Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz Felesbandi #18 üzenetére

    Miért ment volna el felette az idő? Az hogy kicsit többet kéne beletenni, olyan dolgokat, amiket már eddig is várt volna bele az ember, és még mindig nem látni hogy egyáltalán a készítők tudnák merre kéne elindulni, még nem jelenti azt hogy ez halott. Halott akkor lenne, ha már nem lehetne mit hozzátenni. De itt még bőven lenne. Én pl. hiányolom belőle a spell kombókat, amiket a Dragon Age 1 megmutatott hogyan is kell jól csinálni, és új szintre emelik a játékot. Ehhez persze vissza kéne térni a Diablo 1 irányvonalára, ahol nem(csak) szintlépéssel lehetett fejlődni, hanem könyvekkel, így a kevéske leosztható pont nem befolyásolná a kombók létrehozását (amit aztán a LOD-ban még synergyvel mégjobban elpazaroltattak). Aztán lehetne pl. súlyalapú hátizsákrendszer, hogy egy gyök2 karú mágus ne 30 full plate maillel a szatyorban rohangáljon, de egy barbáron is meglátsszon ha sok a ballaszt. Megváltozna tőle a "minden sz.rt vegyünk fel" mentalitás, realistább irányba. Kellenének a harcos kasztoknak is kombók, ne csak ww és annyi, mert azt hamar meg lehet unni. Kraftolást is lehetne beletenni, nem csak olyat hogy odamész valakihez és majd ő megcsinálja, hanem sajtá magad. A talált tárgyakat is lehetne pl. szétszedni / összerakni, ha esik mondjuk egy fasza páncél, de el van rontva gagyi enchatmentekkel, lehessen leszedni, új alapnak felhasználni (a ráaggatott köveket/rúnákat/akármiket is ki lehetne nyerni újrafelhasználásra). Varázslóknak meg potion készítés. Mégegy plussz tartalom, mégtöbb kedv a játékra. Nem halott a stílus, csak a Blizzardnak fogytak el az ötletei. Kétlem hogy a fanok ne bombáznák őket ilyesmivel, inkább csak a mánágerek lehúzzák, hogy járt utat járatlanért el ne hagyjanak, mint filmeknél, hogy semmi eredetiség, 100% folytatás, az a tuti recept... +20% kiskutya, +10% nagymama = +5% bevétel...

Új hozzászólás Aktív témák