Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pist@bácsi

    őstag

    válasz McEacrhan3 #6651 üzenetére

    a tiéddel kapcsolatban:
    1. Sokaknak így is legalacsonyabb grafikán fut csak, ez tovább növelné a gépigényt és szűkítené a felhasználói kört, ezért ez nem túl valószínű.
    2. Ez részben már most is így van, vannak sebességfokozatok és ESLimiterrel szabályozhatod a sebességet is az egyes fokozatokban. Modok esetén pedig lehet konkrét nyomaték értéket rendelni az adott fordulatszámhoz, tehát lehet erősebb, de ennek csak mr esetén volna értelme, mert ott kell erő a vontatáshoz, mr modoknál viszont nincs ilyen érték az xml -ben.
    3. Egyetértek, ez a játék leggyengébb része, az mr ezen is igyekszik javítani. De itt sokat lehet még fejleszteni.
    4. Ezért moddolható a játék, tetszőleges számú pálya közül választhatsz.
    5. ua mint a 4.
    6. Nagyon jó lenne ha a játékmotor tudná ezeket, bár a vége az lenne, hogy sáros időben nem tudsz csinálni semmit. És akkor még lehetnének évszakok is, meg hosszabb érési idő, de ez megint a játszhatóság rovására menne, ezért ez sem valószínű, hogy bekerül.
    7. Részben ez is létezik modoknál (koszolódik, illetve mr mod rongálódik, elhasználódik),
    8. Egyetértek.
    9. Van ilyen mod, de pl egy vontatott répaszedőnél a termés felét letapossa a gép, pedig a répa a földben van, ha integrálnák a játékba igényesen az szerintem is jó lenne
    10. ilyen mod is van, meg önrakodó daru is
    11. és ilyen is van
    12. Részben megoldott, visszaállítással a farmra teszi a gépet (nem csak vásárláskor, elakadáskor is)
    13. van olyan mod aminek súlyozható a kereke és valóban nő a tömeg nem csak látványelem, a dupla kerék sajnos csak dísz
    14 ilyen mod is van, több is

    Saját tippek:
    1. A trágyázás, indító műtrágya, permetezés, öntözés (ez csak mod egyelőre, ez kerüljön bele) elkülönülhetnének, és mindegyik eltérő hatással legyen a termés mennyiségére és minőségére, a minőség pedig az árra.
    2. Az állattartás legyen komplexebb, valahogy úgy mint a belgán, de legyenek animáltak a húsmarhák is, az itatás is bekerülhetne az alapjátékba, a trágyát is takarítani kelljen az istállóból. A legelésző marha szép látvány, de sajnos nem számít bele a táplálékba amit lelegel, ezt is lehetne finomítani, amit lelegel azon a területen nem lehet füvet nyírni amíg ki nem nő újból, ellenben akkor nem kell neki külön füvet adni. Ilyen finom részletek sokat nyomnának az állattartáson, és ez ne a jobb pályák kiváltsága legyen, hanem az alapjáték része.
    3. Javítsanak a bálák és raklapok kezelhetőségén (bár a raklap a birkával együtt ki is maradhat)
    4. Értem én, hogy a szántás opcionális, de lehetne különbség. Egyes növényfajtáknak muszáj legyen szántással előkészíteni a földet. Aki lusta az ne termeljen olyat.
    5.Az alapnövények számát lehetne növelni. Egyes területek az adottságuktól függően alkalmasabbak lehetnek egy bizonyos növényfajta termesztésére. Ez már a gazdasági szimuláció szerves része.

    [ Szerkesztve ]

  • lacibacsi

    addikt

    válasz McEacrhan3 #6651 üzenetére

    "13.A gépek kerekeire is lehessen súlyokat tenni, és lehessen olyan dupla kerekeket rátenni bármilyen traktorra ami nem csak jól néz kis, de stabilitást, és plusz tapadást is adna."

    A dupla kerék nem ad plusz tapadást! A felületi nyomás csökken általa, ergo kisebb lesz a talajtaposás... Olyan meg megint csak nincs a valóságban, hogy bármire dupla kereket szerelünk...

    Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.

Új hozzászólás Aktív témák