- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- BYD Atto 3 menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #26434 üzenetére
Az, hogy egy megcsúszás a falban végződik, vagy tökvéletlenül a pálya hosszában csúszik az autó, majdhogynem szerencse kérdése. A hibát elkövették mindketten, Hamilton is, így nem érzem jogosnak ezt a nagy önmagasztalást.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #26468 üzenetére
Live Timing megy nektek?
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #26535 üzenetére
Hamiltonnak nem volt igaza, Kimi annyira tökös, hogy még el is ad belőle.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #26559 üzenetére
Jó sötét volt, mintha este lenne.
Ez is egy érdekes kép. Középen az üzenetekre gondolok.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #26632 üzenetére
Lewis is uszhatna egy-ket kort
Kívánságodra... -
wildrain
addikt
A saját drukkerei nem fordulnak ellene. Aki ellene fordul akkor, amikor nem megy neki annyira, az soha nem Kiminek drukkolt, hanem az eredményeinek. Ezt hívják divatdrukkernek, aki csak addig szurkol valakinek, amíg topon van, amikor jönnek a nehéz idők, akkor meg másik kedvenc után néz.
Nem kell velük foglalkozni, saját magukról állítják ki a negatív bizonyítványt az ilyenek. -
wildrain
addikt
Aki kritizálja, az még szurkol neki, esetleg éppen azért kritizálja olyan élesen, mert nagyon szeretné, ha jobb eredményt érne el. Aki elfordul tőle, az meg nem is kötődött hozzá sosem.
Én nem tartom bajnak, ha idén nem jön össze neki a vb cím, mert szerintem ez csak méginkább felkelti benne a vágyat, hogy maradjon, mert amíg versenyképes autóban ülhet, addig meglesz az esélye győzni. Egyébként meg az sem ciki, ha megkopnak a reflexei, vagy idővel elfogy a motivációja. Ez mindenkivel megtörténik előbb-utóbb, neki legalább előtte összejött egy vb cím is. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #27372 üzenetére
Ehh, azt a Kubica-féle (az nem Webber volt? vagy rosszul emlékszem?
) előzést látva rendesen guvadtak a szemeim.
Tényleg hihetetlen dolgokat tud művelni, nagyon érzi a határokat, és tetszik, ahogy gokartozik egy F1-essel. Nagy kár, hogy az egyénisége elfogadhatatlan szinten van számomra. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #27383 üzenetére
Sztem mi sokat nem tudunk erről a srácról.
Igen, ez elég kézenfekvő magyarázat ahhoz, hogy minden esetben fel lehessen hozni, de én akkor is jogot formálok, hogy véleményem legyen róla.Szerintem nem őszinte (belül nagyon jól tudja, hogy a sikánátvágás után nem volt fair támadnia, mégis azt nyilatkozta többször is ártatlan képpel, hogy bizony ő szabályos volt), és a viselkedése, nyilatkozatai már nagyképűek, nem csak magabiztosak. Egy-egy előzés után nagyon sokan tehetnének kemény megjegyzést a többiekre, vagy saját munkájukat az egekig magasztalhatnák, de mégsem teszik. Hamilton megteszi, és ez az én szememben nagyképűség. Nem arról van szó, hogy semmit nem tud felmutatni, és mellette szájhős, hanem arról, hogy úton-útfélen magát dícsérgeti, főleg újabban. Nincs erre szükség szerintem, csak sok-sok embernek szúrni fogja a szemét, és utálókat gyűjt. A sikános akciója és a "Kimi nem elég tökös" nyilatkozata után szerintem a pilóták többsége is minimum más szemmel néz rá, és nem csak az eredményeire való irigység miatt, hanem azért is, mert egy kedvelnivaló ember nem így viselkedik.
-
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #27410 üzenetére
Azt nem tudod, hányadik körben érte utol Hamilton a bandát?
Ha a tendenciát nézzük, akkor szerintem nekem van igazam, Hamilton az interen hosszútávon nem lett volna ütőképes. Ha megnézed, ahogy megkapta az új gumit, ment egy brutál kört, majd folyamatosan lassult, és a 41-44 körig ugyanolyan köröket produkált. Kimi meg ahogy megkapta, végig folyamatosan gyorsult (pontosabban közben volt elhibázott köre).Peat: pedig érdekelne, hogy mit akartál.
Na most elolvastam mégegyszer, és lőn világosság.Szóval ha ez így volt, miszerint Kimi száraz beállításokkal ment a versenyen, akkor elég brutál hibát követtek el a Ferrarinál. Nyilvánvaló volt, hogy esős verseny lesz, még ha nem is esik, akkor is vizes/száradó pályán kell megtenni a verseny nagy részét. Nem tudom, hogy ők milyen előrejelzést néztek...
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #27418 üzenetére
Kéne tudni, hogy mikor érte utol őket.
Mert a megfőzést alátámasztja az is, hogy konstans köröket ment a 41. körtől, mintha rendbe akarná hozni, le akarná koptatni a gumi elszemcsésedett rétegét. Meg azt is vedd figyelembe, hogy Webber is megtámadta. Ha Hamilton még ereje teljében van, akkor inkább tapad Massára még akkor is, ha valójában megelőzni nem akarja, mert hátha... De azt végképp nem hagyja, hogy még Webber is bepróbálkozzon. Arról nem is beszélve, hogy különben sem úgy ismerjük, mint aki megelégszik a kármentéssel, amikor még előnye is lehetne (lásd Spa). Mert itt nem egy pontról volt itt szó, hanem akár a pontelőny növeléséről. Szóval nem, nekem Hamilton harcosságát ismerve nem hihető. -
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #27423 üzenetére
Chuck Norris nem előzött volna, egyszerűen teret görbít, és begurul a célba.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #27430 üzenetére
Hát én vágom, hogy okés ez. Nem egyszer, nem kétszer volt ilyenben részem nekem is a versenyeken, és bár nem voltam igazán híve a dolognak, néha én is megcsináltam másokkal. Főleg, ha nagyon akartam a pozíciót, mert fontos volt, vagy ha bepipultam.
Volt egy imolai futam, amikor Juan bejött mellém a belső ívre féktávon a Tosa-ba, de sikerült mellette fordulnom kívülről, és egymás mellett gyorsultunk fel a dombra. Még meg is kérdezted Juantól, hogy miért nem tolt ki, mint annak idején Schumacher Montoyát.A Mike-os balhéra is emlékszem, persze. De neki nem is igazán az volt a gondja, hogy kitoltad, hanem az, hogy előtte 1-2 mp-cel a fűről jöttél vissza, és ugye azt nem veszélyesen szokás csinálni. De szerintem rendben volt a dolog: visszajöttél, és egyszerre harcoltál is a pozícióért. Akkora sebességkülönbség nem volt, hogy ne lehessen reagálni a védekezésedre.
-
wildrain
addikt
válasz
proof88 #27437 üzenetére
Asszem 2005 végén indult az egész, még F1Ch-re épülő ETCC moddal, aztán azóta volt GTR, LFS és rFactor is, sok-sok moddal, de főként kasztnisokkal.
Én asszem kb. másfél éve abbahagytam, kicsit sok volt a mindennapi gyakorlás, meg apa lettem, meg ilyenek.A többiek is szétszéledtek, más ligákhoz csapódtak, vagy szintén abbahagyták. Ja, és természetesen kormánnyal nyomtuk, segítségek nélkül.
Oliverda: Szerinted. Szerintem meg nagyképűségnek.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #27532 üzenetére
Nem a benzinfogyasztás miatt parkoltak a boxkijáratnál. Mivel a megtett körök után tankoltak vissza benzint, ezért semmi értelme nem lett volna álló helyzetben fogyasztani az üzemanyagot, egyszerűbb lett volna kevesebbet tankolni, és később indulni.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
Ez nagyon nagy!
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz
manutdzoli #27574 üzenetére
máváffánkúúúlo!
Azért szerintem érthető a sikoltozása. Ha valaki nincs hozzászokva a versenyszerű kanyarvételekhez, könnyen eltolódhat az ijedtség a halálfélelem felé, az pedig nem egy játékos érzés.Ráadásul szerintem egyáltalán nem fair dolog ilyet csinálni valakivel, ehhez képest még egész viccesen fogta fel a dolgot.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #27663 üzenetére
Hát én sem hiszem, hogy most egycsapásra lenyomják a McLarent esőben, mert sok ilyesfajta bizakodó ígéretet lehet olvasni tőlük, ami aztán nem valósul meg (lásd: "nem lesz több motorhiba").
Ettől függetlenül ha belegondolunk, hogy az olyan pályákon, ahol amúgy is kicsi fékhűtéssel mennek, mert nincsenek kemény féktávok (Monaco, Silverstone), nem volt rossz esőben a Ferrari. Lehet, hogy tényleg sokat számít, amit most találtak (sőt: biztos, különben nem beszélnének róla). -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #27727 üzenetére
Ha viszont megtámadhatnák, és visszavonhatónak ítélnék az ilyen, futam után adott boxutcai áthajtást (vagyis időbüntetést), akkor az igazságtalan lenne azokkal szemben, akik még a futam alatt kapják meg ugyanezt a büntetést, mert ők azonnal a büntetésük letöltésére vannak kárhoztatva, megfellebbezési lehetőség nélkül.
Erre egyetlen megoldás lenne, hogy sosem adnának boxutcai áthajtás büntetést, hanem mindig csak futam után, időbüntetést. Ez meg jó kis káoszhoz vezetne a végeredmények tekintetében, és a nézők frankón elveszítenék az az általában megszokott helyzetet, hogy a futam után mutatott végeredmény a tényleges végeredmény.venember83: miért kéne bezárni, nem esett senki a másik torkának. Vitatkozni csak lehet, nem? Legalábbis azt hittem, erre vannak a fórumok a neten. Ha untat, ne olvasd.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #27730 üzenetére
Az itt a probléma, hogy kétféle büntetési körülményt akarsz adni a versenyzőknek ugyanazért a vétségért attól függően, hogy mikor követték el a szabálytalanságot. Aki az ötödik körben követi el a szabálytalanságot, annak nem megtámadható a büntetése, aki meg az utolsó előtti körben, annak meg igen? Ez hogyan igazságos szerinted?
Az világos, hogy az idő, amit a valóban letöltött büntetés helyett kapnak, nem okés, mert minden pályán más az áthajtásos büntetéssel összeszedett hátrány (ráadásul a 10mp stop&go is ugyanúgy 25mp-et ér), de olyan mélységekben nem lehet megírni egy szabálykönyvet, hogy x pályán ennyi, y pályán annyi, stb. Valahogyan átlagolni kell.
ez meg a többi, egyébként megkérdőjelezett és elbírált, időbüntetett versnyzővel szemben helyezi háttérbe az unevezett áthajtásos időbüntetettet.
Nem beszélhetünk hátrányba helyezésről akkor, amikor a vétség nem volt ugyanaz. Így már más a kiindulópont, két teljesen más esetről beszélünk, ami nehezen összehasonlítható.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
Nem a döntés jogosságát vitatja, hanem a szabály ésszerűségét.
b-type: Nem mindegy, hogy a kétféle körülmény magától adódik, vagy megteremtik. Arról senki nem tehet, hogy a szabálytalanságot akkor követte el, amikor elkövette (és a büntetését nincs mikor letölteni), arról viszont tehetnének a szabályalkotók, hogy (igazságtalanul) megtámadhatónak ítélnek egy olyan büntetést, amit a másik szabálytalankodó (az ötödik körös) nem tudna megtámadni. Az kettős mérce lenne, ha most tárgyalták volna az ügyet.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
fellebbezni lehetett
A5.hu:
Az FIA Nemzetközi Fellebbviteli Bírósága elutasította a McLaren fellebbezését Lewis Hamilton spái büntetése ellen, így Felipe Massa immár jogerősen is a Belga Nagydíj győztese. Az indoklás: boxutcai áthajtás ellen nincs helye jogorvoslatnak.Szó sem esett bizonyításról. Nem volt rá lehetőségük.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #27751 üzenetére
McLarennek utos lapjai voltak, olvasd el a beszamolot
Gondolom, a hozzád hasonló Hamilton-szurkolók szerint voltak űtős lapjai.A beszámolót meg nem olvasom el, mert nincs kedvem bonyolult angol jogi szöveget bogarászni. Kíváncsi lennék, hogyan bizonyították telemetriával egy olyan dolgot, amit nem lehet, hiszen Hamilton és Raikkönen nem egymás mellett gyorsított volna, ha Hamilton besorol Raikkönen mögé. Így már mindjárt érvényüket veszítik az adatok, mert a pálya nem mindenhol ugyanúgy tapad.
Az meg egyenesen röhej, hogy te, aki annyira ad a hiteles forrásokra, index.hu-s cikket linkelsz a fórumra.
Megint minek reagálok?
Na mindegy, mostmár megírtam...
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #27754 üzenetére
Na, mostmár az is kiderült, hogy a bukótér jobban tapad, mint a pálya.
a sarga zaszlos vetseget nem is hoztam fel
Egyrészt már másodszor hozod fel, másrészt kár, mert csak kiröhögteted magad. Ki lett tárgyalva, hogy azt nem előzik, aki a pályán kívül tartózkodik, vagy egyéb okból áll. Tökmindegy, milyen színű a zászló. Lásd Monaco, Sutil. -
-
wildrain
addikt
válasz
enzodasilva #27849 üzenetére
Nem kicsit volt beb@szva az öreg.
-
wildrain
addikt
Stimmelne a gondolatmenet, ha Massa nem versenyezne már évek óta az F1-ben, a többiekkel együtt, ahol már rég "kiment" volna belőle az előny, amit a balos pályán összeszedett.
Meg ugye egy időmérőn, összesen tizenegynéhány kör alatt nem jön ki a kondicióbeli különbség...Ráadásul az az istanbuli hatalmas előnye sem túl meggyőző számomra, tavaly pl. a versenyen végig feltartotta Kimit, idén pedig a jobb taktika ellenére is egy kicsit veszélyes volt rá Hamilton.
Massa egyszerűen baromi jó tud lenni egy körben, olyasmi, mint Trulli. Ha elkapja a fonalat, akkor legyaláz mindenkit, és elég gyakran el is kapja.
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
mert Massa csapattársa nem tud/nem akar pontokat rabolni tőle. Ez is hozzátartozik a lúzerséghez, kölcsönkenyér neki nem jár vissza.(Massának)
Honnan veszed ezt a marhaságot? A tegnapi futamon is ott loholt Hamilton mögött, amíg nem jött az SC, és valószínűleg meg is előzte volna.
Meg nem ártana olvasni a futam utáni nyilatkozatait, amiből egyértelműen kiderül, hogy lemondott a vb címről, és Massának fog segíteni."Tudom, hogy mi a csapat célja - meg akarják nyerni a világbajnokságot" - mondta Räikkönen, aki legutóbb 11 fordulóval ezelőtt, Barcelonában aratott győzelmet. - "Én is meg fogok próbálni futamokat nyerni, aztán meglátjuk, mi lesz. A világbajnoki küzdelemből már úgyis kiestem."
"...De nem szoktam meg, hogy bármit is feladjak, és mindent meg fogok tenni, hogy hozzásegítsem a csapatot a céljai eléréséhez."
Vagyis mindent belead, és ha Massát el kell engedni, akkor elengedi. Nem tudom, egyesek milyen alapon vonják kétségbe Raikkönen csapatjátékosi hajlamait, amikor soha nem volt példa rá, hogy kibaltázzon a csapattársával. Most sem fogja megtenni.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #28675 üzenetére
Hát igen, sokat vitatkoztunk Valencia után, hogy érdemes-e a lámpás megoldással csinálni a boxkiállást, és tény, hogy ha most Massát egy nyalókás ember ugrasztja meg azzal, hogy felemeli a nyalókát, és utána visszacsapja az orra elé, akkor nem viszi magával a csövet, nem kell a boxutca végén várni.
Mostmár én sem tudom, hogy megéri-e a cucc. Mérlegelni kell, hogy milyen gyakori az, hogy pontokat tudnak gyűjteni a 2-3 tizedes rövidítéssel, és milyen gyakori az irányító ember hibája.
Aktív témák
- - MAKULÁTLAN - Lenovo Legion GO - 3 ÉV GARI
- iPhone 13 Mini Midnight 128 GB eladó (eredeti akku 84%)
- iPhone 13 128GB midnight kártyafüggetlen 7 hónapos, Akku 98%! 2024 novemberig Apple garancia!
- GAMER PC i5-10500 2x8 GB DDR4 RTX 2060 Super 8GB 512GB Nvme
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor