- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bul07
nagyúr
válasz matykooo #25944 üzenetére
Hát nem épen mert dollár és euró között +25% különbség van a fonthoz nézve meg 60%, ezért nem mindegy
22$-5000Ft 22€-6500Ft 22£-7900Ft
Csak a pontosság kedvéért , nem kötekedni akarok( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Rumcsaka
tag
Sziasztok!20 dollár értékben rendeltem cd lemezt Amerikából.kérdésem az volna hogy a szállítási díj mellet várhatok áfát és vámot ?
-
matykooo
aktív tag
válasz maszekember #25949 üzenetére
Szerintem a te javadra fognak dönteni, vagyis reménykedjünk benne...
Fecogame: akkor nem tom, én azt nem vágom... az eladóknál szokott még lenni az az országokra (6-7 ország) lebontott, hetekre %-osan leosztott aránya... a végén meg, hogy ha eltelt x nap akkor refund
bul07: igazad van, én azt hittem egy később hsz.-re írtál igen ott elírtam nem dollár hanem euróban értendő a határ..
[ Szerkesztve ]
''a walesi srác aki legenda lett''
-
matykooo
aktív tag
válasz maszekember #25956 üzenetére
van rá valamennyi, ha nem is sok, lehet valahol elakadt stb.... az a fura, hogy nem is válaszol... az értékeléseit megnézve, viszont folyamatosan jönnek neki a pozitív-ak... bár a legutolsó pont egy olyasmi eset lehet mint a tied... szerintem vissza kapod a pénzed, ha meg véletlenül kiköhögné a posta akkor meg kifizeted megint...
''a walesi srác aki legenda lett''
-
Fecogame
veterán
válasz lacko6 #25958 üzenetére
Köszi, ezzel készen is volna, már a modkerben van a módosítás
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
-
randras
veterán
Aki komolyabban (komolyabb számú termékre) használja az eBay-t, nem tapasztalt furcsaságokat a rendelésekhez köthető megjegyzés-mező működésével kapcsolatban, mióta tart az eBay átalakítása?
[ Szerkesztve ]
-
kaliber
aktív tag
Volt egy érdekes dolog a paypallal, nem tudom hogyan számolnak: refund volt kétszer átállítottam a kettő között hogy melyik bank váltsa át a pénzt, az elsőnél még paypal számolta a refundolt pénzt forintba ami a kártyámra került ott 228-ba számolta a dollárt pár nappal később (közben vásároltam egy terméket) meg 144-be.
Hogy lehet ekkora különbség?Ja most nézem, hogy maradt pénz a paypalon forintban( idáig mindig nullás volt az egyenlegem), hogyhogy nem utalta vissza az egészet a kártyámra?
[ Szerkesztve ]
Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
randras
veterán
válasz Winner_hun #25969 üzenetére
Van egy termékem, amiből kb 50-60 darabot rendeltem, mind külön tranzakció. Mind fel volt címkézve, és egyik pillanatról a másikra minden címke eltűnt, de csak ennél a terméknél, a többinél nem.
Winner_hun: Mármint nem érted a kérdést?
[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
Skacok, nem tudom, hogy mit tapasztaltatok ezzel kapcsolatosan, de én már többedik alkalommal nem kapok meg Kínából ebay-ről vásárolt küldeményt, amit az Economy Int'l Postage-al küldtek el. Ezek a küldemények egyszerűen eltűnnek! Kezd olyan érzésem lenni, mintha ez kifejezetten a küldemények lenyúlására létrejött bűnszövetkezet lenne.
Az eladók jelzésemre nem tudnak mást tenni, mint visszafizetni a pénzt természetesen (illetve volt, aki újraküldte a cuccot, de az sem jött meg), de rettentően kellemetlen a dolog. Nem akarom, hogy az legyen, hogy egyszer csak megbízhatatlan vevőnek fognak titulálni az ebay-en, mert többedjére jelzem, hogy nem kaptam meg a cuccot és visszakérem a pénzt. Ez már egy idő után gyanús lesz és még én kerülök a nyomorult postájuk miatt bajba! Nem tudom, mit lehetne tenni ez ellen, kb. fél-egy éve tapasztalom ezt, de nagyon durván. Egyetlen küldeményem sem(!) érkezett meg, amit rajtuk keresztül postáztak! Lehet, írni kellene az ebay-nek, de annyira nem jó az angolom, hogy érthetően, korrektül le tudjam írni, mi a gond.
A Hong-Kong posta pl. egy-két hét alatt korrektül ideér és atom megbízható. Ha levél küldemény van, simán bedobják a postaládámba, mintha csak a szomszédból érkezett volna.
Az a baj, hogy a legtöbb olcsó cuccot, meg free postaköltségest EIP-vel küldik. Amúgy is 60-90 napokat ígérnek az eladók, ami önmagában még nem lenne nagy baj, de még ennyi idő alatt és utána sem jön semmi. Tracking number természetesen az alacsony, ill. free postaköltség miatt nincs.
A 96-98%-os kínai eladóknál sorra lehet az ilyen értékeléseket olvasni, hogy rettentő sokára érkezett meg a termék, illetve egyáltalán nem érkezett meg.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz sellerbuyer #25978 üzenetére
Ez az Economy Int'l Postage csak egy opció eBay-en. Azt jelenti, hogy olcsó posta.
Nálunk ez a sima levélnek felel meg.
Az Expedited az az elsőbbségi, satöbbi.Nem emiatt nem érkezik meg, hanem más okok miatt. Vagy el sem küldik, esetleg 20 nappal később adják fel, vagy a kézbesítőnek tetszik meg a leveled.
TaaT: mert azóta törölték eBay-ről a tiltott terméket. Lehet ez gyógyszer, fegyver, stb.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
sellerbuyer
őstag
válasz radi8tor #25982 üzenetére
Akikről én beszélek, kizárólag ezzel az "opcióval" adják fel. És kizárólag azok a küldemények nem érkeznek meg, amiknél ez van postázásra megjelölve! Az összes többi módozat megérkezik Kínából gond nélkül! Tehát kézbesítő kizárva. Már csak azért is, mert olyan például a postásunk, hogy tudja, hogy nem vagyunk otthon, mert dolgozunk, de ha ajánlott küldemény jön, igenis felliftezik és kétszer becsenget! Csak ez után hagy értesítőt! Onnan tudom, hogy olykor szabin vagyok, amiről ő ugye nem tudhat és bizony akkor is így csinálja! Kb. ilyen szinten műveli a hivatását. Kizárt, hogy bármit lenyúlna. Értékesebb levélküldeményeket is simán megkapok. Arról nem is beszélve, hogy a kézbesítő tudja, hogy ha gond van a küldeménnyel, ő az első ember, akit elővesznek.
Aztán: az eladó kizárt, hogy ne adná fel! Több tízezres értékelésekkel rendelkező, kizárólag üzletektől rendelek, soha nem magánszemélytől. 96-98%-os értékelések azt gondolom, több tízezres merítésből gyönyörű aránynak számít. Szóval eladó nem feladás kilőve. Arról már nem is beszélek, hogy mi abban neki a biznisz, hogy visszafizeti a pénzt, meg még kap is egy negatívot? Ráadásul sokszor filléres cuccokról van szó. Esélytelen, hogy ne adná fel.
Anno a drágalátos Magyar Postánál is jártam úgy, hogy egy bizonyos postahivatalnál feladott dolgaim kivétel nélkül elvesztek, pedig csomagokat is adtam fel. Iszonyú bosszantó volt a dolog. Ha az ún. "nagypostára" mentem feladni, akkor mindig minden korrektül elment és meg is érkezett. Aztán egy nap láttam ott a rendőrséget nagy dirrel-durral felvonulni. Utána minden küldeményem elment onnan is! Na szóval elég, hogy egy ilyen nyomorult senkiházi bekerüljön egy ilyen helyre és hazavágja egy rakás ember postáját. Én inkább amondó vagyok, hogy az ebay-es küldeményekre ráállt egy pár ember, akár egy bűnszövetkezet a kínai postánál és eltüntetik ezeket a tracking number nélküli küldeményeket. Amíg senki nem jelenti ezt megfelelő helyen, ez virágozni fog sajnos.
Az opcióra: anno a céges számláimat természetesen mindig ajánlva adtam fel. Egy darabig megérkeztek, aztán pedig sorra nem. Úgy voltam vele, hogy ha így van, a franc fog kifizetni a postának egy rakat pénzt az ajánlottra (akkor még nem volt elsőbbségi, stb.), felado én simán. Minden számla kivétel nélkül megérkezett! Na az óta adom fel a számlákat simán. Az óta soha nem volt ezzel gondom. Szóval vannak ilyen "anomáliák".
-
kaliber
aktív tag
válasz sellerbuyer #25983 üzenetére
Szerintem pedig, egyszerűen annyi történik ilyen kínai cégeknél ahol több tíz vagy százezer ebayes tranzakció van, az napi több száz megrendelést jelent (hétvégén és ünnepnap is) esetleg több száz féle termékkel is, egy része valószínüleg nincs raktáron, ugye ehhez az üzlethez jópár alkalmazott is kell, akik nem annyira lelkesek mint a tulajdonos esetleg felületesek is, amelyik termék éppen nincs raktáron megrendelik a nagykerből (vagy egy másik üzletből) és ez már eleve feltételezhet kavarodást, egyszerüen nem adják fel vagy nagyon későn elkeveredik a nagykerből boltba érkező termék. Ezt a leveleken levő pecsét dátumból lehet látni nem ritka a vásárlás utáni húsz napos pecsét. Egy ilyen volumenű ebayes üzletnek úgy kell működnie mint egy óraműnek, a kínaiak nem a pontosságukról híresek.
A napokban is volt egy olyan hsz. itt aki azt írta, hogy mikor caset nyitott egyből refundolt a kínai plusz a reklamációkor adta fel a terméket is ami később megérkezett, az is ilyen kavarodás miatt lehetett, szerintem nem a tulaj rendez személyesen mindenegyes megrendelést.
[ Szerkesztve ]
Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
bahni1990
csendes tag
sziasztok több csomagom (cipők) nem érkeztek meg szeptember elején fizettem ki őket, nyomkövetési szám is tartozik hozzájuk de szeptember közepe óta csak küldemény felvéve, persze ilyenkor már nincs pp védelmem, mit lehet ilyenkor tenni lehetséges hogy meg se érkezik és az eladó csak trükközik a tracking numberrel?
Köszi!
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
sellerbuyer
őstag
válasz kaliber #25985 üzenetére
Hát egyértelmű, ahogy nem is az ügyfél kapcsolattartó. Viszont az ebay-es megrendelésekre nagyon odafigyelnek. Nem egy-két éves ebay pályafutásom alatt - ami természetesen kínai megrendelésekkel maximálisan tele volt - egyetlen egyszer volt problémám az előzőekben említetten kívül. Akkor egy villanyborotva kavarodott el, nem az volt a dobozban, ami rá volt írva. Nagyon példásan rendezték. Szóval egy szavam nem lehet rájuk, nekem alapvetően nem voltak ilyen tapasztalataim, hogy bármi egyéb gond lett volna velük, mindig azt kaptam, amit vártam, estébé. Ezért is tűnt fel nagyon az, hogy mennyire specifikus ez a postázási probléma.
-
sellerbuyer
őstag
Ja! Gyerekek, tényleg, ha már rátaláltam erre a topic-ra, akkor bemásolom ide is a levelemet, amit a nyomorult GLS-nek írtam! Érdemes elolvasni, hogyan jártam egy szemét futárral. Egy következő hsz-ben leírom az utótörténetét, hogy végül hogyan kaptam meg a csomagot, na az se kutya!
Tisztelt GLS Futárszolgálat Ügyvezető!
Nem panaszt szeretnék tenni (annak ellenére, hogy önhibámon kívül kárt okozott a cége nekem, ezért megtehetném), csak szeretném jelezni, ami történt annak érdekében, hogy a GLS változtasson egy rossz gyakorlaton és így ez a sajnálatos eset mással, máskor ez ne történhessen meg. Kérem, nézze el nekem, hogy kicsit terjengős leszek, de megéri elolvasni, higgye el nekem!
Ebay-en Angliából rendeltem egy 210e Ft értékű fényképezőgépet. Ezt az eladó még a rendelés/kifizetés napján (aug. 31.) fel is adta annak rendje és módja szerint.
A csomagot Angliában természetesen a Royal Mail kezelte, majd Magyarországon Önök vették át és próbálták kézbesíteni részemre Budapesten, a XV. kerületben.
Sajnálatos módon én erről mit sem tudtam, mivel az eladó referencia számot (tracking number, v. reference) nem adott meg a tranzakció során, követni nem tudtam a csomag útját.
Én nyugodtan vártam, cirka 10 éve rendelek termékeket ebay-ről, soha semmi probléma nem volt eddig. Mivel munkaidőben próbálták kézbesíteni, ezért mindig megtaláltam az erről szóló értesítőt a postaládámban (panel épület, lépcsőház).Most sajnos nem így történt. Miután feltűnt, hogy a szokásosnál kétszer-háromszor tovább tart megérkeznie a csomagomnak, elkezdtem érdeklődni a feladónál, hogy mi a helyzet. Így megkaptam egy referencia számot, ami alapján utána tudtam nézni a Royal Mail oldalán a csomagnak. Ott azt írták, hogy a csomagot megpróbálták kézbesíteni Magyarországon ekkor és ekkor (később utalok a pontos időpontokra). Viszont a jelzett időpontban én már itthon tartózkodtam (munka után) és tudom, hogy senki nem csengetett be hozzám, valamint senki sem hagyott üzenetet arról, hogy csomagom lenne.
Ezek után elkezdtem keresni a Postánál a csomagot. Bementem a legközelebbi postahivatalba és ott érdeklődtem. Ott közölték, hogy náluk nincs ilyen számon csomag és ötletük sem volt, mit tehetnék. Már épp indultam, amikor utánam szólt egy hölgy, hogy esetleg nézzem meg a GLS honlapján, mert ők szállítanak a postának. Ha ennek a hölgynek ez nem jut eszébe, akkor mai napig nem tudom, mi lett a csomagommal! Nem is értem, hogy ennek miért ez a rendje és módja, hogy a postánál nem jelenik meg a csomagszám, azt viszont nem lehet tudni, hogy melyik futárszolgálat foglalkozik a csomaggal Magyarországon, mert ezt már a Royal Mail honlapja sem írja ki! Magyarán az ember ki van szolgáltatva...
Aztán mikor hazajöttem, megnéztem a GLS honlapján a csomagszámot, hát látom, hogy meg is van. Legnagyobb meglepetésemre azt láthattam, hogy három különböző alkalommal(!) is megpróbálták kézbesíteni nekem a csomagot. Minden alkalommal szépen "megsétáltatva" Alsónémedi és Pest közt. Látható az is a listából (mellékelem), hogy minden egyes alkalommal szinte percre pontosan ugyan abban az időpontban próbálták nekem kézbesíteni a csomagot! Fel nem foghatom, hogy miért? Ha egyszer valaki dolgozik, akkor minden hétköznap munkaidőben, ráadásul pont ugyan abban az időpontban nem lesz otthon, én azt gondolom.
Kérhettem volna a munkahelyemre a csomagot? Való igaz, hogy oda szoktam kérni minden esetben a kiszállítást, amennyiben ezt meg tudom tenni. Csakhogy: az ebay-en az eladók (főként, ha üzlet az eladó) csakis és kizárólag arra a címre hajlandó kiküldeni a csomagot, amely a vevőnek a PayPal (és az ebay) profiljában ellenőrzött címként szerepel (ez pedig teljesen természetesen az otthoni cím, mivel a PayPal regisztrációnál igazolvány másolatot kell küldeni), semmilyen más címet nem fogadnak el! Ezt jobb ha tudják, kedves Ügyvezető Úr/Hölgy, mert lehetnek még a jövőben kellemetlenségeik ebből származóan, nem lehet elrendezni a dolgot egy vállrándítással, miszerint "Miért nem a munkahelyi címre kérte a kiszállítást a K. Ügyfél?! Ő tehet az egészről!". És egyáltalán nem biztos, hogy mindenki olyan türelmesen fogja kezelni a dolgot, mint én (pláne az ezzel járó plusz költséget, amit okoztak).
A nagyobbik gond nem az, hogy mindig ugyan abban az időpontban próbálkoztak, hanem az, hogy egyetlen egyszer sem hagytak semmilyen értesítőt! Telefonhívásomra (az egyébként nagyon udvarias, felkészült, türelmes és rendkívül segítőkész úriember, aki előtt le a kalappal!) az ügyfélszolgálatos kollégájuk közölte, hogy a futár által hagyott feljegyzésben az áll, nem lehetett a lépcsőházba bejutni (három alkalommal!!!). Egy olyan lépcsőházban lakunk, ahol 60 család él! Ha csak 3-al szorozzuk, az 180 fő! Különösen a szállításra jelzett időpontban olyan ki-bemenő forgalom van a kapunál, hogy öröm nézni... Szóval fel nem foghatom, hogy egy magát futárnak nevező ember hogy nem képes bejutni egy épületbe (akár becsengetve máshová) annak érdekében, hogy annak rendje, módja szerint, kötelességéhez híven értesítést hagyjon a címzettnek a postaládájában legalább arról, hogy csomagja érkezett ezen és ezen a referenciaszámon, vagy bármilyen esélyt teremteni arra, hogy a nyomorult címzett egyáltalán tudjon arról, hogy a csomagját megpróbálták neki kézbesíteni és hol tud utánajárni!
Számomra ez döbbenetes, hogyan történhet ez meg!?Az ügyfélszolgálat azt is közölte, hogy sajnos aznap reggel (tegnap telefonáltam) visszaküldték Angliába a csomagomat és már nem lehet visszafordítani... ha előző telefonáltam volna...... Volt esélyem, kaptam rá esélyt, kérdem én?
Hát nagyjából ennyi lett volna a történetem, csatoltam a trackingről a screen shotot, érdemes megnézni. A rendszerük hibásan (ügyfélszolgálatos elismerte) a csomag kézbesítését kétszer jelzi egy napon, de csak az első (reggeli) időpont a helyes, a második nem. Ezzel alapvetően nem lenne olyan nagy probléma, csakhogy a Royal Mail rendszerében egyetlen üzenet jelenik csak meg, ami az utolsó kézbesítési próbálkozásról szól, ami a GLS rendszere szerint olyan időpontban történt meg, amikor itthon voltam és nem kaptam értesítőt sem. Ez nem valós időpont, ekkor nem történt kézbesítési próbálkozás a valóságban, viszont én, az ügyfél csak ezt látom abban a rendszerben, amiről tudok (GLS-ről nem tudtam volna, ha nincs a véletlen). Így aztán sikerül totálisan összezavarni az ügyfelet a hibás rendszer miatt. Nem ártana ezt a hibát (is, az emberi mellett) javítani egy ilyen nagy, magára adó cégnél.
Az eladó közölte, a csomag újbóli kipostázása újabb 3.500 Ft-omba kerül. Nem nagy pénz, de el tudtam volna jobb helyre is költeni.
További jó (és ennél sikeresebb) munkát kívánok!
Üdvözlettel:
Balogh Zsolt
zsocaozd@hotmail.com -
Zozzant
addikt
válasz sellerbuyer #25991 üzenetére
Hát nem rég óta a gls hozza UK-ból a signed-for cuccokat, egyből kell kérni az ajánlotthoz tartozó számot az eladótól. Válasz volt a gls-től?
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
sellerbuyer
őstag
válasz sellerbuyer #25991 üzenetére
Na ezek után a következő történt:
Jelzem, hogy egy 210e Ft-os digitális fényképezőről van szó!
Visszament ugye a csomag, én leírtam az eladónak, hogy mi történt. Az eladó korrektül feladta újra a csomagot, ez úttal együttműködően a munkahelyemre küldte, ami kb. 1-2km-re van onnan, ahol lakom, szóval nagyon közel.
Akkor már ugye tudtam követni a GLS-nél, mert tudtam, hogy ők szállítják. Angliából feladás után, a következő napon(!) a csomag már az elosztóban volt, Alsónémediben, 17h környékén! Nem vártam volna, hogy egy-két napon belül kikerül onnan, hiszen általában 4 nap szokott lenni, ezért nem aggódtam. Valamiért másnap reggel(!!!) - megint csak anélkül, hogy számíthattam volna rá és várhattam volna - megérkezett a csomag... de hogyan!
Egy nagy oktatási intézményben dolgozom. A csomagok és levelek az irodán hol ehhez, hol meg ahhoz a munkatárshoz kerülnek, attól függően, kihez tudja épp vinni a futár. Persze egész nap "futárjárás" van nálunk, GLS is többször megfordul természetesen.
Mivel nem vártam még a csomagot, ezért még nem is jeleztem a megfelelő kollégáknak, hogy csomag fog érkezni a nevemre és hogyan kellene azt kezelni (értékes). Ez majdnem "tragédiához" vezetett, ismét csak a futár idiótasága miatt (és kolléganőm hibájából).
Megint csak azért, mert nem vártam még a csomagot (két nappal a feladás után!), ezért nyugodtan kimentem kiküldetésbe (anyagbeszerzés, nem érdekes). Mikor visszaértem, elindultam WC-re. Van nálunk egy ügyfeles pult, hát látom, hogy ott egy csomag. Esküszöm, megszólalt bennem valami, hogy fél szemmel sandítsak már oda rá. Hát látom a nevemet a címzettnél, ekkor megállt bennem az ütő. A csomag a pult tetején (tehát nem is eldugott helyen, hanem közszemlén) figyelt, a pultostól jó messze, ráadásul ő el szokott menni kb. félóránként bagózni! Fogalma nem volt róla ugye, hogy nagy értékű a csomag tartalma mert nem volt még időm sem szólni neki, hiszen előző nap délután láttam az elosztóba érkezni a csomagot, és másnap már reggel mentem ki beszerzésre.
A nyomorult futár (vagy nem is tudom, minek nevezzem) otthagyta a csomagot csak úgy, persze aláíratta a kolléganőmmel, hogy neki már ne legyen felelőssége. A kolléganőm meg nem tudta, hogy mit vesz át, így simán aláírta és ott hagyta a pult tetején. Ha nem veszem észre, kitudja, mi történik... Komoly eszközök tűntek el pont onnan, több is, hónapokra visszamenően... Egyszerűen érthetetlen számomra ez a hozzáállás a GLS részéről. Nagy eséllyel még ugyan az is lehetett a futár, aki hozzám haza hozta (illetve nem hozta) a csomagot, hiszen körzetekre van osztva a terület és 1-2km-el odébb biztosan beleesik még az övébe a munkahelyem is.
Elküldtem a levelemet egy barátomnak is, aki egy másik nagy futárszolgálatnál dolgozott egy ideig. Ő azt mondta, egyáltalán nem csodálkozik azon, hogy ilyesmi megtörténik. Egyrészt azért, mert olyan figurák dolgoznak a cégeknél futárként, hogy azokra egy doboz gyufát rá nem bízna, másrészt meg olyan f...s a logisztika, hogy minden nap egy rakás csomag elkeveredik. A hanyagság pedig szinte természetes a futárok zöménél, totálisan tojnak a küldeményre, örülnek, ha le tudják dobni valakinél, mindegy, ki veszi át és onnantól már az ő felelősségük véget ér.
-
sellerbuyer
őstag
válasz Zozzant #25992 üzenetére
Nem kaptam az eladótól számot, ez az eladásnál fel is volt tüntetve, hogy nincs.
Miután megírtam az eladónak, hogy mi történt, az után küldött egy tracking számot, amivel legalább az angliai útját tudtam követni a csomagnak. Hiába kaptam számot, ha egyszer nem tudtam, hogy Mo-n ki kezeli a csomagot!
Nem írtak vissza, azt gondolom, el sem jutott a címzetthez a levelem, az ügyfelesnél elakadt nagy eséllyel.
Maximálisan azt gondolom, hogy az ilyen futárt úgy kell kirúgni, hogy csak úgy nyekkenjen!
Egyetlen, szimpla feladata egy futárnak: célba juttatni a küldeményt. Ha ennek nem bír eleget tenni, akkor el kell zavarni a cégtől! Aki ilyet ír le jegyzőkönyvbe, hogy ő nem bírt egy és ugyanazon lépcsőházba bejutni, három alkalommal, azt élből kirúgnám. Nem kérdeznék, nem próbálnám tisztázni a körülményeket, semmi, egyszerűen repülne. Nagy eséllyel egy értelmes, normális országban ez így is műxik. Ezen a nyomorult helyen persze nem. Pontosan tudom, hogy milyen nehéz a futárok "élete", de aki nem tudja teljesíteni a feladatát, az ne menjen futárnak. Én sem mentem érsebésznek... nem véletlenül!
[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
válasz sellerbuyer #25993 üzenetére
Mivel ebay-es topic, azt hadd jelezzem azért, hogy az eladóval forró dróton voltunk és végig megpróbált segíteni, minden tőle telhetőt megtett. Több ügyfelessel kellett kommunikálni, de mégis egy emberként próbáltak segíteni és nagyon korrektek voltak!
A csomag újra történő feladása 3.500 Ft-omba került.
[ Szerkesztve ]
-
Daniel Alves
őstag
válasz sellerbuyer #25995 üzenetére
Köszönjük a sztorit
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
randras
veterán
Azért lesz itt hamarosan economy shippinges pozitív rekordom is hamarosan ahogy látom, nem csak negatív.
2012.11.07
08:59
Küldemény információ:
Küldemény felvéve / Item accepted
2012.11.19
11:35
Küldemény információ:
Küldemény vám elé állítva / Item presented to customsJó, nem egy FedEx, de ha ezt kiviszik péntekig, bő 2 hét volt, szerintem szuper. Economy Free shipping amúgy.
-
Daniel Alves
őstag
Úgy néz ki tracking alapján végre vám elég állítva 4 cuccom is. Egy jó hír a mai napra
Viszont olyankor mi van ha rendeltem egy cuccot viszont semmi nyoma nincs és holnap lejár a 45. nap...írtam az eladónak elvileg újraküldi majd a cuccot. (de mi van ha nem) érdemes nyitni ilyenkor case-t vagy bármit?
[ Szerkesztve ]
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
randras
veterán
válasz Daniel Alves #25998 üzenetére
Érdemes, különben simán megteheti, hogy nem küldi újra.
szerk.: Amúgy csak érdekességképpen a többieknek is, régebben volt róla szó, hogy néha 1 cégnek több eladói akkja is van eBayen, és hogy ez milyen dolog már... az egyik eladóval most van vitám, közölte, hogy az ő cégük 69 darab eBay store-t üzemeltet.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
A tracking elején az RC milyen szállítást takar?
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- MIUI / HyperOS topik
- Filmvilág
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- SONY LCD és LED TV-k
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mobil flották
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest