Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz FunPro #129119 üzenetére

    Van ez így. Ez egy elég időrabló műfaj, talán az MMO-k nyúlnak túl rajta. Meg a szinte végtelenített multisok.
    Az ARPG-k nagyrésze single, de van bennük coop.
    Úgy gondolom 2 féle ember van aki játszik vele: az egyik néha játszik ARPG-vel, jó esetben eljut a sztori végéig egyszer, vagy sem. :) Nem az esete a műfaj.
    A másik fajta meg sok-sok éve (az időigény miatt) jórészt ilyesmit tol, akár 2-3-at felváltva évekig, mert ez a stílus kapcsolja ki.
    Persze más okai is lehetnek.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    veterán

    válasz FunPro #129119 üzenetére

    Valahol úgy gondolom, hogy az izometrikus ARPG-k műfaja (Diablo-klónok :) régi nevükön) egy meg nem értett műfaj.
    Maguk a fejlesztők nem értik. ;]
    Én meg azt, hogy miért sikerül annyiszor félre?
    Adott egy választott engine, és tehetséges művészek - csak ennyitől szép lesz. De nem ez a lényeg, maga a tartalom a bukó, a sok bug, stb. Az baj, ha a sztori nem köti le az embert, az is baj, ha sorban bekapod kb. ugyanazokat a pályákat, ha egyszerűen unalmas az egész, stb.
    Itt egy korábbi, nem teljes listám. (A Diablo 3 utáni ARPG-k, mi jött ki, mi várható, mi volt multiplatform.)
    Most nem fogok mindenről írni, 1-2 kiegészítés:
    - Van Helsing 1-3: úgy tudom akartak a 3-ikra World Eventeket, a mai napig nem tudom volt-e több 1-2-nél? Bukó volt. Majd kiadták a Final Cutot. De ekkor már javában dolgoztak a Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr-on, ami csúszások után jó bugosan jött ki (Early Accessben is volt!). Kb. 1 év javítgatás után megkapta a 2.0 verziót, annyi mindent módosítottak, annyi minden nem volt jó benne (nem pusztán bugok, játékmechanikai dolgok is). Ma: még mindig jönnek patchek, elég optimalizálatlan. Ja és sokat késett a konzolos kiadás is.
    Lett Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy néven egy standalone kiegje, a 2.0-ra épül.
    - Victor Vran: úgy tudom nem voltak vele komoly problémák, voltak egyedi megoldások benne. Igen jók az értékelései Steamen. Kapni fog tőlem mégegy esélyt.
    - Grim Dawn: az egyetlen, ami az Early Access (béta) alatt nem gyűjtött egy zsáknyi negatív értékelést. Sőt, határozottan jó értékelései voltak már akkor is. Azóta 2 kieg + aréna mód, rengeteg patch (javítás, balansz, új cuccok, területek stb.) voltak.
    - Titan Quest Anniversary Edition az új tulaj kiadott az elmúlt években 2 DLC-t, igaz ezek nekem nincsenek meg csak az AE játék, de jó, hogy életben tartják ezt a játékot. A 2 DLC bizonyítja, hogy van rá igény, bármilyen régi is a játék (eredetileg 2006-os).
    - Vikings - Wolves of Midgard megjelenés után több, mint 1 évig patchelték, végül elérte a 2.1-es verziót. Nagy bukás volt. (Fél év alatt 9 hibajavító patch volt). Gondolom már nem sok bug van benne nagyon olcsón megérhet egy próbát.
    - Shadows: Awakening egy évre a Vikingsre, ugyanazoktól, drágábban, és még coop sincs benne, teljesen single. Korrekt értékelései vannak, talán ha bundlizzák, bepróbálom.
    - Warhammer: Chaosbane: ma írtam róla másik topikban.
    - Darksiders Genesis: most fog kijönni. Nekem nem jött be a Darksiders, így semmi pluszt nem jelent az a világ. De tudom, hogy sokan várják.
    - Wolcen: Lords of Mayhem: régóta Early Access, 1 éve ki kellett volna jönnie, de még korábban gondoltak egyet a fejlesztők és a munkájuk jelentős részét kukázták (skillek, skillfa, stb.) és újrakezdték. Januárban szeretnék kihozni.

Új hozzászólás Aktív témák