Hirdetés

Aktív témák

  • duvi

    nagyúr

    - Először is kihangsúlyoznám, hogy az ED nem egy „háromgombos” játék! Tanulni kell az irányítását és a kezelését. Ellenkező esetben csak szenvedésben lesz részünk. Azt tanácsolom minden kezdő játékosnak, hogy szánjon egy kis időt a beépített Training funkcióra! Nagyon jól végigvezet minket az alapokon és segítséget nyújt, hogy gyorsan elsajátíthassuk a hajónk irányítását, dokkolást vagy a harci manővereket.
    - Ezenkívül érdemes megnézni a folyamatosan bővülő Pilot Training Seriest is.

    HUD magyarázó:

    Radar ikonok/jelek értelmezése:

    Játékmódok és lehetőségek:
    Nagyon leegyszerűsítve a jelenlegi játéklehetőségeink:
    - kereskedelem
    - küldetések
    - kalózkodás
    - fejvadászat
    - bányászat
    - felfedezés
    - utasszállítás
    - Close Quarter Combat (CQC) az igazi PVP aréna
    - powerplay (az előző lehetőségek kombinációja)

    Powerplay, avagy a Hatalmasságok játéka. Ez egy tartalmi bővítés, melynek keretében egy kiválasztott Hatalmasságot szolgálhatunk. A Hatalmak embereket és szervezeteket képviselnek, akik az emberiség által uralta űrben versengenek a területekért. A Hatalmak területét az általuk uralt, és közvetlenül irányított rendszerek teszik ki.
    -Bővebben a Powerplayről, illetve metaxx kolléga részletes Powerplay ismertetője.

    - Megemlítem még a Conflict zónákat, ahol állandó harcok folynak. Open Playben játékosok és NPC-k egyaránt harcolnak ezekben a zónákban. Aki gyakorolni szeretné az űrharcot, annak ideális hely. Persze mindenki vegye számításba, hogy itt is kilőhetik a hajónkat!

    A Start gomb megnyomása után az alábbi négy játékmód közül választhatunk:

    1. Open Play (durván a world PvP megfelelője, más játékosok és NPC-k is látszanak)
    Ebben a játékmódban látjuk a többi playert és az NPC hajókat is. Bárki bármit csinálhat, értem ezalatt a szabad lövöldözést is! Ha ahhoz van kedvünk, akkor megtámadhatunk minden hajót, legyen az valódi játékos, vagy NPC hajó. Persze ennek lesznek következményei is. A támadó fejére vérdíjat tűznek ki az ártatlan hajó kilövésért és Wanted státuszt kap. Minél több civil hajót semmisítünk meg, annál nagyobb lesz a vérdíj összege, és egyre hírhedtebbek leszünk. Ez a játékstílus a kalózoknak ajánlott. Ha van kalóz, akkor természetesen van fejvadász is! A fejvadász játékosok a Wanted státuszú hajókat keresik, és ezek levadászásából szereznek bevételt. Minden kilőtt, körözött hajó után megkapják a vérdíjat. Open Playben lehetőségünk van Wingeket alkotni. Ez egy maximum 4 főből álló kötelék, ahol a játékosok csapatban játszanak és az elért eredményeken is osztoznak.

    2. Private Group (cooperative játékmód, ahol csak a parti tagok és az NPC hajók látszanak)
    Abban az esetben, ha ezt a játékmódot választjuk, akkor CSAK a parti tagokkal és az NPC karakterekkel találkozunk. Más játékos nem tud belépni ebbe a játékba, és nem is látjuk őket. Haveri társaságoknak ajánlott lehetőség, akik nyugiban szeretnék felfedezni a galaxist. Itt is van lehetőségünk Wingeket alkotni.

    3. Solo (single player játékmód, rajtad kívül csak NPC hajók látszanak)
    Majdnem ugyanaz, mint a Private Group, csak itt magunk vagyunk az egész galaxisban az NPC játékosokkal. Nem fogunk találkozni valódi játékosokkal, és ők se fognak látni minket. Ez az a játékmód, ahol van időnk kiismerni a minket körülvevő világot. Viszonylagos biztonságban tanulhatunk, gyakorolhatunk, amíg nekünk tetszik. Természetesen az NPC hajók azért itt is „szórakoztatni” fognak minket.

    A fenti három játékmód között szabad átjárás van! Bármikor büntetlenül válthattok közöttük, ahogy kedvetek tartja.

    4. CQC Aréna (UT vagy Quake Arena ED módra):
    - deathmatch
    - team deathmatch
    - capture the flag
    Ebben a játékmódban nem használhatjuk az eddig megszerzett hajóinkat és vagyonunkat! Itt csak a CQC külön hajóválasztékával repülhetünk. Viszont a CQC-ben megszerzett creditek hozzáadódnak a karakterünk számlájához, tehát kezdő játékosoknak nem csak gyakorlásra jó ez a játékmód, de némi aprópénzt is gyűjthetnek a "kinti" világhoz!

    Megvan az első hajóm!

    Az első hajónk egy Sidewinder lesz. Ez egy általános célú kezdőhajó, alapmodulokkal. Amíg nem fejlesztjük, addig nyugodtan kísérletezgethetünk, mivel ha megsemmisül, ingyen visszakapjuk --> (Ez csak a kezdő Sidewinderre vonatkozik!) Fejlesztett vagy új modulok esetében, már biztosítási díjat kell fizetnünk, ha vissza szeretnénk kapni a fejlesztett hajónkat! Saját pénzen vásárolt hajóknál, már az egész hajóra + a modulokra is biztosítási díjat számolnak fel!

    Hajólista:

    - A játékban elérhető összes hajó és paramétereik
    - Méretarány videó: Elite Dangerous 2.2 Ship Scale Video
    - Méretarányos 3.0 hajótérkép:

    Az össze hajó tervrajza, többféle felbontásban:
    Full set of Elite Dangerous ship blueprints

    Modulmagyarázó kezdőknek, egy combat Sidewinder bemutatásával:

    1.Bulkheads = Páncélzat (ide szerelhetjük fel a különféle páncélokat)
    2.Power Plant = Reaktor (ez biztosítja a hajó energiaellátását)
    3.Thrusters = Hajtómű (meghajtóegység ami a hajó normál térbeli sebességét és manőverezőképességét szabályozza)
    4.Frame Shift Drive = ugróhajtómű (ez határozza meg, hogy mekkora távolságot tudunk ugrani a rendszerek között)
    5.Life Support = Létfenntartó rendszer ( ha kitörik a szélvédő, vagy leállnak a rendszerek, ez lát el oxigénnel)
    6.Power Distributor = Energiaelosztó (melyik főrendszer (sys-eng-weap) mennyi energiát kapjon)
    7.Sensors = Érzékelőrendszer (milyen távolságra lát el a radarunk)
    8.Fuel Tank = Üzemanyag tartály

    9.Shield generator = Pajzsgenerátor (ez generálja az energiapajzsot)
    10.Fuel Scoop = Tankoló modul (a magfelelő csillagokból, üzemanyagot vesz fel)
    11.Hull Reinforcement Package = Páncélzat erősítő modul (megerősíti a hajó páncélzatát)
    12.Module Reinforcement Package = Extra modulpáncélzat (nehezebben lövik ki a hajó moduljait)
    13.Hardpoints = Fegyver és bányászeszköz felfüggesztési pontok
    14.Shield Booster = Pajzserősítő modul (megnöveli az aktív pajzs erejét)
    15.Chaff Launcher = Zavaró Csalivető (Megzavarja az ellenfél gimballed és turret fegyvereit, ezáltal ideiglenesen nem tudnak célra tartani)

    Ez csak egy alap modulmagyarázó, ami segít az indulásban!
    Bővebb bemutató az alábbi videós listában, Cooper911-től...

    Oktatóvideók az első lépésekhez, Cooper911 és Sylc kollégáktól :
    - Hajómodul magyarázó kezdőknek
    - Útmutató kezdőknek, avagy az első pár lépés a galaxisban
    - Flynth Stream ED CQC oktató videó
    - Elites Dangerous Kezdő Hajók
    - Elite Dangerous Pilótaképző #01 Menü, beállítások
    - Elite Dangerous Pilótaképző #02 Űrhajó kezelés
    - Elite Dangerous Pilótaképző #03 Közlekedés és navigáció
    - Elite Dangerous Pilótaképző #04 Bázis menü
    - Elite Dangerous Pilótaképző #05 Felfedezés, tankolás

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák