Hirdetés
- iPhone topik
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Android Autót minden mobilra!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Ismét a vietnámi OLED-gyártásba fektet a Samsung
it További 1,8 milliárd dollárt fektet be Vietnámban a Samsung az OLED-kijelzők gyártása kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1932 üzenetére
Áh, az automata vészfék, automata krézifék meg a többi ilyen nekem nem kell. Telefontükrözős (AA) rádió, az sem baj ha kábellel, tolatókamera is kb. csak megpakolt futóra rátolatáskor, egyébként nincs bajom a tolatással, villany ablak, digit klíma, fűthető első szélvédő. Ezt az utolsót hiányolom is nagyon, ritkán, de akkor marha jól jön. A többi sallang már csak akkor, ha nem drága. De én a start-stopot és társait is kigyomlálnám, bár azt már esélytelen vagyok.
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz konyi79 #2070 üzenetére
Maximálisan komolyan. Ott a szerelő gép nyoma, az feszítette ki a peremet is. Gyárba külső beszállítók szokták vinni a komplett kereket, ott ilyen nyom soha nincs, tökéletesen ép a festés. Ennek is szép lenne amúgy a felnije, azt eredetinek gondolom, csak raktak rá valószínű egy használt abroncsot... Valahol, valamikor, valakik szalonautó esetén vagy a szállítás során történhet meg (akár káresemény miatt), vagy kereskedésben.
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2073 üzenetére
Én sem feltétlen a kereskedést tartom hibásnak, történhetett ez akárhol is, csak épp a szenvedő alanya nem szeretnék lenni egy ilyen incidensnek. De így, egy év és két olajcsere/szerviz távlatából (egy 3000km-es tavaly ősszel Szegeden és az éves szerviz 2-3 hete Kecsón, ráadásul mindkét olajcserét saját zsebből fizettem csúnya összeggel) már nem hiszem, hogy bármit csinálnak. Eddig legalábbis nem kaptam választ, bár még csak ma olvasták a levelem szerintem.
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2292 üzenetére
Az lesz, hátha töltenek rá. Az sem baj, ha a gázt ki kell fizessem, 80Ft/g ahol láttam. Ebbe talán 475g megy vagy valami hasonló, 35g pluszba vagy mínuszba. Mivel működik, határon belül van, azaz legrosszabb esetben is 70g-ot fizetek, de szerintem gariban megcsinálják.
-
-
válasz konyi79 #2373 üzenetére
Nem szeretnék ennél is többet menni.
Mostanában azt érzem , tapasztalom , hogy hihetetlen mennyi “figyelmetlen , tudatlan , okoskodó , vadászpilóta van az utakon és amikor haza érek kisebb költői túlzással már a fentieknek megköszönöm , hogy ezt a napot is túléltem.Múlt héten Székesfehérvárról mentem volna az M7-re , Tác irányába és a lehajtón jött velünk szembe az Audis amit csak tv-ben láttam ilyent , két napra rá Tapolcán a belváros most ugye fel van túrva útfelújítás miatt , minden is sárgán fel van festve . Egyszer csak munkások szaladnak felénk hogy álljak meg, nem értettem mi is van... eközben egy hölgy a túloldalon szintén szembe hajtott és felénk közeledett . Azóta nagyot integettek az ott dolgozóknak amiért ekkorát mentettek .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2384 üzenetére
Így van, azért sem akartunk Techroad-ot venni annak idején.
Pont ez az, hogy kipróbáltam akaratlanul is. Erdélyben volt rá opció bőven. De mintha 3-5mp után engedné visszagurulni. Bár ez bőven elég, hogy a fékről a gázra átlépjek, feleségemnek okozhat meglepetést, így majd megtanítom rá. Köszi és golyósnak is.
-
Dvix
senior tag
válasz konyi79 #2369 üzenetére
ugye? tikkes a csávó!
#2358 BloodRay
Egyet értek, a futómű ennyi pénzért zseniális a Dusteren! Ezért imádom az enyémet is#2375 mirci18
Igazad van nekem se érte meg elolvasni! Aahahha De igen, az ember tisztában kell legyen mit akar az autójából kihozni. És nem utolsó pont h mi romolhat el és a fenntartása. -
konyi79
addikt
válasz konyi79 #2397 üzenetére
Na- lóf@sz, jó kaotikus lett*:
EURO5 - benzin: megjelennek az alsó szegmensben is a kényes alu blokkok; dízel: részecskeszűrő
EURO6b- benzin: oda a tartós öntöttvas blokk szinte mindenhol, elterjed a kokszosodó közvetlen befecskendezés; dízel: személyautóba is egyre elterjedtebb az AdBlue
EURO6D-Temp- benzin: szívómotorok lelke kinyírva, közvetlen befecskendezésre kötelező a részecskeszűrő; dízel: kötelező AdBlue
EURO6D-Full- szívócső becskendezést is utoléri a részecskeszűrő, dízelekre kettős SCR katalizátorA lényege, a jármű előállítási költségének a kipufogórendszer néhol közelíti a 30%-át.
Lényegében ez is oka, 10 év alatt megduplázódtak az újautó árak, meg az olcsó kisautókat teljesen kinyírták.
Városi minik totál kidöglöttek.update:
igen a D bármelyik szerint már nemigen van hidegüzem, szóval amikor beindítod és egyből pörög egészséges 1500-2000-et úgy fél percet, az nem azért van, hogy szeresse a motor és tartós legyen, hanem hogy felfűtse a részecskeszűrőt.*nagyolva, tévedés jogát tartva
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz konyi79 #2459 üzenetére
D2 nekem is jobban tetszik , csak a fentebb linkelt árához képest rá kellene szánnunk plusz 1+1,5M a vételárra, annyiból a fentinek ha baja van olcsóbban is kijön .
4X4 csak akkor kellene mikor Csókakőre mennék fel a telekhez futóval, vagy esős időszakban . Így csak egy életének szakaszába míg nálunk lenne 100-ból 5 - alkalommal használnánk .
Így mondhatjuk hogy nincs rá szükség . De ebben az árban vannak 2 és 4 kerék meghajtásúak , akkor már mért ne ezt választanánk ? Tudtommal van hozzá kapcsoló amivel lehet állítani is.
De a néző pontos teljesen reális és megfontolandóA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2478 üzenetére
Az az igazság, hogy a 1.33TCe motorban én is kellemet csalódtam, aztán amikor most Erdélyben voltunk, többet kért mint reméltem. Igazából nem evett sokat, csak kevesebbre számítottam min. fél literrel. De hát ez legyen a legnagyobb bajom, és akkor elégedett leszek még sokáig a Lodgyval.
-
-
-
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2577 üzenetére
Régen másik autóval és futóval, de sokat álltam mázsára tüzépen (hitelesített mázsa), sódert és egyebeket hordtam haza. 1420kg üresen nélkülem. Aztán elkezdtem kihordani a sittet a szeméttelepre, 1360kg volt az üres tömeg nélkülem, elméletileg ugyanúgy hitelesített mázsán. 60kg azért nem épp tűréshatár szerintem.
Úgyhogy mázsa és mázsa közt is van eltérés.
Nem védeni akarom a Dacia-t, valószínúleg száraz súlyt adnak meg ilyenkor ami nagyon félrevezető.Szerk.: OFF
[ Szerkesztve ]
-
-
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2653 üzenetére
Az még lesz pár év, és majd azt is én csinálom szerintem. Sajnos tudom,.mennyibe fájnak a gyertyák, nem kell nekem pluszban még egy ember, aki 2 óra alatt cseréli ki 50.000-ért.
Bár lehet, már most ki kellene venni mindet, megpasztázni és úgy vissza tenni, ne gyógyuljon bele a menetbe addig. -
mirci18
addikt
válasz konyi79 #2665 üzenetére
Jogos.
Ezért is igaz az e-mailes ellenőrzés.
Írni és árajánlatot kérni.
Nálam például 0.9 tce motor van ott 45 e Ft-ért cseréltek volna olajat de így kb 30 e Ft-ban megáll.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz konyi79 #2724 üzenetére
Nekem TCE motor van az nem közvetlen befecskendezésű így nem tud sűrű városi forgalomban sem lekokszolódni mint az új TCE 110.
Plusz nincs benne kettős tömegű mint a 110-esben.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2796 üzenetére
Na ja. Akinek belül van a kerék, és nem az autó feneke alá rögzítve. Én alá tettem egy védőt, ami a Zafira A alatt volt (egy nagy műanyag lyukacsos tálca), és többet nem tudok tenni, mert ha kivenném, akkor sem nyernék helyet, tárolórekeszt, stb. Előtte 626 kombim volt meg Fóka mk2, mindkettőnek tele tömtem a pótkerekét bikakábellel, vontató kötéllel, stb., hogy értelmesen kihasználjam a helyet.
Most a CV csomagtartójába majdnem minden bele fér, így a kalaptartó és az effektív csomagtartó közé bepakoltam 2x5L hűtővizet (veszítette egy darabig, de lehet, csak kilevegőzte a sok állást), krokodil emelőt, keresztkulcsot, kompresszort, gumikukac csomagot, elakadás jelzőt, vontatókötelet, bikakábelt, szélvédőmosót, EÜ csomagot, sok rongyot és még ki tudja, mi mindent a gyári mankókerék mellé. És így is üres a csomagtartó, a plusz súly meg abban nem érdekel. -
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2798 üzenetére
Én tettem fel, tudom hogy szedjem le, viszont így kicsúszik az autó alól egészen, nem kell kínlódni. És nincs meg a tartóvas benyomódása a gumiban.
A sartól tartok, mert ugyan nem járunk sáros helyen, de a tanksapka-üzemanyag tank közti csőről (jobb hátsó kerék felett) mindig kilószám szedem le a sarat. Vagy ki tudja, merre mászkál az asszony az autóval?!? De azért vannak a lyukak a műanyagon, hogy kijöjjön onnan minden. Elég sok 8-10 cm átmérőjű lyuk van rajta emlékeim szerint, de majd lefényképezem. Vagy rákeresek neten. Majd nemsokára jön a tavaszi takarítás, kiderül, mit szedett össze egy év alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- PlayStation 5
- Milyen routert?
- Autós topik
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- BestBuy ruhás topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen