tulaj Peter Windsornak szája az már van.
A leendő pilótáiról kérdezték:
Sokkal valószínűbbnek tartja azt a felállást, hogy egy rutinos F-1-veterán és egy feltörekvő amerikai tehetség foglalja el a versenyzőüléseket. Előbbire Rubens Barrichellót említette példaként, aki hondás tapasztalatai révén azt is tudja, hogyan nem szabad F-1-es istállót működtetni.
Nem semmi duma.Gyanítom, hogy az öreg Rubens szívesen beülne, habár ez neki egy év kiesés után lenne, de ha tényleg náluk versenyezne legalább egy évet, akkor nagyon komoly futamindulási rekordot produkálna a pályafutása végére.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #34494 üzenetére
Ez az "oldd meg" kategória. Mindenkire ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mindenkinek kihívás. Nincs ezzel semmi gond.
A fejlesztési költségek meg a KERS kifejlesztésével együtt is csökkentek. Ha jól emlékszem Theissen mondta, hogy nem volt olyan nagyon drága a fejlesztés. A használhatóságot ugye jelenleg a súlyához kötik, legfeljebb azt is lejjebb tornásszák idővel. De jövőre úgyis növelik a felhasználható energia mennyiségét, a tömege meg talán csökkenni is fog, vagy marad ugyanannyi, és akkor már több tapasztalattal is rendelkeznek az egészről, így biztosan kifizetődő lesz használni.Én személy szerint nagy ívben lesz@rom a költségcsökkentést. Addig, amíg olyan szabályok nem lesznek, amik zavaróak a versenyzésre, addig nyugodtan be is tilthatják a tesztelést, a szélcsatornákat, stb. Egyenautók ne legyenek (még részben sem), mert az már tényleg zavaró lenne a versenyzésre. Még az egyen-KERS is hülyeség, remélem nem lesz olyan, mert akkor felesleges belerakni, ha mindenkinek ugyanaz van.
De az, hogy ki mennyi pénzt (sokat vagy keveset) költ el a fejlesztésre, versenyzésre, teljesen hidegen hagy.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #34612 üzenetére
Ezen én is néztem egy nagyot. De azt furcsállom, hogy a Bridgestone-nál sem tűnt fel senkinek, hogy ez pont a 98-as változtatás ellentéte lesz, tehát ha akkor szélesítették az elsőgumit, akkor most szűkebbre kéne venni? Ezek szerint ők mint a birkák, csinálták, amit mondtak nekik, és rá se kérdeztek, hogy ez biztos jó lesz-e így.
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #34659 üzenetére
És mit írtam? "...úgyhogy ritkán lesznek bajok vele." Nem azt, hogy nem lesz vele baj, hanem azt, hogy ritkán. Persze szigorúan szerintem.
A kipufogóvéggel hányszor volt baj? (Na nem mintha az az egy eset nem lett volna önmagában is túl sok.) A lámpás rendszer meg nem egyszerű, ezért nem jó példa.De egyébként teljesen igaz, hogy minden behalhat, ahogy a Williamsnél meg a McLarennél még a visszapillantó is leesett, ugyanúgy bármi tönkremehet.
[ Szerkesztve ]
-
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #34667 üzenetére
Szerintem a hardver használója és a hardver szerelője között nem lehet párhuzamot vonni, mert akkor ilyen alapon a versenyzői hibából (hardver használója) való kicsúszás is műszaki meghibásodásnak számít.
De végülis mindegy, ha neked jól esik egyenlőség jelet tenni, akkor tégy úgy. -
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34779 üzenetére
Hol is nézed ezeket az időket? Nem raktam el könyvjelzőbe...
-
wildrain
addikt
válasz
!Overdose! #34829 üzenetére
Egyrészt ez, másrészt csak a kiugró kört produkáló Heidfeldtől volt távol, a 2-3-tól csak 3 tizedre volt. Meg a pályaviszonyok is nyilván sokat javultak.
-
wildrain
addikt
Button megint szárnyal. Jelenleg az élen van, ugyanazzal az idővel, mint amit Kimi futott tegnap, pedig 10 fokkal hidegebb van. Eddig övé a teszt legjobb ideje.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34886 üzenetére
Én is így vagyok. Képtelen vagyok elhinni, hogy ekkora jelentőségű problémájuk van. Alapesetben egy nagyobb probléma max a középmezőnybe vetné vissza őket, nem a végére. Ha hinnénk ezeknek az erőviszonyoknak, akkor az azt jelentené, hogy az időmérőn a 15. helynek is örülhetnek. És ezt én teljesen kizártnak tartom. Átfogó szabályváltozás ide vagy oda, az nem lehet, hogy egy csapat az egyik évben a vb címért harcol, a következőben meg sereghajtó lesz.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34893 üzenetére
Hát a tavalyi szárnnyal jól mentek, szóval lehet, hogy tényleg csak az az elem a probléma. Viszont akkor nem értem, mit szarakodnak annyit, egy hátsó szárnyat újratervezni nem lehet olyan nagy feladat. Ráadásul vannak minták is (a többi csapat).
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34906 üzenetére
Szeva' Jenson! Mit szólsz, hogy felére csökkentették a fizetésed?
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34910 üzenetére
Még a végén sajnálni kezdem őket, úgy húzza őket az az ág...
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34945 üzenetére
Ha lement az ausztrál futam, azt is tudni fogjuk, ki lesz a világbajnok.
-
wildrain
addikt
Én inkább hollandról angolra fordíttattam, de így is vannak meredek dolgok. Pl. a "pit" szót, ahogy nálad is, itt is "kernel"-nek fordítja, de a legdurvább az volt, hogy percekig nem találtam Massát a sorban, míg egyszer csak rájöttem, hogy "F. Bulk" lett belőle.
Egy pillanatig elgondolkodtam, hogy nem is hallottam, hogy új pilótát próbálnak ki a Ferrarinál.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34997 üzenetére
Nekem az a véleményem, hogy ha megmaradt volna Hondának, akkor nem lenne vagy nem sokáig lenne topon, mert egy akkora nehézkes cég, hogy nem bírna kellőképpen mozogni az év során. Szerintem Brawn a lehető legtökéletesebb vezető, akit kaphattak maguknak, nagy esély van arra, hogy egy "második Ferrarit" farag a csapatból.
Ha tényleg topcsapat lesz idén a BGP, akkor elég furcsa jövő elé néz Barrichello, még az is lehet, hogy pályafutásának második csúcsa következik. -
wildrain
addikt
válasz
Integra #35002 üzenetére
Nem az egész Hondára gondoltam, hanem a 700 fős F1-es pereputtyra. Habár az lehet, hogy ebben is tévedek, mert valószínűleg a McLaren is valami hasonló munkavállalói tömeggel rendelkezhet. Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy egy kisebb cég hatékonyabb lehet, ha megfelelően használják fel a pénzt, és megfelelő vezetőjük van.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #35013 üzenetére
A Brawn, mint etalon. Szokni kell ezt még...
Szerk: Ezek az idők tényleg döbbenetesek. Még csak nem is egyenletesen lassú, hanem a szórása is nagy, ami a vezethetetlen autók ismérve. (Vagy ez szimplán egy laza etap volt, lényegtelen időkkel.)
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #35016 üzenetére
Nekem tetszik a festése, esetleg az a neonizé lehetne valami nemneon szín. A nagy fehér részek azért jók, mert hívogatják a szponzorokat.
-
wildrain
addikt
nos az ezen a lassu kanyarokkal teli pályán
Gondolom, most nem Catalunyáról beszélsz, mert ez a pálya éppenhogy gyors kanyarokkal van tele. Ez az egyik olyan pálya, ahol a legjobban számít az aerodinamika, de összességében az autó minden részének hibája megmutatkozik. Ez a pálya a valós erőviszonyokat mutatja. -
-
wildrain
addikt
Az, hogy én meg te mit hova sorolunk, az nem mérvadó. Azt mondjuk hozzátenném, hogy a 100-120 km/h feletti kanyarok nem lassúnak hanem inkább középgyorsnak számítanak, ahol pont sokat számít a leszorítóerő. Igazán lassúnak mondható kanyar csak az 5, 10, esetleg 12, természetesen a sikánt leszámítva. A barcelonai pálya mindig is aeroigényes is volt (habár az átépítés előtt jobban, mint most), sok helyen lehet ezt olvasni, de inkább azt mondhatjuk, hogy az autó minden tulajdonsága nagyjából egyformán számít. Ezért tökéletes az erőviszonyok felméréséhez, pont ellenkezőleg, mint ahogy te írtad korábban.
Spa tényleg egy olyan pálya, ahol az aero számít, de éppen ez a lényeg, hogy más területek kevésbé fontosak. -
wildrain
addikt
Nyilván megfogadhatnám én is, de ugye az a különbség kettőnk között, hogy nem én jöttem ide belekötni a tömegbe, mert ők számbavesznek egy olyan lehetőséget, amit te kizártnak tartasz. De még ezzel az eltérő véleménnyel se lett volna semmi gond, ha normálisan adod elő, nem onnan a magas lóról.
Aktív témák
- iPhone 13 Mini Midnight 128 GB eladó (eredeti akku 84%)
- iPhone 13 128GB midnight kártyafüggetlen 7 hónapos, Akku 98%! 2024 novemberig Apple garancia!
- GAMER PC i5-10500 2x8 GB DDR4 RTX 2060 Super 8GB 512GB Nvme
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)