Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz D1Rect #103 üzenetére

    Hát azon se lehetett valami erős a fitting, ha több pénze maradt a biztosítás bezsebelése után. Én nem biztosítom a hajóimat, felesleges, a ~20 mill ISK-es Feroxon több, mint 40 milla a fitting és a rig. Azt meg soha senki nem fizeti ki, akkor meg minek költsek biztosításra. Amikor pukkant a 65 millás Ferox egy 3/10-es DED-ben (valami Gallente contested comet, masszívan a saját hülyeségem miatt), akkor sem az a 20 milla érdekelt amiben került a hull...
    Persze szigorúan T1 PvP-nél esetleg suicide high-secben más, ott látom némi értelmét a biztosításnak.

    Amúgy a 'cain-t hogy pukkantotta el? PvP-ben? Csak mert az egy eszement jó BC, igen komoly tűzerővel (főleg AC-vel), és egész emberes tankal. Mondjuk egy hónapos skillekkel lehet, hogy annyira nem emberes még :D
    Én egy hónapos koromban nem mertem volna egy 30+ millás hajóval repkedni, elég volt nekem a Cormorant meg a Caracal, néha az Osprey (jesszus, akkor még bányásztam is...). Akkor még egy Moa is drágának tűnt...

    Amúgy is: "don't fly a ship that you can't afford to lose" meg a "don't fly it until you can fit it" ;)
    Egyébként mostanában ahogy olvasom jó nagy biznic a "biztosítási csalás". Akárcsak anno a shuttle reprocessing, ami fixen tartotta az alap ásványok árát, de legalább olcsó volt a shuttle, nem úgy mint mostanában...

Új hozzászólás Aktív témák