- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- Android szakmai topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
A játék 2011. május 24-én jelent meg pc-re, xbox 360-ra és playstation 3-ra.
A játékot a már jól ismert EGO motor hajtja, pc-n DirectX 11-gyel.
A játékban immár szerepel az időjárás (eső, hó és köd - ez csak a monte carloi rally pályákon) és éjszakai versenyek is.
Új menürendszer található a játékban.
A játékban megjelent a HardCore mód. A versenytípusoknál több info található.
A DiRT 2-höz képest itt most nem pénzért kapjuk az autókat, hanem, ahogy haladunk előre a single playerben, úgy érhető el egyre több csapat ajánlata és ezáltal az autók.
A visszajátszás videói közvetlenül a játékból feltölthetők YouTube-ra.
Rengeteg autótípust vonultat fel a játék, köztük a B kategóriás rally járgányokat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
válasz
intercooler #2326 üzenetére
Igen látom, hogy Te motorháztetővel mentél, de a "méretes" nézet az a hátsó nézetből készült. Valóban jobban látni az autót, de így a megpöckölt "gyufásdoboz" effektus él, mert ebből a hátsó nézetből elég természetellenes mozgása van a virtuális autónak.
Szerintem is legjobb a motorháztető, mert míg a lökhárítós nézet felgyorsítja, a cockpit nézet lelassítja, így marad az arany középút és a valósághoz is ez áll közelebb.