Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zedz

    addikt

    Szerintem sem erőltetett, mi lenne az benne? Amint elsajátítja az ember a harcot, elég élvezetes lehet.
    Pl. amikor 4v4-ben elfoglalok egy pontot, tartom, jön valaki és levág a francba, akkor az nyilván idegesítő, de bármely fps játékban is így kezd az ember, hogy lelövik és majd legközelebb jobb lesz.

    Ezért mondtam az elején a sok 1v1-et vagy 2v2-őt, mert ott nincs objective, hanem csak a másikkal vali harcra lehet fókuszálni.

    Az még külön tetszik amúgy, hogy ha ketten jönnek az emberre, az sem feltétlen jelent azonnali halált, mert nem egyszer volt az, hogy egymást akadályozták. És mivel a friendly hőst is lehet sebezni, így kvázi nem csak engem de egymást is kaszabolták.

    Ahol javulhatna a játék: a folyamatos színcsere engem pl. zavart. Nem értem miért nem lehetne mindig kékek a mi csapatunk, és narancs az enemy. A másik, hogy sokkal jobban is lehetne jelezni, hogy melyik friendly hős éppen hol van.

    (#233) horvi0813: Jaaa igen? Ezt nem tudtam. Jár a piros pont. :)

    Szerk 2.: Amiért még jár a dícséret, az az optimalizálás. A closed béta, és a nem legfrissebb NV driverrel az én kis öregecske GTX650 Ti Boostom 1v1 és 2v2 játékokban MEDIUM beállításk mellett stabil 60 fps-t tol ki magából, 4v4 legpörgősebb jeleneteiben ugrik le 25-re.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák