Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Csokornyi S25 Ultra renderkép érkezett
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Magisk
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gorbep
senior tag
válasz Andras6800 #9672 üzenetére
Az i3-ban pusztulnak a hőszipkák/klímák, de nem azért mert a felépítésével, minőségével lenne gond... mind a BMW, mind a tulajok többsége elmulasztja a karbantartást. Mivel itt a klímagáz kering az akkukban is, sok a csatlakozó, és elszökik a gáz egy része... meg az 1234Y amúgy is egy fura gáz, mintha "összeesne". 2 évente illik lefejteni a gázt, az olajat tisztítani és vissza feltölteni... aki megteszi, attól még nem halottam kompresszor hibát...
Fura, hogy a BMW se erőlteti ezt, ugyanúgy ahogy a hajtómű olajcserét se... biztos jó üzlet cserélni őket... mindkettő 1M körül van. Karbantartva meg kimennek a világból... bezzeg a fékolajat 2 évente cserélni kell, ha vizes, ha nem...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen