Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20221952

    törölt tag

    válasz #29810560 #49717 üzenetére

    Nem TV, hanem Set top box, STRONG a gyártója és eddig egyi8k szolgáltatónál sem volt gondja, úgy látszik, hogy nem DIGI kompatibilis.

    Sokat bosszantottam magam azzal, hogy nem jó a tv vétel, de most már csak azt várom, hogy leteljen a kettő év hűség és aztán lemondom a tv szolgáltatást, mert ma Magyarországon nincs olyan szolgáltató, aki az én igényeimnek megfelelne.

    Sajnos, én nem határozhattam meg, hogy hogyan legyen kiépítve a rendszer, a szolgáltató itt Érden így építette ki a rendszerét, ezt vagy elfogadom és szerződök, vagy pedig nem és akkor nem szerződök.

    Még arra is vetemedtem, hogy a szolgáltató saját set top box eszközét is használtam, hátha jók lesznek az adások (mármint az én elvárásaimnak is meg fognak felelni), de nem. Tetszett a csatornakiosztás (ami jó lenne, ha saját készülék esetén is alapértelmezetten így jönne), de azt nem értettem, hogy egyes csatornáknál miért volt az, hogy időnként kódot kellett beírni, hogy nézhessem, sőt volt olyan is, amikor pár másodperces nézés után újból és újból kérte a 0000 kódot. Ráadásul kettő eszközöm is volt és a másiknál is csinálta ezt, csak nem azon a csatornán és nem abban az időben. Mindegy.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák