Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    Sziasztok!

    Vettem egy cuccot ebay-en márc 11-én, aminek szállítási ideje ápr. 20. volt.
    Vártam türelmesen, mivel nem érkezett meg, így május 17-én elindítottam egy folyamatot az eladó irányába nem érkezett meg tárggyal.

    Egy hete levelezgetésben vagyok az eladóval, mert első kanyarban újra akarta küldeni és kérte volna a posta címem. 3-4. válaszomnál már felfogta, hogy kérem vissza az árát (minden egyes üzenetemben ezzel zártam a mondandom amúgy), erre - szerintem - húzza az időt, mert megkérdezte, hogy érdeklődtem-e a postán - válaszoltam, hogy többször is voltam érdeklődni, de nem érkezett a nevemre küldemény, így most kéri, hogy várjak, míg utánajár a szállítási infóknak, ami pár napot is igénybe vehet.

    Igen ám, de most a resolution centerben az én aktivitásom szükséges - Your action is required. Ha most ugye nem válaszolok semmit és záródik automatán az ügy, akkor mi lesz/lehet a végeredménye?

    Köszönöm a rutinosabbak segítségét előre is :R

    ui.

    12 dolcsis 5 db-os vaporizer cuccról van szó amúgy, kisebb boríték nagyságú lehet a küldemény

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák