Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Kontrollerrel van PC-n is, nincs eltérés az irányításban a két platformon azonos eszközzel.
Amúgy én sem érzékelem annyira horrorisztikusnak, Battlefield, Destiny, Halo ennél sokkal erősebb assistot kapott alap beállításként.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz CptAdamica #1651 üzenetére
Platformfüggetlen és amúgy mocsok olcsó befektetés, ha egy content creator fps gameplay-ből él meg.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz markknight #1724 üzenetére
Halo-ban mindig is volt, jó adag bullet magnetism mellett, a régi idtech motoros játékok viszont jó példák, nem volt olyan sok belőlük konzolon, de abszolút nem érezni bennük aim assistot.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz PCProfessor #1734 üzenetére
Mármint kontrollert használsz assist nélkül, de ne dobjon össze aim assistot használókkal?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz markknight #1733 üzenetére
Elsők között volt, ami nem a korábban használt auto aim megoldásokat használta. Amúgy egész érdekes, mert a maga idejében baromi nagy ötlet volt a megvalósítással együtt, csak a mai kiforrottabb mechanikák után tűnik bénácskának. A plazmagránát vicces ebből a szempontból, mert azon látszik legjobban a bullet magnetism, mikor fél méterre mellédobod, de mégis reptében megtapad a karakteren, annyival nagyobb a hitbox a textúrák alatt, úgyhogy inkább beemelték a lore-ba a jelenséget.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz PCProfessor #1748 üzenetére
WoT-ban nincs SBMM és két tier különbség van még mindig szerintem PC-n, de ettől függetlenül lehet óriási skill különbség játékosok közt, szóval az meg pont azért szar, mert semmilyen algoritmust nem használ a játék és háromfős szakaszokkal könnyű megbillenteni egy-egy kör matchmakingjét.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz PCProfessor #1751 üzenetére
És mivel nincs SBMM, ezért ha az egyik oldalon van egy háromfős szakaszod, akkor a rendszer a másik oldalra is berak egy háromfős szakaszt figyelmen kívül hagyva, hogy az egyik 65% winrate superunicumokból áll, a másik meg 45%-os tomato játékosokból, hiába ugyanaz a tier. 10 éves tapasztalattal mondom, hogy MM balanszot hírből sem ismer az a játék.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Phobion #1754 üzenetére
Nem tudom pontosan, hogy a CoD SBMM hogyan működik és pontosan mik a problémák vele, mert a 360-as Modern Warfare 3 óta nincs sok codos tapasztalatom a mostani bétán túl.
Nem tudom, van-e tapasztalatod vele, de a WoT eredendően egy szerepalapú taktikai játék és a matchmaking teljesen másképp működik, mint egy fps-é, mert a besorolás alapját nem a játékosok statisztikái adják, hanem a választott harckocsik vannak súlyozva, tehát az MM elsősorban azt veszi figyelembe, hogy a két csapat nagyjából azonos súlyú legyen. Ez azért problémás, mert gigantikus a skill gap a játékosok között.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz pRoject22 #1780 üzenetére
Ugyanezt kérdeztem a béta beszámolós kommentszekcióban, mert a World of Warships is tele van mindenféle Transformers, Warhammer meg anime loli dedóval, úgyhogy amint leszedtem első dolgom volt beállítani, hogy csak a történelmileg hiteles festéseket láthassam.
De mint kiderült, nem igazán van ilyen funkció a játékokban manapság.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Szerencsejáték jellegű lootboxok olyan játékokban, amiket rengeteg gyerek játszik és ez rossz hatással lehet rájuk, pár éve robbant nagyot a téma. Azóta igyekeznek eltüntetni vagy szigorúbban regulázni minden ilyen próbálkozást játékokban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest