- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
Hirdetés
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
axioma
veterán
Ezzel nem ertek egyet a csaladban levo ampera miatt, amelyik nyaralasok kezdete ota 2x20 liter benzint evett, elotte iden kb. nulla es amugy megy varosban - ahol a zold rendszamot hasznalja - heti 200km-t full elektromos modban. Azt lehetne ha oda fejlodik hogy varosban benzint ne tudjon hasznalni [bar ez is hatrany ha keresztben csak falvakon at van ut], de atlag i3 rex-hez tok hasonlo a - mienk - fogyasztasi profilja.
Arrol volt szo, es azt ertelmesebb korlatnak tartom, hogy ne lehessen x ccm-nel / kW-nal / tonnanal nehezebb ami zoldet kap, aka'r kombinalva ezeket a felteteleket.
[Ampera 1500ccm es 1.5t koruli]. -
axioma
veterán
Azert en annak se orulok, amikor valaki elvtelenul mindenkit beenged maga ele. Egyreszt pont az elore pofatlankodokat, akik boven tudjak h be kene allniuk a sorba, de majd bekeredzkednek a kanyarodobol 25 kocsival elorebb, valaki ugyis beengedi. Masreszt azt is, aki szabalytalan, mert ne legyen sokaig rossz szituban. Ezzel mindket attitudot erositik, es konkretan szignifikansan lassabb lesz a normalis [a beengedo egy dolog, de mogotte a 'csak' szabalyos] autok sokkal tobbjenek a menetideje [fustosnel koltsege is], ossztarsadalmilag ka'rosabb, mint nem beengedni.
Persze a szabalyos es nem ugyeskedo autokat, foleg ha zoldrendszamos [nem csoporthoz tartozasi okbol, hanem mert nem fog bebudositeni...] a forgalom utemehez kepest beengedem, de ahol kisutcarol fordulna ele'm a tobb perces varakoza/araszolas utan [hev, tehat kiszamithato h vhol mogottem elfogy] en nem fogom beengedni. Mondjuk nagyobb elhaladasi sebessegnel azzal hogy dinamikusabban kovetem az elottem levot azzal tudok ilyenkor mogottem ablakot nyitni. -
axioma
veterán
10A [ill. az ampera 6A a defaultja es azon szoktam hagyni] ha este toltunk bent a garazsban, azoknak van dedikalt konnektor az oratol, sonoff vezerles / meres mogott [nem volt gond az egyidejuvel sem, kulon fazisok].
Ha napkozben kell, kulso oldalon fali toltorol 1x16A jon
[mind2 auto type-I, 3f nem opciojuk, a fali toltohoz 3f kozvetlen orabol csak a keszulek 1f valtozat lett, mintha elvben tudna a 32A-t].[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
sztem beleszamoltak, hogy aki onerobol (nem biztositos) ilyen hibakat megcsinaltat, az ki fog erte fizetni a realisnal tobbet is... nem elektromos bmw-nel ismerosnek szinten jo dragat mondtak de ott aki meghuzta hazban lako az fizette volna, csak aztan szartak ra' mikor vitte az autot megcsinaltatni idopontra, ugyhogy vegul megoldotta hazilag, karokozo meg orulhetett... de ott is valami vaskos osszeg remlik arajanlatban
-
axioma
veterán
válasz cinemazealot #3737 üzenetére
10-es ut belso vegenel akar en is, Obudai temetoig nem kerulo, uromi elagazasig nem sok. Nem dolgozos napomon megoldhato mas resze is pl. Solymar Auchan v. e-service [sztem nekik idonkent van elado autojuk de hogy most hogy az passz] OK lehet nekem, de ez egyeztetosebb idoben. 2011 ion, szoval ajanlat alja valtozat.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
van valakinek infoja, hogy mi lesz holnaptol a zold rendszam + 3 ora max parkolas?
-
axioma
veterán
válasz joghurt #3754 üzenetére
Nem, hanem hogy kb. a varos teljes parkolasi zonaja 3 oras 'kuzparkzone'. Az le van irva hogy a fizetos parkolas ujra kifizetve se maradhat ott az auto [es ezt nezik is a parkoloorok]. A zold rendszammal nem kell fizetni, de at kene allni? Melobol 3 orankent lemenni? Vicces lenne [bar a fustosoknel is igazabol vicces, felmentest meg csak a ceg tulajdonu/uzembentartoju auto kaphat a ceg reven, alkalmazottkent nem.
Valahogy errol a 3 orarol nem nagyon van szo.
[Bar sztem atallasnyi plusz hely lenne, de bohockodas az egesz ha rank is vonatkozik, menjen a munkavallalo inkabb fustossel zart parkoloba?][ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz joghurt #3756 üzenetére
ok, dijfizetesnel tudjak, nalam hogy? ha a dijfizetes nem erint, a 3 ora me'g igen? nem mind1...
Basszus egy hosszabb mozi nem fer bele ha elobb kell odaerni atvenni a jegyet es nem lehet tul kozel megallni...
valahogy ketlem hogy attol jobb lenne h 3 orankent atallogatnak az autok, nem hiszem hogy ami az en melohelyem mellett 7-kor ures delben tele este ures azt ottlakok toltik meg.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz joghurt #3758 üzenetére
Ez amit kiemelsz az csak arra vonatkozik, hogy most bazi nagy zonakat kepeztek, de a lakos az a korabbi kis teruleten marad csak a kedvezmenyes.
Hm varj... lehet h van a rendeletben valami, nezem, mar nyitva volt csak nem figyeltem ra...Nem, sajnos ebben sincs a 'korlatlan' szo, csak a dijmentesseg:
"(5) * A várakozási övezetek területén, közúti várakozóhelyen a környezetkímélő (ezért a vonatkozó jogszabályokban meghatározott különleges - zöld alapszínű - rendszámmal rendelkező) gépkocsik után nem kell várakozási díjat fizetni."[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz joghurt #3760 üzenetére
Ah, ezt jol eldugtak, a veget nem is neztem. Mindjart megnezem a terkepen, de en ket villamosmegallora eszakra a Margit-koruttol akkor ugy nez ki nem vagyok erintett.
"II. kerület:
A Bem rakpart - Csalogány utca - Széna tér - Margit körút - Széll Kálmán tér - Szilágyi Erzsébet fasor - Trombitás utca - Garas utca - Marczibányi tér - Ribáry utca - Bimbó út - Ady Endre utca - Szemlőhegy utca - Rómer Flóris utca - Margit utca - Margit körút által határolt terület, beleértve a határoló utakat és tereket és a Mecset utcát." -
axioma
veterán
En alapvetoen azt nem ertem hogy a 3 ora korlatozast miert kellett a tenyleg hotspot helyekrol kiterjeszteni mindenhova.
BKV-val ha jol es olcson lehetne kozlekedni, azzal mennek. De jelentosen lassabb es dragabb, mar amig ingyen parkolok. Ha lenne P+R, ami mar Bp-en belul van, akkor hatareset, idot biztos vesztek + biztonsagot is (jartam nem keves ideig a hev-vel, szerencse hogy az 1-es villamost mar nem kell a Dunan keresztul mert ott majd kinyomtak belolem a gyereket...), de valoszinuleg azt lehetne jo kombinacio, ami jelenleg van az agyrem, a fustosok se fernek el a lehetseges helyeken.
De egyebkent hogy gondolja a varos, ha mar adott hogy x parkolohely van, es az adott kornyeken nem bovitheto, akkor most onnan kiuzik a munkaado cegek kozul azokat, amelyikeknel dolgoznak agglo-beliek? -
axioma
veterán
szerk. Bocs nem neked akartam valasznak.
Az elozo helyemen lett volna parkolohely melygarazsban, de ez regi epulet, itt 3 helyet kaptak 40 fo"s irodara. Me'g fizetve se tudnek leallni [az a business csoporte, ok elobb voltak ott...]. Mondjuk _annyira_ nincs rossz helyen de a 3 oras atallogatas keptelenseg, es nem javit a kornyek kozlekedhetosegen. Itt amugy boven nem volt, ld alul linkeltem, en eszakabbra vagyok.
Ja amugy Bekason ha laknek a hegyen ugyanigy jonne ki, nem agglo kerdese csak, de ott me'g tobb a kulonbseg.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz joghurt #3770 üzenetére
A 3 oras korlattal senki nem tud autoval dolgozni menni, tehat a fustosokbol a tobbet fizetoket akarjak kiszoritani, es most tobb lesz az eddigi 3 orasban, mert mind1 hol all meg....
Az ha csak siman fizetnem kene a zolddel parkolasert az gazdasagi kerdes, a 3 ora eletszerutlensegi.
Mar ha lenne hozza dijtetel, es a zoldrendszamosban lenne parkolas kezdeterol fogalmuk... -
axioma
veterán
válasz joghurt #3778 üzenetére
OK, csereld ki kulso-Bekasmegyerre. Adot kevesebbet(!) fizetne'k az onkorinak, mert Pomazon van ingatlanado, ott nincs, Bp-nek ugyanugy koltseg lennek, sot ha igenyelhetunk barmit, akkor tobbe kerulnenk (nem szoktunk). Bejarni pont ugyanazokon a neuralgikus pontokon keresztul kene, es idoben is meg penzben is pont ugyanugy lenne rosszabb a bkv. Akkor most jobb hogy az aggloban vagyok Bp-nek vagy nem?
Btw, akkor a XXIII. kerulet az most Bp, de ha tizeneve nezed akkor szemet agglos? Nem lehetetlen hogy idovel en is bp-i leszek ha tovabb terjeszkedik a varos. Minden csak a fovarosban van, a napi szinten ott kell lennie emberek (szinvonalasabb munkahelyek, turistak kiszolgaloi stb.) tobben vannak mint akik befernek, kis tulzassal.
Amugy megneztem, van a III. keruletben is P+R. Kaszasnal. 40 ferohely!!!! Sima felfestett parkolo, csak ingyenes (mar ha ingyenes is maradt), semmi ellenorzes hogy ki hogyan/meddig hasznalja.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz joghurt #3779 üzenetére
Az a baj hogy gozom sincs hol kezdodik a zona, de valoban, megnezhettem volna a helyi parkoloorat, majd ebedkor lehet hogy kimegyek.
Megjegyzem masik forumon azt irtak a rendelet ertelmezesere, hogy szerinte a zoldnek nincs idokorlat sem. Nem vaygok biztos benne, hogy igaza van. -
axioma
veterán
válasz joghurt #3787 üzenetére
Milyen kevesebb, mit fizetnek a varosnak? Ingatlanado nincs, zold rendszamosnak nem kell, vallalkozas nincs. [Bocs, most nezem, valoban azt irtam hogy kevesebbet, de a nulla is kevesebb. Kesobb irtam hogy ennel csak rosszabb lenne az egyenlegunk Bp-nek, ha kernenk valamit, jelenleg nulla.]
Szerintem az hogy mi agglo es mi resze a varosnak az nem tul egzakt, tortenelmi/esetleges modon dol el. Erre akartam utalni, nem arra hogy konkretan mikor lesz Pomaz Bp belterulete.[ Szerkesztve ]
-
-
axioma
veterán
válasz cinemazealot #3840 üzenetére
Igen, a jogszabaly a valodi forras, a parkolasi tarsasag oldala csak alapszabalyokat fogalmaz meg, egyszerusitessel rovidit. Zolddel ingyenes _es_ korlatlan, erre jutottunk mi is. [Ha kicsit figyelmesebben olvasok es nem csak a zold / 3 ora szavak koruli reszt, megtalalhattam volna vasarnap es az egesz thread elhagyhato lett volna, szoval mea culpa.]
@joghurt: Az, hogy a jogszabaly most mar foszabalykent kiemelte azt, hogy dijmenteseknek nincs idokorlat, ellenben - a korabbi megfogalmazasoknal szukseges - kiveteleket nem torolte, az csak redundancia, nem ellentmondas.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #3938 üzenetére
Neked mas indokolja mint masnak. Eleg 1x egy bukkano utani katyu defektje, hogy szeretnem latni az aszfaltot amire ramegyek. Vagy tegnap este keresztulmentunk a varoson, forgalom nem sok, de ahol nem jarok napi szinten hat neha silabizalni kellett a savokat, tablakat, annyira szarul lathatoak [mivel reggel kb. ugyanazt a kort megtettuk, volt ahol tudom h napkozben minden vilagos volt, este meg nem]. En inkabb a biztonsag javara tevedek.
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #3940 üzenetére
katyu kivul volt bar aggloban atvezeto uton
Teny, en eleg keveset megyek varoson kivul [napi utamon 350m egybefuggo van csak] - nyaralasra a masik autoval a ferjem vezet es a phev 90-nel mar nyilvan tart-ban van [benzint hasznal elsosorban]. -
axioma
veterán
válasz Shadowbull #3949 üzenetére
Ez de baromsag... nem teged tart fel, hanem sajat belatasa szerint kozlekedik. Ismered a mondast: a nalad gyorsabbak mind hulye szaguldozok, a nalad lassabbak mind bena totojazok. De forditva is!
Tessek kozlekedeskor ugy szamolni, hogy az atlagsebesseged kevesebb lesz, mintha csak te lennel az utakon. Megjegyzem a 70-nel totyogot a 90-es uton szabalyosan es gyorsan megelozod, a 85-ost viszont nem, vedd ugy hogy konnyu predat szolgaltat, azzal segit ;-)
En ja, bringas mogott [felenk suruek] is megvarom, mig fel autoval atlogva biztonsagosan elozom. A kozlekedes tempojat 98%-ban a kovetkezo piros lampa hatarozza meg [jo, ez megint mar varos].szerk nem lapoztam... de nem baj hogy ismetlodik
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #4001 üzenetére
Akivel en utaztam 60 felett abbol 3-bol 2 jobban vezetett mint az atlag kozepkoruak, a harmadik meg mar 80 koruli ott volt egy-ket fura dontes (nem kozvetlen veszelyes de nem korrekt), de azota mar neki csak technikailag van jogsija, nem vezet (annyira hogy valakit idonkent megker hogy inditsa be az autot es alljon at mashova...)
Raadasul mindketto, szamomra etalon eltero multtal, az egyik 39.5 evesen szerezte a jogsit, a masik 17.5 evesen.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Megjegyzem a kresz-ben ha minden igaz van is olyan kitetel, hogy ha x autonal tobb torlodik miattad a sebesseged korlatozottsaga miatt, akkor felre kene allni elengedni oket... legalabbis amelyik sajat korlatai miatt nem mehet tobbel, pl. a teherauto, munkagep stb. - de kb. egyik se csinalja, de ezt is lehetne alkalmazni, ahol van ra hely.
En ahol idonkent lassabban megyek a megengedettnel, szandekosan es kizarolag sporolasbol, az az M0 hidja esetleg +1 lehajto, ami nem kerulheto ki ertelmesen, de ott van 2x2 sav (es ha nagyon telitett akkor tolem fgtl se tobb a kulsoben 70-nel a tempo). -
axioma
veterán
válasz Bandit21 #4220 üzenetére
Hat ahhoz hogy e-autozz, ahhoz nem. De sajna a mai vilagban ahhoz hogy pl. az eszkozok villanyszamlara gyakorolt hatasat fel tudd merni, ahhoz peldaul hasznos lenne (es akkor me'g a gaznak a MJ <-> kWh atvaltasarol nem is beszeltunk). Nem mindegy hogy 20W vagy 1.2kW a "sok", es hogy ahhoz tudni kene hogy melyiket mennyi ideig hasznalod per honap, mert attol is fugg (na most jol megkavarlak mert a (pillanatnyi) fogyasztast is teljesitmenyben merjuk). Viszont nem annyira csodadolog ez, egyszer kell raerezni aztan mar nem erted korabban ez miert nem volt ilyen egyertelmu.
Amugy ja, schawo modszere hasznos, ha a mertekegyseget (jol) tudod, abbol lehet puskazni hogy mi lehet a muvelet kozte.
De ez itt off.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
-
axioma
veterán
A normal falitoltos valtozat me'g majdnem minden auto elektromos eseteben is biztos hogy egy nagysagrenddel kevesebb extra energiaigeny, mint az agyonhajpolt hoszivattyus futesre atallas... raadasul ott az a baromsag is hogy elobb all at utana kezdi a passziv takarekossagot (szigeteles jellegu beruhazas). Amig van energia hoszivattyura, addig lassu autos toltesre is biztosan jutni fog (esetleg nem artana jutalmazni azt ha nem este 6-kor dugja be hanem direkt e-autos vezerelt csoportba... megmondhatja melyikbe, minel tobb orat garantal este 6 es reggel 6 kozott annal dragabb). A jelenlegi, foleg kozvetlen futeses (villanybojler, hotar. kalyha) vezereltet is gatyaba kene razni, a 20+ evvel ezelotti muszaki feltetelekhez es uberszocialis elvek menten kerult szabalyozasra, az is segithetne a terheles-valtozas meredeksegen a kora esti orakban.
-
axioma
veterán
nem is kene _ugyanaz_ a tarifa / idoosztas legyen, mar mindenhova RKV-t tesznek nem HFKV-t, szoval lehetne sajat csoportja, sot aka'r a garantalt ido fuggvenyeben alcsoportjai, van me'g a bitekbol szabad
ha elernek egy kritikus szamot akkor a tavirattal vezerles se lehetetlen, es/vagy remek alkalom a frekifuggo kapcsolas elesitesere (igaz nem tudom minden gyartmany ismeri-e) -
axioma
veterán
válasz wassermann #4259 üzenetére
azert a type-I autokat nem kene me'g kizarni, azok nem tudnak 3f felvenni... de 10A mi a nyavalyat rant, mar peldaloztam hogy egy hajszarito is annyi, mi azzal toltunk (na jo, 10+6 ha osszecsusznak idoben de ritkan es eleve kulon fazison vannak)
-
axioma
veterán
Megoldja az arszinvonal. Hiaba akar nagyobbat, nem fog tudni nagyobbat venni (amcsiknal volt hasonlo a sokliteres motorokkal szerelt autok utan azert a racionalitas csak lentebb nyomta mikor duplazodott a literenkenti ar). Ha meg nincs kereslet a nagyobbra, akkor fognak gyartani kicsit is. A recesszio pont ebben az iranyban dolgozik...
-
axioma
veterán
De miert autoakku kene az otthoni rendszerhez? Az autoban 1. kompakt terfogatra (kicsi es alakilag nem kreten) 2. (viszonylag) konnyu 3. razasallo kell legyen. Nem lehetne hogy ezeket nem betarto akkukat tervezzenek az inverter (vagy aka'r csak valtozo a'rama'r miatt halozatbol) ala?
-
axioma
veterán
válasz Bandit21 #4664 üzenetére
2011-es iont vettem 18-ban, es fixen a 10A normal rofis toltovel toltom, igen ritka kivetel ha nem [fali 1x16A ha gyorsan kene evi max 10 alkalom; vagy utcan mar tenyleg csak ha programvaltozas van, evente ha elofordul]
Eleve elsore is 70%-osnak mondtak az akkut 19 elejen, meg par honapja is, ugyhogy egyszeruen csak hasznalom, minden hasznalati napon [pontosabban ejfel utan kezdve] kapja a delejt, masnap ujra maxon indulok vele. -
axioma
veterán
vessetek meg, de ez nem csak nem praktikus de ronda is... marmint szubjektive nekem az auto kereke oldalrol erdemi % gumi eseten esik jol a szememnek - igaz, kozrejatszhat hogy az elozo evezredben voltam egyetemista...
-
axioma
veterán
jaja, pont ez a kulonbseg, aki csekonics az x markaju autot akar _es_ ha mar lehet elektromost, mig aki elektromossal kozlekedni akar tipusfuggetlenul, az meg tobb penz birtokaban is legfeljebb plusz hatotavot, modern funkciokat akar megvenni, abbol kijohet egy tesla dontes
Mondjuk en ha csak ki nem rohad alolam az ion megvarom mig kisautokat is gyartanak ujra, nem csak batarokat, sot azok hasznaltjait, vagy hogy ne fel-egy lakas ara egy legyen az auto... -
axioma
veterán
válasz Füleske #4818 üzenetére
jogos, bar a 2-3 ajtosokat en a fortwo kategoriajanak tartom ha nem 7 ev alatti gyerekeknek kell a hatso hely
erdekes, a spring mikor beleultunk nem tunt nekem kicsinek, ha nem is nagynak, mondjuk az ion-na'l nem nehezebb nagyobbnak tunni (3475mm), szoval lehet hogy nekem a 4 meter is mar sok ha kicsirol beszelunk, mea culpa -
axioma
veterán
válasz joghurt #4820 üzenetére
ja a kicsi nekem a sajat meglevo garazsomhoz meg a parkolohelyekre beallashoz erzekelt ertelemben mondom hogy kicsi legyen nem belterben
nem tervezek jelenleg valtast, egyelore jo az ion, de ugye ezt is 7 evesen vettem amikor mar sokan odzkodnak hogy szar regi, szoval amit majd (remeljuk csak) 3-4 ev mulva megveszek cserekent, annak mar most kint kell lennie a piacon [de addigra aka'r lehet hogy 2-en leszunk akkor meg jo a fortwo, ha nem akkor ezek valamelyike]
Daciaban csak elol ultem, nem volt tobb ido akkor me'g a megjelenes koruli palyazatos korszakban, de mar a szerzodesi feltetelektol elment a kedvem hogy egyaltalan me'rlegeljek (azert a hatotav-nyeresegen kivul sok lett volna a felaldoznivalo az ion-hoz kepest, kizarolag azert ultem volna a't, hogy ujabb auto azonos hasznalati ido utan tobb maradvanyerteket adjon, na meg ne kelljen te'len a nem gyakori de elofordulo 64km utan azzal a 10km tartalekkal hazaerni, ami alatt mar idonkent beteknosozik)
[de azert ha jonne pici tesla, azt nagyon megneznem, nerd vagyok vagy mi...][ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Bandit21 #4889 üzenetére
Nekem nagy kerdes a betaplalas fizetossege [akkor inkabb puffert futenek vele sot akar ho"domb], masreszt a nappali es ejjeli kozti kulonbseg [mivel azert nem minden nap van tultermeles napkozben, ha atalanyolnak nem lesz olyan alacsony], betippelem h modellszinten tobb jonne ki mint hajnal 1-5 kozott.
Igen, tudom, nem a modell eredmenyeit fogjak megvalositani... -
Új hozzászólás Aktív témák
- DVBViewer
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell Precision munkaállomások
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Biztonsági kamera
- XPEnology
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!