Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Amur

    Topikgazda

    válasz Hunmugli #2694 üzenetére

    Ez a része egyértelmű, minnél többet játszik(és nyer) az ember, annál nehezebbek lesznek (az induló szintjéhez képest) az ellenfelek.
    Viszont clashroyalearena.com és pár nagyobb CR oldal is javasolja stratégiaként push-hoz a "pihentetést", ugyanis megfigyelésük szerint a játékmechanika az adott időintervallumba eső win rate-et is nézi(ez logikus, hiszen ideálisan 50-55% között kell tartania azt), ezért ha 1-1 napot az ember fullra kihagy játék nélkül, akkor a rendszer újra könnyebb ellenfeleket ad.
    Ezt kipróbáltam, és valóban így van. Igaz én full fanatikus-kocka-CR függő vagyok tehát túl sokszor nem csinálok olyat hogy egész nap nem játszom.. De amikor megtettem, függetlenül attól hogy nyerő vagy bukó szériában hagytam abba, mindig nyerőben folytattam egy legalább fél-1 napos szünet után.
    Ezek az algoritmusok már közel nem azok az alap algoritmusok mint amivel a sakkban is meghatározzák a rangsort. A mikrotranzakciós rendszer miatt nagyon sok mást is kell néznie a fejlesztőknek.
    Volt erről egy korábban linkelt cikk is, miszerint amikor vásárolsz akkor olyan ellenfeleket fogsz kapni akik ellen könnyen nyersz, hogy lásd megérte pénzt tolni bele...(ez a rendszer pl. szintén magyar találmány, akárcsak az alap matchmaking ami alapján hasonló szinten lévő játékosokat sorsol össze a játék)

    [ Szerkesztve ]

    Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon

Új hozzászólás Aktív témák