- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Devoured
tag
barbárt én is szépen elrakom a padlásra.
kár hogy pont erre az egyetlen karakterre tartottam meg a gear-tmegpróbálkozom összehozni egy monk-ot nulláról, mert 100x értelmesebbnek látom még ezt is, mint felgear-elt barbárommal szenvedni.
amúgy tényleg viszonylag rendesen esik a cucc, a második legendary le is váltotta az immo cipőmet, pedig az egészen rendben volt tesco gear-hez képest str és vit együtt 360 körül járt rajta. -
Devoured
tag
vszleg javításra kerül majd ez is, ha valaki szól Blizzéknek, illetve farmoláshoz képest nem tudom így hirtelen megállapítani, hogy mennyire hatékony, de akiknek fehér tárgy hiánya van, azoknak van egy tippem:
ha van még egy hely a hős listában, akkor új karakter, barbárt létrehoz, AFK haverhoz becsatlakozás, (hogy a faluba besétálást átugord,) kard+pajzs fehér bezúzása, ki, rinse and repeat.
és mondjuk 10 percenként lehet a szerepet cserélni, hogy mindkettőtöknek legyen fehér és a játék se dobjon ki. -
Devoured
tag
válasz mikromanus #47936 üzenetére
remélem a tegnap esti HC húzáskor már ennek a nerfnek a hatását éreztük, mert ha ahhoz képest még nerfeltek rajta, akkor sajnos a végén még kénytelenek leszünk normálisan szintezni a karaktereket
-
Devoured
tag
tudom, túl könnyen feladom, de letettem a kalapácsot, és indítottam egy wizard-ot kvázi nulláról.
3-4 nap alatti drop+craft+13m költés után itt tartok.
sztetek max 10-20m-ből milyen irányba kéne javítanom rajta AH-ból? vagy inkább csak farmoljak a drop meg úgyis megoldja rövidesen? thx. -
Devoured
tag
válasz Rayner #48393 üzenetére
reset lehetőség csak akkor van, ha elejétől Diablo kinyírásáig végigjátszottad, _minden_ checkpoint-ot érintve.
szóval 1db garantált legendary-ért nem éppen a leghatékonyabb módszer újra és újra végigfutni a "történeten", de ha nem vagy épp rajongója az egy helyszínes pusztítás/nyitogatás kilép-belép és újra témának, akkor nem olyan vészes, és közben ugyanúgy eshet egyéb leg/set.az elmúlt napokban többször is volt, hogy ping elszállt az egekbe, kivágott játékból. volt hogy kritikus hibával leállt a játék. olyan is volt, hogy csak kivágott az asztalra bármi hibaüzenet nélkül.
ezek másnál is jelentkeztek, vagy csak engem tisztel meg ezen újdonságokkal a játék?
ha előbbi, akkor hány HC karakteretek halt meg ilyenek miatt az elmúlt héten? -
Devoured
tag
válasz TheProb #48496 üzenetére
99%-os bizonyossággal merem mondani, hogy nem eshet olyan recept, amit már tud a kovácsod/ékszerészed, szóval némileg nehezen teljesülhet a kérésed, hacsak nem spájzolt be valaki 2.0 előtt esett receptekből, de ezzel kapcsolatban vannak kétségeim
kicsit más: azt mondják nekem, hogy legacy legendary-kon található "adds X% elemental damage" affix-eknek 2.0-s fegyóval nulla hatásuk van. erre valaki tudna kéket/linket/magyarázatot adni? csak mert akkor okos dolog volt zuni cipőt vennem a frissen kapott fragments fegyóhoz
de szóval örülnék egy megerősítésnek, mielőtt lecserélem, thx.[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
válasz czpitti #48552 üzenetére
legendary/set, vagy sima sárga?
előbbire simán elhiszem, de utóbbiban erősen kételkednék, mert softcore-on megvan az összes sárga recept, és egy darab sem esett 2.0 kijövetele óta, pedig sztem egy 40-50 órám már simán benne van. persze ez nem bizonyíték, mert simán lehet, hogy csak rohadt pechem van sárga recept dobásilag, de azért ennyi idő alatt furcsállom, hogy 0 esett, ha neked van igazad ezt illetően
leg/set receptek esnek tisztességgel, van ami már 2x is kiesett, de mivel az elsőt eladtam belőle AH-n, így nem releváns a kérdést illetően.más: loot2-es fegyó + legacy "adds x% elemental damage" kérdésemre azért nem válaszolt senki, mert fogalmatok sincs róla, vagy annyira triviális hülyeség, hogy szóra sem érdemes.
ha utóbbi, akkor legalább bökjetek be valami "hülye vagy tesókám", vagy hasonló szöveget, thx[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
válasz MegalodonS #48616 üzenetére
Mira xp-szerzést, ahogy olvashatod a patch notes-ban nerf-elték, szóval vélhetően váltanod kell mától
más: a loot2-es fegyó vs. legacy leg/set "adds x% elemental damage" kérdésemre özönlő válaszokból valahogy ez ugrott be
szóval megerőltettem magam, és pár perc keresés optimalizálás, és olvasgatás után a következőre jutottam:
"adds x% elemental damage" ki lett javítva, és már csak akkor ad bónuszt, ha van adott fajta elemental sebzésed, és akkor is csak azt a sebzést növeli meg x%-kal.
pl esetemben fragments-en holy damage van, így konkrétan 0 extra sebzést ad a zuni cipő poison bónusza.szóval tényleg ez a helyzet? most elég egy igen/nem, nem kell sokat dolgoznotok vele, thx
[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
válasz sto1911 #48776 üzenetére
csak 60-as szint alatt garantált a leg drop.
és ott is csak a fő boss-októl.
legalábbis tegnap próbálgattunk 57-59-es karakterrel, SK, Butcher, Azmodan dobtak, Ghom és Azmo előtti pókasszony nem.persze jelenleg van egy bug, hogy (60 fölött is) garantáltan dob SK első kill-nél, de ezt rövidesen javítani akarják, ha minden igaz, akkor átrakják Diablo-ra a garantált drop-ot, de ugye ez is csak az első kill-nél lesz, teljes történet, összes checkpoint érintés után lehet reset quest, és újra Diablo-ra mászni.
@granini#48777
transmogrification-re vonatkozóan ugye volt megerősítés, hogy a most talált leg/set-ek már megadják a transmog kinézetet, sajnos enhantról kék nem rémlik, de az előbbi fényében azt mondanám, hogy nagyon jó eséllyel enchantolhatóak lesznek a 2.0 után talált tárgyak.szerk:
@mikromanus
visszatérve arra a +%elem dam témára
valami azért változott valószínűleg, mert a zuni cipős 8% poison damage egy ugyanolyan int-tel rendelkező cipőhöz képest csak 2,5%-ot tesz hozzá a DPS-emhez. jó lenne pontosan tudni, hogy mihez adódik hozzá, hogyan számolódik.[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
válasz Bahama #48794 üzenetére
kevered a dolgot. persze részben az én hibám, mert túl szűkszavúan írtam. nem az "*elemental* skills deal x% more damage" affix-ről beszéltem, hanem a több legendary-n is található "adds x% to elemental damage" affix-ről, és hogy pontosan hogyan számolódik loot2-ben. ez utóbbi affix a kijelzett dps-en is látszik jelenleg is, csak a többi cuccon lévő fekete ill. elemental damage-től függő számítására lennék kíváncsi pontosan.
Pl: kapsz egy amut amin van 15 cold skill, de az amuval buknál 10% dmg-t papiron. Még mindig jól jársz mert 5%-kal jobban jösszi ki.
ez bizony nem igaz, mert csak 3,5%-kal, és akkor is csak adott elemental sebzésű skill-eknél, szóval ha másfajtát is használsz, akkor átlagban simán meglehet, hogy buksz rajta
szerk: eh, munka közben lassú vagyok, látom már rég meg lett ez vitatva, mindegy, most már itt hagyom
[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
válasz granini #48777 üzenetére
és már itt is van a kék megerősítés a 2.0 után talált cuccok enchantolását illetően:
http://www.diablofans.com/blizz-tracker/topic/52666-some-clarification-on-ros-enchanting
szóval hurrá, természetesen lehet
-
Devoured
tag
-
Devoured
tag
pont ilyenek miatt az életbe nem mennék public hc-zni
viszont az első lépést nem igazán értem, mert miért is ne lenne visszaút?
ha bárki elutasítja az event-et a csapatban, akkor még tényleges bemenet előtt újra rákérdez, hogy "biztos be akartok menni így is?" - szerk: megelőztek a kérdésselszóval nem szívesen emelem ki, de saját meggondolatlanság is van a dologban
csak kíváncsiságból, mennyi volt a dps / toughness azon a barbáron?
szerk2: nekem 1 hete mikor csináltuk a torment hc boss achi-kat művelt olyan tréfásat velem a UPC, hogy Diablo last phase-ben produkált egy disconnect-et
nem kicsit leizzadtam visszalépés közben, hogy él-e még a wiz-emszerencsére pakoltam rá dps mellett toughness-t is rendesen, meg haver lefoglalta szerencsére nagyjából diablo-t, úgyhogy minden rendben, de szóval egyedül azóta nem nagyon megyek a túlbiztosított nehézségek fölé
[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
válasz Lézerparaszt #50834 üzenetére
Ha egy karakter képes egymagában mozdulatlanul 6-8mp-ig túlélni, akkor igenis nagyon sokat számít egy ilyen amulet, vagy egyéb tárgy, mert megduplázza az időt, ami pont elég lehet, hogy a 10mp-es kiléptetést túléld.
Esetemben ez történt diablo dc-nél. leszakadtam, a játék meg szerencsére 10mp inaktivitás után kidobott. Tudom, az igazán tökös gyerek IE6-ot használ, és HC-n is magasról tesz a toughness értékre, de én ezek szerint nem vagyok eléggé az, mert szeretem egy wiz-nél is 1,25m környékén tartani minimum a toughness-t, hogy egy esetleges becsúszó szolgáltatáskimaradás esetén se veszítsek el egy rakat óra alatt összeszedett gear-t.szerk: illetve nálam sajnos olyan is gyakran előfordul, hogy 15mp-re megáll a játék, és valamiért mégse dc-zik, csak tudjisten mi történik a háttérben, egyszer csak visszaadja a botkormányt, és navigáljam túlélési helyzetbe az addig tanácstalanul egy helyben tökét/nunáját vakargató karaktert
[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
válasz ReFleXx #50850 üzenetére
Unity sztem pont hogy jó nagy kibaszás tank és glass cannon párosítással
Szerencsére csak SC-on próbálgattuk, wiz-emen is unity van, monk-os havernak is esett egy, és ahogy bent állt a harc közepén, szinte azonnal aktivalizálódott az életmentő passive, és következő halál előtt még éppen le tudtam rántani magamról a unity-t, mert különben kivégzett volna
szóval tényleg ugyanazt a sebzést kapják a unity-t viselők, és míg a monk sebződését az 1,5m toughness csökkenti, + gyógyítja is magát hiba nélkül, addig rám ugyanaz a sebzés 600k toughness-el, gyógyítás skill-ek nélkül kb azonnali halált jelent
-
Devoured
tag
válasz ReFleXx #50891 üzenetére
szintén így képzeltem, hogy valahogy úgy fog működni, hogy erősebb karik gyengülnek valamit, gyengébbek meg ellenállóbbak lesznek, de 2-3 perc teszteléssel így érződött:
"A" karakter kapott x sebzést, x/2-t rá alkalmazott, amiből toughness-e szerint levonódtak a dolgok és kb megkarcolódott
"B" karakter a távolban szintén megkapta az x/2 sebzést, amitől toughness-e szerint levonódtak a dolgok és eltűnt a hp-jaszóval mintha pont fordítva működött volna, mint ahogy értelme lenne az egésznek... de majd még teszteljük, mert számomra se tűnik túl "hihetőnek" az utóbbi működési mód.
-
Devoured
tag
válasz Valkűr #51191 üzenetére
a plan-t csak izual dobja.
tegnap HC-n nekem kb 4. alkalommal ki is dobta normal-on. ezek szerint szerencsém volt.már nincs a staff of herding-nek szintje, mert ugye a lények szintje a karaktered szintjéhez igazodik, szóval a patch előtt megvett nightmare/hell/inf receptek dobhatóak a kukába
-
Devoured
tag
válasz mikromanus #51227 üzenetére
igen. komolyan. normal. problem?
amúgy meg tippre ha van is hatása a plan drop-ra a nehézségnek, nem igazán észlelhető sztem.
normal-on simán dobta.hc-n monk-kal így kb 2 perc alatt ott voltam izual-nál, nem kellett a mobokkal pöcsölnöm/aggodalmaskodnom, és kb 4 perc egy izual próba ki-belépéssel teljesen. mondjuk e mellé mákom is volt, mert mint írtam, nekem negyedjére már ki is dobta a plan-t
-
Devoured
tag
válasz mikromanus #51245 üzenetére
Leállhatsz az okoskodással, tegnap dobta normal -on a plant
Szerk. Nyilván nem lennék ilyen magabiztos ezt illetően, ha 2.0 előtt lett volna
[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
beírnál körülbelüli damage/toughness/healing számokat, hogy milyen karakterekkel csináltátok meg ezt így?
mi még nem mentünk HC közelébe, egyelőre SC-n akarjuk kitapasztalni a játékot, de jó lenne tudni nagyjából, hogy mi az ami már elég lehet Malthael ellen HC-n
[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
70-es hellfire ring-et már sikerült produkálnia valakinek?
Tegnap nekiálltunk kicsit kulcsokat vadászni, de rohadt lassan megy. Ez a 25% drop t1-en édeskevés.
Próbaképpen mentünk t3-on egyet, hogy na majd a 33% mennyivel jobb lesz.
A 4 boss, négyőnknek dobott összesen 1 kulcsot, szóval inkább visszaálltunk t1-reÉs akkor még nem is tartunk ott, hogy az organ drop rate-ek miatt sírjunk
szerk: vajon mikor jut el oda a bnet oldal, hogy az enchantolt értékek jelennek meg a tárgyakon?
Akira#2876
[ Szerkesztve ]
-
-
Devoured
tag
válasz sto1911 #52192 üzenetére
plan-t nekem már fogalmam sincs, hogy melyik dobta, de úgy esett, mintha kötelező lett volna. kizárt, hogy ugyanazzal az eséllyel potyogjon, mint a kulcs, vagy csak kegyetlen mákom volt, mert nem is hiszem, hogy megöltem volna 4-5-nél több warden-t az összegyűlt 3 plan-hez.
kulcsvadászat iszonyat sok kell majd egy gyűrű összerakásához
tételezzük föl, hogy t1-en haladunk és 4 alkalomból negyedjére ki is dobja a kulcsot mondjuk fixen
akkor 1 ládához kell ölnünk 16 warden-t
tehát 4 ládához 64 warden-tde ekkor még mindig csak 1-1 ládánk van, amikbe belépve a boss-ok megint csak 25%-os eséllyel dobnak organ-t t1-en, szóval ha mondjuk ők is kedvesek és negyedjére kidobják fixen, akkor 1 gyűrűhöz meg kell ölnöd 256 warden-t
ennél persze lehet sokkal szerencsésebb az ember, és ha minden dob elsőre, akkor megúszhatja 16 warden gyilokból is az ember, de eddigi tapasztalataim alapján én nem ezen emberek közé fogok tartozni
és akkor még mindig lehet, hogy a végén valami olyan gyalázatos gyűrűt kapsz, amit a mystic se tud megmenteni
-
Devoured
tag
HC-vel csak óvatosan, van pár crusader bug
http://www.reddit.com/r/Diablo/comments/21l721/hardcore_beware_crusader_bug_lets_you_kill_allied/
[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
ezt a hellfire ring-ezést tényleg nem gondolhatták komolyan.
kulcsvadászat t3-on. hivatalos drop rate: 33%
kb 10%-nak érződött 10 run alapján
inkább áttértünk t1-re, hogy az legalább gyorsabb. ugyanígy gyalázatos kulcs drop rate érzet.
2db 2-es kulcsot dobott olyan 20 próbálkozásból.sebaj, folytattuk a tegnapi übert.
két nap együtt:bones t4: 8 alkalomból lett 0 organ
gluttony t4: 7 alkalomból lett 1 organ
war t4: 8 alkalomból lett 2 organ
evil t3: 8 alkalomból lett 1 organimád engem a random generátoruk
Chiller gyűrűje mondjuk tényleg gyalázatos lett, de a két másik kollégának igencsak szép gyűrűt sikerült már elsőre összerakniuk, ők szerencsésebbek voltak organ drop szempontból is, persze nem sokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
válasz warcat #52421 üzenetére
nope. ez csak a random sztem. és ahogy nekem rohadt pechem van, úgy kellenek legyenek emberek, akiknek meg disznó mázlijuk. ennyi
nekem tegnap kb 7 óra játékkal talán 1 plan, ha esett, az is csak legendary volt.
set-ből kieg óta csak ashaera, és aughild's esett ki, kb a két legérdektelenebb -
Devoured
tag
most már tényleg a tököm tele van...
9db t4, 1db t5 Leoric és rohadtul nem dobja
egyetlen tetves hellfire ring-et akartam összerakni crusader húzáshoz, de ezt is megtagadja tőlem ez a rohadt random generátor. agyf@sz kategória már komolyan... -
Devoured
tag
No nem mondd! Hidd el, én se gondoltam volna, hogy 38% drop chance-szel ennyiszer kell nekirugaszkodnom 1 vacak gyűrűhöz. De ha már megvolt a többi három, akkor már csak kierőszakoltam a játékból az elsőt is. Tizenkettedjére végre dobta.
És nem is lett rossz a gyűrű.
De azt garantálom, hogy nem fogok überezni, amíg nem változtatnak valamit a drop chance-en, mert ez így jelen formájában agyhalál.Amúgy meg lehet hülyeség, de crusader-rel speciel végigmegyek a történeten elejétől. Most léptem át 35-ös szinten act3-ba. Level req-es cuccokat, meg gem-eket természetesen pofátlanul kihasználom, de végig akartam hallgatni a szövegeket az új karakterrel is.
-
Devoured
tag
jelenleg én is monk-kal tolom, mert jobban bejön, mint a wizard.
sajnos nevetségesen kevesebbet sebez, de az is igaz, hogy még nem látott el a játék túlzottan legendary-kkal, főleg enchantolt sárgákból jött össze a jelenlegi 560k unb dam, 17m toughness (OWE-el természetesen)egyedül vszleg én is wizard-dal mennék, de mivel játékidőm 95%-ban csapatban haladok, így a wizardok mellett kifejezetten hasznos support/tanknak érzem magam
[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
válasz granini #52626 üzenetére
sajnos mivel a többiekre csak 5%-ot nyom, így nem igazán éri meg sztem. 560k unb dps-emmel az a 20% a wizardokhoz képest kb lepkefing, kicsit pazarlásnak érzek egy passzívot erre elnyomni, inkább valamivel növelem a túlélési esélyeinket, hogy még jobban tudjak support-olni
-
Devoured
tag
arról van valami infó, hogy mi okozza néha az enchantolásnál, hogy pénzbe abszolút nem kerül?
ring/amulet-eknél futottam bele többször is, hogy egymás utáni enchantolásnál csak a nyersanyag költséget vonja le, pénzt nem. vagy ez feature csak még nem fogtam föl a működését?
-
Devoured
tag
vyr's chest enchant már fél millánál tart, de még mindig nem hajlandó 2 socket-nél többet adni.
mintha olvastam volna olyat, hogy van egy bug, ami reset-eli az enchant gold szükségletet. akaratlanul már szembesültem ilyennel, örültem is neki, de ha esetleg valaki tudja a módját, megköszönném, ha megosztanáilletve van a másik bug, hogy időnként gold szükségletet kompletten elhagyja az enchant egy adott tárgyra, ezt is jó lenne megtudni, hogy mi okozhatja.
oké, oké, nem szép dolog, fúúúj, stb, kíméljetek.
( vmiért azt hittem 50m elég lesz kieghez, nem gondoltam, hogy ilyen veszettül drága lesz a gem upgrade, illetve, hogy ennyire kevés gold fog potyogni )
-
Devoured
tag
Ha esetleg valaki talál ascendant shieldet, fehéret, és oda tudná adni, nagyon hálás lenne egy játékostársam
2 napja farmolja, és 1db se esett neki. Ritkább mint a legendary alapanyag...Akira#2876
-
Devoured
tag
nem tudom volt-e már, de inkább többször legyen
HC Crusader-ek, csak óvatosan:A quick heads-up, Crusaders: We've identified a bug with Iron Skin - Reflective Skin and Laws of Justice - Protect the Innocent that can occur when these two skills are simultaneously active and may be fatal to your characters.
While we're investigating this further, we strongly recommend you do not use these two skills together while playing in Hardcore mode.
-
Devoured
tag
HC-n 4-es csapat együtt elvittük a karaktereket 70-ig, normal Malthael kill a végén, majd normal-on futottunk egy gyors act1 bounty-t, és négyünkből kettőnek kiesett ebből az első cache-ből a gyűrű ott helyben
(persze Chiller-nek és nekem nem, és azóta se )[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
válasz Gorneck #55208 üzenetére
no igen, SC-on a fire felé vettem az irányt, nagyjából olyan hatalmas megfontolással mögötte, hogy ilyen reaper bracer-t adott a kovács és persze ráfeküdtem erősen a CD csökkentésre, mert nagyon zavart, hogy egyedül képtelen voltam haladni, ha esetleg arra került a sor.
de végülis tényleg egész jól működik. beáldoztam egy rakat toughness-t cd csökkentésre (40-45% körül van most), és így primary nélkül is megvan a karakter t1-t2-n, lehet haladni, mint kés a vajban.
t3-on már kicsit többet fekszik, mint szeretném, de még viselhető.sajnos se cinder, se mage, szóval van még mit javítani rajta bőven, de nem vagyok túl szerencsés mostanában, marhára nem dob semmit a játék, még betörhető legendary-t se nagyon, és a mystic meg kadala is büdösutcasarkonállótestárulók mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
mostanában alapanyagért, meg egy unique-ért Sewers of Caldeum-ot szoktam befutni 1-2 perc alatt, ha éppen sorozatot nézek, vagy akármi
a keresett unique (Hazzor) nincs meg, de olyan bezzeg már volt, hogy egyazon területen 2x futottam bele ugyanabba a unique-ba (Ningish)
kiesett azt hiszem az első Murlocket-em. persze monknak str-es, de hát úgyse hordanám hc-n, azért poénnak elteszem inventory foglalónak.
a ládás szellem, Raziel a környezetéhez képest rettentően aránytalanul sebez.
HC expert-en kb 3 arcane-ben állás már megmozdítja a hp-m. ez a nyamvadt unique meg egymagában levisz pár másodperc alatt fél hp-ra. -
Devoured
tag
tudom, ez az achi hülyeség a betegségem, de csak úgy kíváncsiságképpen: Hazzor the Viper, és Otzi the Cursed hányótoknak van kipipálva a unique listából?
nekem már csak ez a kettő hiányzik act1-4-ből, de még célzottan, film/sorozat mellett órákig farmolva se adja be őket soha. próbáltam campaign-ben, adventure módban is
bounty vszleg nincs is rájuk. -
Devoured
tag
nerfelték a goblinföldét? már a 34. goblint öltük meg és még mindig nincs portál
az első 3 portál kb 25-30 goblinból összejött, azóta meg semmi
szerk. 36. no joy
[ Szerkesztve ]
-
Devoured
tag
válasz Drizzt #64740 üzenetére
tegnap T6-on mentünk kb 4-5 órát.
2 rift
1 grift
kb 50 duplagoblin + 3 goblinföld
kadala 400bsezekből kombináltan kiesett a Sunwuko set-ből vállas, kesztyű, fejes, + 1 monkey king vállas
persze inna egy darab se
ilyenkor örülök, hogy vannak emberek, akik hajlandóak bevenni maguk mellé egy 9 hónapja parkolópályára rakott, pocsékul felöltözött monkot. thx Chiller
-
Devoured
tag
válasz CactuS #64776 üzenetére
"komplett achi táblát átrántották a Seasons alá."
reggel néztem meg a seasonal achi-kat és nálam is kiborult a bili. ez nagyon béna húzás a részükről
beismerem, achi-mániás tudok lenni, de marhára nincs kedvem az összeset újra megcsinálni.
a season/conquest achi-k meg nevetségesen fantáziátlanok.
többek mellett emiatt is elbizonytalanodtam, hogy tényleg akarok-e ezzel a szezon dologgal szórakozni, az eddigi játékidőmmel global leaderboard-okra esélyem sincs fölkerülni, még nehezebb lenne összehozni egy játékot ismerősökkel, mert nem mindenki akar szezonnal szórakozni...
eh.talán egy HC monk-ot indítok, ha nem kell miatta törölnöm karaktert
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
- HP Victus 16-r1041nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, RTX 4060
- HP Victus 16-r0024nf - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-13500H,16GB, 512SSD, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen