- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Aktív témák
-
7
addikt
Diablo megpurcant, ahogy Mephisto is - mindkettejük lélekkövét szétzúzta a játékos. Hacsak nem találnak ki valami hantát, hogy így visszakerültek a pokolba, Diablo meg Mephisto nem fog visszatérni. Baal-t nem láttuk meghalni.
Szerintem, ha okosak Blizzardék (bár már egyre kevésbé, de ez most mindegy), akkor bevonják a sztoriba Belialt és Azmodant, mert a 7 gonosz közül már csak ők nem voltak, holott a nevüket sokat emlegették.
(3 Prime Evils: Mephisto, Baal, Diablo)
(4 Lesser Evils: Andariel, Duriel, Belial, Azmodan)A világkő szétcincálása sok lehetőséget tartogat, mivel nemigen tudjuk, mennyire van köze a lélekkövekhez, sőt, hogyan is működik, mi is a feladata. Ezt mindenképp meg fogják játszani, ha ezen a vonalon haladnak tovább.
Vagy esetleg visszamennek kicsit a múltba, és ott mesélik el a történetet - hogy kerültek a földre, hogy fogta el őket a Horadrim, stbstb.
[ Szerkesztve ]
-
7
addikt
"szóval had döntsem el lécci, hogy mi hova való"
"ha már itt tartunk a moderátorok feladata megmondani mi hova illik..."
Remélem, érzed az ellentmondást.Nem mellékesen pedig: Jelen esetben az nem mentesítő körülmény, hogy a Diablo 3 mikorra várható (ha lesz egyáltalán), mint ahogy az sem, hogy mások is offoltak itt korábban. Van rá jobb topic, ahova meg is kaptad az elirányítást. Olyan nehéz lenne azt mondani, hogy jó, akkor ott folytatod?
-
7
addikt
Nem tudom, mennyire vagy tisztában azzal, hogy ez nem kizárólagos egérrel irányítást jelent, hanem azt, hogy csak egérrel is lehet nagyon hatékony a játékos.
Ha még így sem megy, még egyszerűbben: Olyanra tervezik átszabni a kezelőfelületet, illetve az egérhasználat módját, hogy ha éppen nincs kedved billentyűkkel matatni, akkor se legyél elveszve, de ettől még nem vagy rá kötelezve, hogy csak egérrel játssz.
-
7
addikt
válasz Flash Gordon #1087 üzenetére
Mehet
-
7
addikt
Azért nem hiszem, hogy ennyire sarkítani kéne a dolgot. Ha jól vettem észre, akkor a WoW-ból átemelt inventorys újítások tulajdonképpen csak két szempontból hoznak változást a játékmenetben:
- Több tárgyat tudsz raktározni
- Többféle tárgyat tudsz magadra húzniAz, hogy most a külső miatt te még megijedtél, már egyéni probléma. Ettől még nem lesz MMORPG a Diabloból.
-
7
addikt
válasz Flash Gordon #1138 üzenetére
Nem érzem ziccernek. Nem tudom, mennyi fix rajongója van a Diablonak, de van egy olyan érzésem, hogy jelentős tömeg, akik közül egy nagyobbacska rész nagyon nem fogadná jó szívvel, ha ebből is havidíjas MMORPG-t akarnának csinálni. Plusz a Blizzard önmagának állítana egy tulajdonképpeni konkurrenciát, mert nem hiszem, hogy sokan lennének, akik két MMORPG-vel is játszanak egyszerre. Ha viszont megcsappan a játékosok száma, már nem is olyan élvezetes.
Ha van eszük az ottani fejeseknek, nem próbálják meg ráerőltetni az MMORPG-vonalat erre, mert kockázatos húzás lenne.
-
7
addikt
válasz Flash Gordon #1144 üzenetére
Akkor meg pláne áll az állításom: 1-2 évnyi pluszbevétel nem biztos, hogy megéri a Blizzardnak, ha olyan játékot dobnak ki, ami egy idő után már inkább bosszúság, mint öröm, és ezzel taccsravágja az image iránti érdeklődést, mert a játékosok önkéntelenül egymáshoz kapcsolják a brandet meg az élményt (ami jelen esetben a frusztráció, unalom, stb volna).
Persze arra az esetre tökéletes volna, ha be akarná fejezni a franchise-t.
-
7
addikt
1: Diablo 1-ben tárgyaknál csak statkövetelmény van, szintkövetelmény nincs.
2: Összevágott videó, sokat ügyeskedett a savegamekkel és mással, ez egyértelmű.
3: Lazarus nem teleportált volna el, a Fireball megfogta.
4: Tényleg ki lehet nyiffantani 10-es mágussal is Diablot, ha lejut odáig az ember, csak megfelelő varázslatok kellenek hozzá, és elegendő mana. Én inkább azt nem értem, hogy miért nem Holy Boltot használt hozzá, az talán még hatékonyabb is, ha egy-két szinttel nagyobb a Fireballnál (ami pedig ugyebár nem volt maxolva a magicjét elnézve)
5: Az a "pénzcsalás" dupe. Egyszerű a mechanizmusa, csak jól kell hozzá időzíteni. Más csalást nem értem tetten (amennyiben elfogadjuk, hogy a videó több részből való összerakása nem csalás, csak szükségszerű jelen esetben)[ Szerkesztve ]
-
7
addikt
Englisül beszélőknek interjú némi történettel megfűszerezve:
20 évvel vagyunk a Világkő megsemmisülése után, a három testvért legyőzték.
Sokan azt hitték, hogy Tyrael vakmerő döntése után elszabadul a pokol a földön, feszülten készültek is rá, de úgy tűnik, feleslegesen: csupán egy hatalmas kráter tanúskodik arról, hogy valami igen nagy dolog történt az Arreat hegynél. Cain válaszok keresésével töltötte az időt: Miért nem történt semmi? Merre van a Hetek* megmaradt két tagja? A történetben jelentős szerepet kap Tyrael, és az, hogy miken ment keresztül azóta, hogy tulajdonképpen halálra ítélte a világot.*A Diablo I-ben kaptunk anno rengeteg háttérinformációt a Hetekről, a Pokol urairól: a három főgonoszról, azaz a testvérekről, illetve a négy algonoszról, akik megbuktatták őket, s a földre száműzték mindhármukat.
A Hetek:
Mephisto, a Gyűlölet ura
Baal, a Pusztítás ura
Diablo, a Rettegés uraDuriel, a Fájdalom ura
Andariel, a Gyötrődés úrnője
Belial, a Hazugságok ura
Azmodan, a Bűn ura----
Baal lélekkövét nem láttuk széttörni.
Belial és Azmodan (egymás fivérei) még nem fordult elő sem a Diablo első, sem a második részében.Egyébiránt a Magyar Diablo Páholy viszonylag tömören és érthetően összefoglalta az eddigi eseményeket. Persze némi utánajárással ennél bőségesebb információkat is lehet kapni, de ez is bőven elegendő, hogy az egyszeri játékos is lássa az események kapcsolatát: [link]
[ Szerkesztve ]
-
7
addikt
válasz - = Zk = - #1205 üzenetére
Javaslom még a Fallout 1-2-t, esetleg a Fable-t.
-
7
addikt
Pontosan mire alapozzátok, hogy tuti hogy még 1-2 év mire megjelenik?
Tapasztalatokra. Én még emlékszem, amikor 98 körül elkezdték rebesgetni a Diablo második részét. És azóta is tartja a Blizzard azt az ütemtervet, hogy legalább 1-2 év kell a nagy bejelentések után, hogy ki is adják, amit bejelentenek (ha egyáltalán kiadják, lásd SC: Ghost).nem kizárt, hogy úgy húzzák le a célközönséget, hogy egy rövid "első részt" adnak majd ki és utána kiegészítő lemezeket kell majd vásárolni, mint a kettőnél volt az expansion set és ezen kiegészítésekkel lesz csak teljes a tárgyak,fegyverek és szintek sora a szingliben
Nem kizárt, de vajmi kevés esélye van a Blizzardot ismerve. Tárgyi tévedés: az Exp set tényleg csak kiegészítő volt, nem "teljessé tevő". Anélkül is teljesértékű játék a Diablo II.Ráadásul ne felejtsük el, hogy nagyon kezdenek elmenni az ilyen típusú játékok a fizetős multi felé, így azt sem tartom kizártnak, hogy a kiegészítők csak szerver oldalon lesznek először elérhetők és otthoni szinglire meg csak egy kvázi lebutított változatot kapsz
A Diablo franchise erősen fókuszál a történetre, és az interjúk alapján ez sem lesz máshogy, így viszont a single vonal eredendően ugyanolyan használható kell, hogy legyen, mint a multiplayer.a fizetős multi sokkal nagyobb pénzt hoz a készítőknek és ez szkeptikussá tesz a tekintetben, hogy beleölnének rengeteg pénzt egy bazihosszú szinglibe
Szintén a történettel érvelnék. Nagyon sok rajongót az ragadott meg a játékban, nem a hent. Ha ezt elsusmákolnák, sok rajongó húzná a száját. Az, hogy a D2 egy idő után már multiszinten eltolódott az agyatlan hent irányába, már egy másik dolog. Ahhoz is kellett a körítés, hogy felkapottá váljon (no meg a Battle.net ingyenessége).Ezek a válaszok úgy érzem, vonatkoznak a hozzászólásod többi felvetésére is. Persze ezek ugyanolyan találgatások, mint a te következtetéseid, majd eldől, kinek lesz igaza.
Ennek a hozzászólásnak eredendően az a célja, hogy kicsit más szempontból is megvilágítsa a dolgokat, s némileg megindokolja, hogy miért vannak itt páran azon az állásponton, hogy kell neki még egy-két év.Nem vitázni akarok, mert nincs értelme konkrét tények nélkül, tehát kérlek, ne is annak tekintsd.
-
7
addikt
Hiába a tőkések agressziója és csökönyössége, annyira azért a Blizzard sem hülye, hogy egy relatíve erős márkanevet lerontson pusztán azért, mert mostanában a gyors megtérülés a divat. Hosszabb távon egy ilyen akcióval olyan szinten veszthetne is akár, ami nem feltétlenül érné meg.
Hiszem (vagy legalábbis szeretném hinni), hogy vannak olyan tőkések, akik az eddigi tapasztalatok alapján bíznak a Blizzard teljesítményében, és hagyják a maguk medrében folyni a dolgokat (vagy legalábbis nem avatkoznak bele olyan durván, mint amit te vetítesz előre), és azt is, hogy a Blizzard van olyan pozícióban, hogy válogathat a szponzorok közt.
[ Szerkesztve ]
-
7
addikt
A Diablo első részénél még azon sem múlik, mert legkésőbb 50-es szintre minden statból eléred a maximumot (ami persze karaktertípusonként változik), a varázslatokat meg könyvekből tanulva szerezheted meg és fejlesztheted (ráadásul minden karakter fel tudja tornászni maximum szintűre az összes varázslatát elegendő szerencsével), tehát ott elsősorban a looton és a kezdeti karakterválasztáson múlik, hogy az ember hogyan fog játszani.
Ezzel persze megkapjuk azt az előnyt, hogy hatékonysági faktorok szempontjából a játékos maga lesz az elsődleges, és sokkal kisebb jelentősége van a többinek, ergo nem lehet végérvényesen elcseszni egy karaktert. Ilyen szempontból sokkal szimpatikusabb a Diablo I, mert messze nincs akkora hangsúly a looton (olyannyira nincs, hogy már két különböző naked mage-emet használva is megöltem Diablo papát hellen)
[ Szerkesztve ]
-
7
addikt
Nordic, Flash Gordon: Olvassatok egy kis Diablo háttértörténetet, illetve nézzetek kicsit utána a 3. rész történetéről folyamatosan szivárgó infóknak (előbbit például erre, utóbbit meg mondjuk itt, de még jobb lenne, ha megbízható angol nyelvű forrásokat is keresnétek), mert jelenlegi állás szerint gyönyörűszép marhaságokat fogtok elsütni, ha így folytatjátok.
-
7
addikt
válasz Flash Gordon #1334 üzenetére
Valamelyik Diablos topicban többször is szajkóztam, hogy Belial és Azmodan még hiányzott a történetből, illetve Baal lélekkövét sem láttuk széttörni (még jóval a Diablo 3 bejelentése előtt is). Ennél konkrétabb fejtegetésekbe emlékeim szerint nem bocsátkoztam, de örömmel fogadtam, hogy Belial és Azmodan tényleg esélyes a harmadik rész történetében.
Egyébként az általad említett előzményeket is emlegettem már érdekes megvalósítandó témaként, elvégre a háttersztori is szerteágazó és élvezetes.
-
7
addikt
-
7
addikt
Forrás Hardwired, sok itt cirkuláló kérdésre ad választ:
Két interjút érdemes megemlíteni a Blizzard bejelentés óta. Mindkettő nagyágyúkkal készült. Lássuk akkor a drágákat..
Leonard Boyarsky Fallout fejlesztővel készült az első igazi Blizzard interjú a Diablo 3-at illetően. Elég lanyha a tartalom, blokkbászterek nélkül, de azért hardkóroknak érdekes lehet:
A Fallout után társaival megalapította a Troika Studiost. Három brutálisan sikeres RPG-t hoztak világra itt, Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura, The Temple of Elemental Evil és Vampire: The Masquerade – Bloodlines címmel. Mindhárom játékot azóta is fejlesztik tovább és patchelik szorgalmasan a rajongók, mert mindenkinek szíve csücske a trió.Leonard grafikusi tevékenysége manapság nagyrészt a World of Warcraft kártyajáték lapjainak festegetésén alapul. A Diablo 3 projekten annyira tehetséges művészek dolgoznak, hogy Leo a múltbéli szokásokhoz hűen egy hetet adott nekik egy rajz elkészítésére, amit már aznap készen meglengettek az orra előtt, így inkább ő a Diablo 3-ba nem fest. Ezek után főleg a sztori dizájnba ásta be magát a Fallout Pápa. A Diablo 3 ugyanis erős történettel izmol, melyet - meglepetés! - egymenetes párbeszédekkel akarnak megoldani, ahol rengeteg mindent kérdezhetünk és rengetegféle válasz érkezik, de nincsenek elágazások dumálás közben.
Nagy hentmészárlás élvezetünket nem zavarja a történet, mert a cselekmény mellett folyik, aki akarja elolvassa, aki nem, az a szörnyeket kloffolhatja ezerrel. Scriptelt kalandmodulok tűnnek fel majd véletlenszerűen a játékban. Vérbeli szerepjátékosoknak ezeket célszerű majd követni:
Földön elszórt hullák százai alkotta ösvényt követve jókora tetemdombot pillantunk meg, amelynek tetején egy harcos koncentrál zen meditációs tartásban. Első látásra nyilvánvaló a tényállás, nem kell hosszas párbeszédbe elegyedni vele.
Váratlan és döbbenetes történeti helyszíneken dolgoznak a fejlesztők, hogy mindig foglalkoztasson minket, mi vár a következő fordulóban, ha éppen sztori szálat követünk.
Karaktergeneráláskor kiválasztott különféle klasszokra és nemekre az NPC-k eltérően reagálnak. Minden karakterünk saját történettel rendelkezik, ezek bekapcsolódnak a fő sztoriba és egyedi küldetésekben felkaphatjuk ezen személyes szálakat is. Természetesen megfelelő jutalom reményében.
Profi küldetésmester írja meg a kalandok részleteit, Michael Chu személyében, vele dolgozik együtt a nagyvonalakra ügyelő Leonard.
ROB PARDO INTERJÚ
Rob hardkór gémer és nem hord öltöny-nyakkendő jelmezt. Elárulta, hogy három éve könyökölnek már a Diablo 3. felett. God of Warból vettek pár elemet, így az akciódús vér-és-bélontásra meg a 3D tömegmészár izgi megjelenítésére koncentrálnak: ebből 1-10-es skálán számítsunk 11-es értékre..
Véletlenszerű dungeonok: fele-fele arányban véletlenszerűsítik, illetve igényesen kézzel dolgoznak ki pályarészeket. WoWhoz hasonlóan szorgalmas kalandozások során betanulhatjuk a tájat, melyik fontos hely vagy NPC hol van, mert hála égnek lesznek fix pontok.
Előfizetős módit, melyet a WoW-nál ugye mindenki használ, a Diablo esetében kihagyják, itt dobozolt terméket kapunk a StarCraft II.-árumodellnek megfelelően. Tehát szép, kövér teljes játékot kaparintunk meg a vásárlással.
A sztorit Rob is emlegette, hogy szerepjáték elemekkel dúsítják fel jó izgalmasra. Sasszemű megfigyelők észrevehették, hogy a szétmészárolt hullák a látványos rongybabás kötelességgel zuhannak szakadékba. Ez a Havok fizikai motor miatt van. A falrombolás - ahogy elnéztem - a valószínűen scriptelt, mindenképp lokális jelenség, mert az ellenségeket kell szétnyúznunk sziklák beomlasztásával.
Miért néz ki így a Diablo 3?
Legalább háromszor tervezték újra a kinézetet a fejlesztés kezdete óta. Semmiképp se akarják WoW-osra készíteni, amitől páran nagy megkönnyebbülést érzünk. Több színt sürítettek a végső kinézetbe, ami még így is szép dárkos, baljósan gótikus lett.Klasszok:
Nem kell megijedni, kábé ugyanannyi klassz vár ránk karaktergeneráláskor, mint az előző részekben.Battle.net:
Komoly fejlesztéseket tervez a Blizzard. Év vége felé új fícsőröket jelentenek be.Tehenes pályához hasonló ökörségre természetesen megint számíthatunk. Konzolos Diablo elméletileg lehetséges, csak a kezelőfelületet kell átalakítaniuk kissé.
Mikor lesz már kész?
StarCraft 2-es fejlesztési ütemet követi a Blizzard.Thx, Birdy Kapitány, Luftwaffe!
-
7
addikt
válasz -=Sziszi=- #1690 üzenetére
A Diablo II-re várva is ugyanígy húztak minket, emlékszem, naponta ment a csevej a Diablo I-es Battle.netes csatin, hogy milyen lesz vajon, hogyan folytatják, mikor lesz, megéri-e, milyen szépek a trailerek, stb. Ugyanezt játszották, mégsem volt semmi gond
-
7
addikt
Nekem nagyon úgy rémlik, hogy ilyesmi egyik Diabloban sem volt jellemző, több példát is tudnék hozni ennek alátámasztására.
Olyan igen, hogy az adott varázslat animációja nem volt szinkronban a szerver és a kliens között, és ezért pl. egy Charged bolt betalálhatta az embert akkor is, ha úgy látta, hogy nem jön felé semmi.
A topicot pedig takarítottam.
-
7
addikt
A warez témát ejtsétek!
-
7
addikt
A botos témát takarítottam, ne erőltessétek! Amellett, hogy egyértelműen tiltott az EULA szerint, túlságosan erős indulatokat vált ki a közösségből.
-
7
addikt
"We have hard level requirements for difficulty levels, so no rushing there.”
Szóval visszahozzák a Diablo 1-ből ismert hard capet. Helyes
-
7
addikt
Kérlek, mellőzzétek a hirdetések linkelését a topicban! Akinek kell, az úgyis megtalálja őket. Ha van valami extra bolti akció, az még elfér, a többitől viszont tartózkodjatok!
-
7
addikt
Megteltünk, folytatás erre
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Fujifilm X
- Távcső topik
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5