- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
snecy20
veterán
"Meg szeretném kérdezni, hogy milyen lett a játék fizikája? Szimulátoros mint a első részé?"
Nagyjából ezt taglaltuk az utóbbi 20-25 hsz során. Teljesen más lett a fizika, és vesztett a szimulátoros jellegéből.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
PuMbA
titán
"Meg szeretném kérdezni, hogy milyen lett a játék fizikája? Szimulátoros mint a első részé?"
Eléggé eltérő vélemények vannak, mivel nem hiszem, hogy valaki ült itt rali autóban, szóval érdemes kipróbálni. Visszakérheted a pénzt a Steam-ről Valakinek jobban tetszik az 1-nél, valakinek nem. A legfőbb változás, hogy autóknak több súlya van az 1-hez képest, ezért megjósolhatóbb az irányítás, kevesebb a váratlan helyzet, könnyebb a határon autózni és a kanyar előtt kell főként jól bemérni a dolgokat. Míg az elsőnél inkább reagáló az irányítás, többet kell küzdeni a kanyar közben és vége felé.
[ Szerkesztve ]
-
LeventeV
senior tag
En titkon nagyon remenykedtem a Safari/Kenya Rally-ban es a Japan Rally-ban kevert aszfalt es murva felszinnel.
Hyundai es Toyota autok is elfertek volna meg. Elobbi gondolom valami exkluziv licenszel lekototte magat (Dirt 4-be befert az i20 R5), utobbi meg igazi japan konzervativ modon all a videojatekokhoz mostansag. -
PR0JECTNR56
addikt
Tekintve a Forza Horizon 4 üzleti sikerét, szerintem a Dirt új részének megjelenésében biztosan ez lesz az út (gondolok itt első sorban a vizuális megoldásokra és a játék általános hangulatára), játékmechanika szempontjából (a már említett FH4-en kívül), a széria elődjei közül a Dirt 3/4 és a Showdown lehetnek a kulcsszavak.
Én a magam részéről ezt a megjelenést biztosan kihagyom, mert egy kifejezetetten rally fókuszú, önmagát komolyan vevő címre mindig kapható vagyok, azonban az ízléstelen hitványkodásra nem.
[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
Hát igen, egy-egy szakaszon egy legjobb időhöz akár 20x vagy 40x is végig kell menni, az utolsó másodpercek megtalálásához, aztán a végén már az utolsó tizedmásodpercek is számítanak. Persze mi sem áll távolabb a valóságtól, mint egy szakaszt "végtelenszer" begyakorolni.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
maximilian4
addikt
Mondjuk érthető. Lehet a fentebb linkelt videóban ha a csaj is ismert volna a pályából valami glitchet, akkor még annál is jobb időt mehetett volna.
Én is ps4-en tolom kontrollerrel, de azért ilyen időt nehezen tudtam volna elképzelni ezelőtt. Elég durva.
Felvennélek ps-en ismerősnek, milyen néven vagy fent?Maxi
-
hegegabi80
addikt
Persze nyilván ott a lehetőség mindenkinek, annyit gyakorol, amennyit csak akar. Régebben amikor nekem is több időm volt, jobb időket értem el, de sose tartoztam az ufók közzé.
Assettoban pályaversenyen sem voltam élmezőnyben, de volt olyan, hogy a mezőny végén olyan csaták voltak, hogy végére teljesen leizzadtam. Az első helyezett meg egyedül körözgetett. Kinek mi a fontos egy játékban.De most már vannak fontosabb dolgok is, számomra csak egy kis kikapcsolódás. Nyilván nem akarok utolsó lenni, de nem hajszolom annyira az időt és élvezzem a vezetést a pályán. Na meg azért legyen egy kis realitás is benne.
-
Syz
senior tag
Adom ezt a véleményt.Én egy csöves 10 ezer ft-os billentyűzettel tolom a játékot.TOP50-100 időbe ha bekerülök akkor én már boldog vagyok és nem foglalkozom azzal hogy mondjuk kaptam fél percet azon a 6 perces szakaszon.Abból indulok ki mindig,hogy 100 embernek azért szerintem tuti van kormánya azok közül akik játsszák a játékot és ezek közül van aki tényleg órákat elcsesz egy tökéletes autó beállításra meg kicentizi a manuális váltásokat egy adott szakaszon.Nyilván ez nem azt jelenti,hogy csak kormánnyal menet egy brutál jó etapot az ember de lássuk be..Ha autós játék és szimulátor akkor azért az lenne az illő.
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen