Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz bitpork #7704 üzenetére
Egy szóval tudok neked válaszolni: nem.
Nem így van. Két egyforma autó esetén a degradáció 40%-ban az eltelt idő, 40%-ban a használati mennyiség, és 20%-ban a használati minőség kérdése. A használati minőség a belsőégésű esetén sokkal nagyobb állapotbeli különbségeket okoz. Hogyan nyomták, hogyan tartották karban. Itt ez egyáltalán nem számít. Az évjáratra és a km állásra rápillantva 5% pontossággal meg lehet mondani, hogy milyen állapotban van az akku. A variáció maximuma, hogy 350, vagy 335 km. (itt most a modern villanyautókról van szó, Leaf nem releváns).
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen