Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Mobil flották
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz Zola007 #59226 üzenetére
Azért ez sok mindentől függ. Eleve ott az, hogy rendőr legalább négyféle szervezetet jelöl. Ezek között vannak, akik valóban fegyveresek. De az átlag rendőr, akivel hétköznapi szinten találkozhatsz (a két fentebb már említett részleg) az eredendően fegyvertelen.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz Zola007 #59257 üzenetére
Az egy dolog mennyire van hitelesítve a pálya.
A másik meg az, hogy a Szili 130-at tudott, de a felújítottaknál 120-ra lett korlátozva. A Gigant 120-at, az 100-as sorozatúak 160-at. Ott van a pár újabb, korszerűbb mozdony. A 480-asok 160-at tudnak, a Taurusok gyárilag 230-at, de a MÁV mozdonyai 160-ra vannak korlátozva. Utóbbi két típusból van 25+10 darab, 100-as Gigantból is összesen 10. A gerinc a mai napig a Szili. Abból ~300 még mindig aktív.
A harmadik meg a kocsik. Azok közt szép számmal akad, ami csak 100-ra van hitelesítve. Ha csak egy ilyen kocsi is van a szerelvényben, akkor bizony 100 felé nem mehet az a vonat.
-
#65675776
törölt tag
válasz ServerWorks #59266 üzenetére
Majdnem. Mert ha mégis, akkor hogy sikerül a Bp Keleti - Hegyeshalom 187km-es távot 1:49 alatt megtennie? [link] Az 102,9km/h átlagsebesség, pedig Hegyeshalmot is beleszámítva csak öt helyen áll meg. Ha 160-nal menne végig ezen a távon, akkor 1:10:7,5 lenne a menetidő. Ha állomások között 160-nal megy, akkor 39'-et áll összesen, a köztes négy állomáson, azaz minden helyen ~10'-et. A menetrend szerint 1"-et áll mindenhol. Ebből kiszámolhatóm, hogy a pályán 1:45"-et tölt, amiből a tiszta átlagsebesség 106,86km/h. Elég messze van a 160-tól. Sokkal közelebb a 80-hoz. De ha a leghosszabb egybefüggő távot nézzük a vonalon (Tatabánya - Győr 67km), azt 33' alatt teszi meg. Még ez is messze van a 160-tól, itt 121,8km/h az átlagsebesség. És nem azért, mert roppant hosszú az állomásról való ki és bejárás, mint mondjuk a Keletiben.
A München Hbf - Hegyeshalom 757km-es távot tokkal vonóval 141,5km/h átlaggal teszi meg. Öt főbb köztes megállóval, amelyeken összesen 27 percet áll. Wien Meidling és Hegyeshalom között megáll még pár helyen.
vlevi: Igen, ismerem. Akkor is ütött és most is.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
Emiatt írtam oda a leghosszabb táv átlagát, mert ott ez minimálisan befolyásolja az átlagot. Ha a gyorsítást és lassítást abból kiveszem sem lesz az átlag, azaz kvázi a maximum sebesség 130 felett.
De ez mind szép és jó, ha a hazai mozdonypark nagyrésze eleve nem képes 120 felett menni. Az a 45 mozdony a teljes állomány 10%-a sincs. Ha a tolatókat nem számítom, akkor is max 15%. Ez még arra is kevés, hogy akárcsak a fővonalakat kiszolgálják vele. Emellett a MÁV állományában a 160-ra alkalmas kicsikból sincs túl sok, ott tán még a mozdonyoknál is rosszabb az arány.
Zola007: Ha azt nézed, hogy a DKV is van olyan bátor, hogy kiírja a szlogenjét a járművei oldalára.
-
#65675776
törölt tag
Van olyan cég ebben a városban, amelyik 3mm-es üvegből kivág nekem egy köralakú darabot? Úgy, hogy ne karistolja össze a felületet. A belső, kör alakú rész kellene, szóval lyukfűrész, és egyéb durvulások nem játszanak.
-
#65675776
törölt tag
-
#65675776
törölt tag
válasz ati012 #59682 üzenetére
Aztán csiszolgatni pár hétig megfelelő gépekkel, hogy optikailag megfelelő legyen? Nem sima ablaküvegről van szó, hogy a torzítás elfogadható lenne.
Hegesztőpajzsüvegből kellene kivágni egy 67mm átmérőjű kört. ND szűrőnek készül ugyanis. Az üveg megvan már, csak megfelelő alakúnak kellene lennie, hogy bele tudjam rakni egy teljesen értelmetlen UV szűrő foglalatába. (Nem tudom minek használ bárki is UV szűrőt, semmi haszna sincs. MAx annyi, hogy védi a frontlencsét mechanikai sérülések ellen.)
-
#65675776
törölt tag
válasz copass #59691 üzenetére
Shade 8. Ami ND256-nak felel meg. Végső esetre tartogatom a homemade kókányolást. Azért az sok esetben kezelhetőségi problémákat is felvet.
Tegnap egy tesztképen megnéztem mit tud. Meglepő módon homogén, az olcsó ND szűrők ennél rosszabbak szoktak lenni. A két polárszűrős, és állítható ND értékűekről már ne is beszéljünk. A zöldséget leszedni róla meg két kattintás, szóval nem vág földhöz.
Viszont nincs zárt szemkagylóm egyelőre. Néztem is, hogy fel volt rakva az obispka, de még 1EV-vel a teljes sötétség felett mutatott a fénymérő. Csak ennyi szűrődik be a kereső felől.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz AndrewBR #59715 üzenetére
Egyáltalán nem. Bár amilyen fing teljesítményű gép, az egyik leghangosabb is. Alig halkabb a jóval erősebb Typhoon-nál és Rafale-nál. Amiből igazán érződik, hogy aránylag gyenge az az, hogy nem nagyon rezgeti meg a földet és a levegőt.
dewil666: Az a vicc, hogy a szlovák, cseh, osztrák, és egyéb környékbeli repnapokra sem sokkal többe kerül eljutni. Max annyi, hogy az mindenképpen legalább kétnapos program a hosszabb utazás miatt.
-
#65675776
törölt tag
válasz dewil666 #59720 üzenetére
Igen, a fő probléma a két napos távollét.
A mostani hangjára mondom, amit itt produkált Debrecen felett, hogy semmi komoly nem volt benne. Utánégetővel meg valóban a leghangosabbak közé tartozik. De ahhoz elég közel kell lenni hozzá, hogy a lábáról leverje az embert. Meg az sem árt, ha hangsebesség felett megy el melletted.
Lehet, hogy fejlett, csak sajnos alulmotorizált.
-
#65675776
törölt tag
válasz dudikpal #59725 üzenetére
Nekem nem. Akkoriban senki fel sem kapta a fejét egy hangrobbanásra.
dewil666: Önmagában a gép mérete és a hajtóművek száma nem sokat számít.
A Gripen problémája, hogy a normál légiharc felszállótömege 8500 kg, amire jut 8205 kgf tolóerő. Fordulóban veszíti is a sebességet és a magasságot elég rendesen.
Ezzel szemben az F-16C hasonló adatai 12000 kg és 12945 kgf. Szóval alapból van tolóerőtartalék.
Plusz az egyéb tényezők. Pl a szívócsatorna kialakítása. A Gripen szétosztott csatornáján sokkal nagyobb a veszteség, mint a Falcon egybefüggő nagy keresztmetszetű csatornáján. Ez főleg nagyobb sebességeknél jön ki, így ugyanis kisebb a tolóerőnövekedése is a Gripennek összevetve mondjuk a majdnem azonos hajtóműveket használó Hornet-tel. Plusz ugye a gripen szívócsatornái közül manőverezés közben az egyik minden esetben részben áramlási árnyákba kerül.
MiG-29 esetén 15300 kg és 16600 kgf a két paraméter. Ráadásul annak szabályozott a szívócsatornája, ami tovább javít a hajtómű teljesítményén. Ráadásul gyakorlatilag egyenesen jut a levegő a kompresszorra, nem egy vagy két S alakú csatornán keresztül. A MiG-29 beömlőcsatornájában szinte csak a határréteg miatt van bármiféle veszteség.
-
#65675776
törölt tag
Feltéve ha újonnan veszed. Használt vázaknál ez-az hiányozni szokott.
Mondjuk ebay-en azon tudom felidegesíteni magam, mikor írja az eladó, hogy nincs töltő a vázhoz, de ebay-ről $6-7-ért beszerezhető. Jóvan, akkor mi a hátamért nem vettél egyet, és adod el rendesen azt a vázat? Az ilyeneket alapból selejtezi az ember. Eleve érdekes, hogy hogy használta ha a töltőt elhányta valahol.
-
#65675776
törölt tag
válasz Zola007 #59817 üzenetére
Lehet mindig maguknál tartották. Elvégre szép nagy kesztűtartója van a járműnek. Biztos csak azért volt náluk ennyi, mert az üzletek után mindig csak simán bedobták a többi közé.
Miért kellene sátor és kaja egyébként? Nem Szibéria, hogy párszáz, párezer kilométerenként legyen civilizáció.
-
#65675776
törölt tag
[link] Szóval tényleg drágán vettem 720HUF-ért. Bár nekem hegesztő üveg kellett, nem heggesztő.
-
#65675776
törölt tag
válasz sto1911 #59966 üzenetére
Ebből a képfeltöltés gondolom azért, mert onnan származó képeket illesztett be valamelyikőtök. A googleapis megint valami linkelt vagy beillesztett tartalom következménye, ahogy az ednettinek sincs semmi köze a PH!-hoz.
A google-analytics és a gemius valóban benne van a kódban. A gstatics-ban nem vagyok biztos.
Egyébként a NoScript is szépen felsorolja az összes ilyen oldalt.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz rayoliviero #60009 üzenetére
Mindig is lesznek maximalisták, akik még húslevessel is púposra szednék a tányért.
-
#65675776
törölt tag
válasz Bjørgersson #60343 üzenetére
KB, mint engem a debreceni "kereskedelem" színvonala... Most is ott vagyok, hogy ha kedden megrendelem Pestről a cuccot, akkor már itt lenne. Mert a debreceni kereskedőknek megint nem sikerül beszerezni semmit egy hétnél rövidebb idő alatt.
Persze nevet telefonszámot elkért az "eladó"* a MMT-ben. Azóta volt is raktáron a termék, csak érdekes módon nem lettem felhívva. Mostmár viszont meg is eheti felőlem.
* - akkor lenne eladó, ha el is adna valamit, nem csak azt mondaná, hogy nincs, de majd lesz holnap vagy holnapután. Ami ma már tegnap vagy tegnapelőtt, de még mindig nincs. Leszívhatnak.
-
#65675776
törölt tag
válasz IIIstIII #60548 üzenetére
Milyen proci lenne? Mert lehet azt még passzívban is lehűtené egy jobb torony, ami nem sűrűn lamellázott. Az Infinity/Mugen(1) 65W-os procit ventilátor nélkül is röhögve 45°C alatt tart. 89W-os prociknál sem megy így 55-60°C felé. És az a borda nem is passzív üzemre van tervezve. 6-7k körül találsz aprón Ninja-kat, szerintem annyit szánj rá.
zsizsef: Mivel sokan rászoktak, és netszerte terjesztették is, hogy TI-től bárki ingyen szerezhet különféle IC-ket, a TI érthető módon most már jobban megnézi kinek ad. Mondjuk érdekes, hogy ilyen párszáz forintos tételeken hiénáznak a népek.
-
#65675776
törölt tag
válasz ati012 #60677 üzenetére
Ez azért nem feltétlenül így van. Vagy 20 éve KV-zok, de kb semmiféle hatása nincs rám. Maximum a vízhajtó jellege üt be néha, leginkább akkor ha előtte vagy 1-2 hétig nem KV-ztam. Egyébként simán alszok KV után 10 perccel ha úgy adódik. Nagyapámnak volt szavajárása a lányai felé: "Fiam főzz egy kávét, mert aludni akarok!"
-
#65675776
törölt tag
válasz SOAD19 #60694 üzenetére
Igen, 41Mpx-lel már majdnem hozza azt, mint egy 10 éves 6MPx-es DSLR. Mindehhez kell közel 7x-es túlmintavételezés. ISO50-en is szépen zsizsikesedik, ahol közvetlen fény ér bármit, ott meg beég.
De azért tegyük hozzá, a PV messze nem az átlagos mobilos megoldás. Más gyártók még csak közelítőleg hasonlót sem mutattak fel eddig.
belinho: Nekem mindig is 1dl volt egy pohár KV. De soha semmi hatása nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz arpeen2 #60932 üzenetére
Azt sem értem OS újratelepítéskor miért kell egyáltalán legyalulni a Steam mappáját. Semmi szükség rá, ahogy az újratelepítésre sem. Még csak a Steam-et sem kell újra felrakni, hanem el kell indítani az új OS alatt. Ha x64 Win-ről van szó, akkor felrakja magának a Steam Service-t, és egyből lehet játszani a korábban már letöltött játékokkal. Persze aki abban leli örömét, hogy mindent újra letölt, az szórakozhat azzal is. Jobb nem lesz tőle sem a Steam, sem a játékok, de még az OS sem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kés topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen