- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Namelesske
addikt
A történet valamikor májusban kezdődött,
"Leltár miatt ZÁRVA
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat hogy ügyfélszolgálatunk 2020.05.07.-től 2020.05.10.-ig nem lesz elérhető leltár miatt. Ügyfélszolgálatunkat legközelebb 2020.05.11.-től (Hétfő) tudják újra elérni. Megértésüket köszönjük. "Persze azóta eltűntek a közösségi oldalakról, és az árukeresőről is.
"Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat hogy ügyfélszolgálatunk 2020.05.07.-től 2020.05.10.-ig nem lesz elérhető leltár miatt. Ügyfélszolgálatunkat legközelebb 2020.05.11.-től tudják újra elérni. Megértésüket köszönjük. "
A BoltX egy online webáruház, így csak emailen és telefonon vagyunk elérhetőek.
Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása: H-P: 10-13 óráig.
Telefonos elérhetőségünk: +36 30 6566677
E-mail címünk: info@boltx.huCím: Budapest, Fehérvári út 85, 1119
Telefonszám: 06 30 656 6677Cím: Budapest, Fehérvári út 85/C, 1119
Telefonszám: 06 20 333 0330https://hardverapro.hu/tag/boltx.html
Azért hoztam létre ezt a topikot, hogy ne tudjak nyomtalanul lelépni a szervizben ragadt készülékekkel, és az előre fizetett rendelésekkel.
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV
-
Pityu.
nagyúr
És a garancia felelőssége?Mert abban is hazudtak.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
AdamKish
újonc
Én is felszálltam a sz@pó rollere április végén. Se telefon, se pénz. Kíváncsi lennék, azóta valaki járt-e már sikerrel a követeléseivel.
Feljeletettem őket, de annak mire látszata lesz -ha lesz- az még odébb lesz... -
Bl.Gyo.
őstag
egyszer majdnem én is beszoptam egy másik céggel (bestemobile), de szerencsém volt mert megkaptam a készüléket végül, és azóta jól működik, de közben megszűnt a cég, így a 2 év garinak is annyi. de úgytűnik nincs is rá szükség. amúgy a cégről tudni kell hogy általában nem küldte el a megrendelt és kifizetett készülékeket. enyém is késett, és emialben hitegettek evvel avva, és valami isteni csoda folytán megkaptam a készüléket. nagy csoda!!! azóta megtanultam hogy előre sehova nem fizetek ki semmit mert akkor futhatok a pénzem után. inkább utánvét drágábban, ÉS egy nevesebb cégtől akár drágábban.
-
Pityu.
nagyúr
Telefonom nekem is van de ha már garancia vehettem volna ennyi erővel kínából is.
Sajnos vannak olyan helyzetek ahol előre utalás nélkül nuku magánszemélyeknél pl szokott ilyen lenni.[ Szerkesztve ]
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
kissme
friss újonc
11990 rendelésszámon vásárolt redmi note 8 t.
Garanciális cserére küldtem vissza, de 40 napja várok rá.
Senki sem elérhető. -
matthewhu
csendes tag
#3847 rendelés azonosító: Samsung Galaxy A40: GLS futárral visszaküldve garanciális szervizre május 4-én, azóta várom, természetesen nekem sem elérhetőek.
-
banda1981
aktív tag
Személy szerint egy Redmi Note 8 telot rendeltem tőlük, ami 2 napon belül meg is érkezett, és működik is kB 4.5 hónapja!
Akkor ugrott a 3 év garancia........
Remélem nem lesz gondom a telefonnal........Könnyű annak, akinek nem nehéz!!!
-
Pityu.
nagyúr
válasz matthewhu #12 üzenetére
Azzal se tudsz mit kezdeni itthon az eustock kezeli a dolgokat garinpapírt a BoltX nem adott de elméletileg 2 év gyári gari van. Max ha saját költségeden elküldöd hivatalos szervizbe.
Ja én most pl xiaomi telefonról beszéltem.[ Szerkesztve ]
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
Namelesske
addikt
Nem hiszem el, hogy büntetlenül sok 100 000 forinttal le lehet lépni ebben az országban. Szerintem lassan ideje megtenni a feljelentéseket a megfelelő szerveknek.
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV
-
Ggabci
újonc
Nekem a 3 hónapos Xiaomi mi9 lite-om kijelzője romlott el. A boltot elérni nem tudom, így a garanciális javítás se lehetséges.
Fogyasztóvédelemnek írtam. Kíváncsi vagyok mit válaszolnak. -
Lizza113
friss újonc
Dettó. Januári készülék, áprilisban tönkrement a kijelzője, visszaküldtem nekik, ők meg akartak győzni, hogy az én hibámból (pedig egész biztos, hogy nem), aztán végül abban maradtunk, hogy továbbküldik a szerviznek, és azóta semmi hír. Legalább a nem működő telefonomat visszakapnám...
-
Pityu.
nagyúr
-
Orsi1215
friss újonc
Én április 24-én vettem egy Samsung Galaxy A71-et a BoltX weboldalon, átutalásos fizetéssel, mostmár tudom hiba volt... 118.000,-Ft-ot utaltam a cégnek. Eleinte még volt 1-2 email váltás arról, hogy állítólag nincs készleten a megrendelt színben a telefon, másik színben tudják küldeni 1-1,5 héten belül. Azóta eltűntek, elérhetetlenek. Se telefon, se pénzt nem kaptam vissza. Feljelentést tettem ügyfélkapun keresztül a fogyasztóvédelemnél és a rendőrségnél is már 1 hónapja, még egyik helyről sem kaptam semmilyen visszajelzést. Nem tudom visszakapom-e valaha a pénzem, foglalkozik-e bárki is az üggyel.
-
Pityu.
nagyúr
Fogyasztóvédelemtől én sem kaptam még választ. Egyszer volt velük ügyem már a fogyasztóvédelemmel,nincs jó tapasztalatom pedig nekem volt igazam,garanciális dolog volt anno.
[ Szerkesztve ]
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
pergy
friss újonc
válasz Namelesske #1 üzenetére
Sziasztok,
én is így jártam. Aki tett fogyasztóvédelmi panaszt mit vitt fel a bejelentésre? Itt kifejezetten a "*A hatóság döntésére irányuló kifejezett kérelem:" mezőre gondolok. Mit lehet ilyenkor kérelmezni?
üdv -
AdamKish
újonc
A rendőrségen azt a fülest kaptam, hogy el fog tartani a dolog, mivel várhatóan sokan fognak feljelenteni, és összegyúrják egy üggyé.
Céges vásárlás volt (lett volna) így fogyasztó védők nálam nem játszanak.
A könyvelőm azt mondta, hogy felszámolás alá helyezést ne is kérjek, mert 0 Ft-os árúforgaluk volt az utolsó beszámolójuk alapján, így nincs mit behajtani.
Azt a tanácsot kaptam, hogy az ügyvezető ellen tegyek csalás miatt feljelentést, mert abból lesz a leghamarabb valami. Mondjuk, azt nem tudom, mennyire nyújtja el az ügyet, ha folyamatosan új feljelentések érkeznek - a rendőrségen hiába érdeklődtem az ügy felöl. -
Baressz
újonc
Sziasztok!
Hasonló cipőben járok az előttem szólókkal. Karácsony előtt vettem tőlük egy Redmi note 8t készüléket, amely egyik napról a másikra nemhogy a györstöltést, de még a 50-100 mA-t nem tudta leadni óránként Visszküldtem garanciába, még a futár költségét is álltam, azóta minden kommunikációs csatornán elérhetetlenek. Ezt az ügyet tényleg nem kellene hagyni egyébként veszni. Tanulság legyen az midnenkinek, hogy újonnan alapított, áron aluli készülékeket kínáló webshopoktól venni nem érdemes a jövőben.
-
Pityu.
nagyúr
-
Pityu.
nagyúr
Ha a finominfo.hu-ról beszélünk akkor még tavaly május környékén garancia papírt megkaptam más nem volt annyira lényeg ja megva jó ár. A BoltX dologot is leszarnám ja a hivatalos 2 év garancia papír itt lenne nálam mert onastól a bolt már nem szükséges.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
dzga
friss újonc
2020.01.08.-án vásároltunk egyesületünknek 9960 rendelésszámon és 2020-000630 számlaazonosítóval 1 db Xiaomi Redmi 8 Dual SIM 64GB 4GB RAM Kék (3 Év Teljeskörű Garanciával) készüléket.
Április közepén a készülék egy szokványos töltést követően kérte a SIM kódját, majd a kijelző kódját. Ezek beírását követően pár másodpercig üzemelt a készülék, majd lefagyott és újra kérte a kódokat. 1 hétig próbálkoztam a garanciális szervízt kérni egy hölgynél, végül április 21.-én vitte el a GLS a cégnek. Azóta se kép, se hang. -
Pityu.
nagyúr
Na levelet kaptam a fogyasztóvédelemtől felsorolják a jogszabályokat,hogy a bolt köteles a jótállást vállalni meg érvényesíthetem feléjük mint fogyasztó meg kötelessége a boltnak a garancia jegyet ide adni.De kérdem kifelé érvényesítsek mikor eltűntek?
Azt Írja ha a számla vagy blokk meg van azzal érvényesíthetem a jótállást jogom van rá,de kérdem én,hogy hol?Be rakjam ide a papírt amit kaptam?
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
Ggabci
újonc
Ugyan így jártam. Kb mindenkit felhívtam. Eu fogyasztóvédelem stb. Mindenki azzal jött, hogy hát sajnáljuk de....
Ha van olyan lakásbiztosításod amely erre is kiterjed talán rajtuk behajthatod a javítási költséget, amúgy mehetsz a........ -
Baressz
újonc
Én is kaptam fogyvédtől levelet, ugyanez a helyzet, a bolt köteles ezt meg azt csinálni, meg hogy nekem jogom van cserét, javítást érvényesíteni stb... Csak senkit nem lehet elérni... Viszont annyit tudtak tenni, hogy felkeresték a King Change Kft.-t, hogy vizsgálja felül az általam benyújtott panaszlevelet és 5 munkanapon belül válaszolniuk kell a fogyvédnek és nekem. Kíváncsi leszek. Jövő héten update!
-
rigoberto
őstag
Ez a boltx jó nagy kamu oldal basszus.
Majdnem rendeltem onnan korábban, szerencsére nem tettem!
Értékelése 1,1. LoL. -
dybu
tag
Sziasztok!
Én április óta szívok velük;
Xiaomi Redmi Note 8T meghibásodott, 2 hónap levelezés után végre küldött futárt az ember. .
Aztán lelépett.
Jelenleg a fogyasztóvédelemnél járok, de levelükben azt írták, idézem: " ... az eljárás eredményétől függetlenül a hatóság hatáskör hiányában nem kötelezheti a vállalkozást a termék vételárának ( xx xxx Ft ) visszafizetésére. (A fogyasztóvédelmet minek van ha egy ekkora szemétdomb). Fordulhatok a békéltető testülethez állítólag.Mivel sem készülék, sem telefon, egy rendőrségi feljelentés beleférhet? Nem vagyok jogász de szerintem ez üzletszerűen elkövetett lopás. Hétfőn van jelenésem egy ügyvédnél aki ilyenekkel foglalkozik Ő majd felvilágosít.
Aki nem szeretné hagyni magát kérem jelezze, és beszélünk írásban, vagy akár szóban (discord, skype, akármi).
20 GOTO 10
-
Pityu.
nagyúr
Sajnos ilyen a fogyasztó védelem egyszer egy mosógép vásárlásnál jártam így nekem volt igazam de a fogyasztó védelem tárta a kezét és csá.Én ezért nem is bíztam most se bennük kaptam egy sablon levelet nesze neked semmi,fogd meg jól.Nekem jó a teló meg nálam is van csak a garancia dolog ami bosszant,hogy nincsen így ha a bolt sincsen.Nem tudom ezzel mennyire lehet beszállni az ügybe.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
rigoberto
őstag
A legjobb ha nem lesz semmi a telefonnal, mert az ilyen "gari" nem ér semmit.
-
Taktoj
aktív tag
Om nincs gari, de piszok olcsó volt a teló, karácsony előtt. Most 20 al többé tudnám eladni, mint mikor vettem. Aki akkor nem tudta, hogy kamu, nem mérlegelt az balek szerintem.
Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.
-
Namelesske
addikt
-
hjtz4t3wrseg
senior tag
válasz Namelesske #47 üzenetére
Nem semmi !
Már csak abba bízhatok,hogy kibírja 2 évig !
Elvileg ha elromlik (garanciaidőn belül) készpénzért javítják valahol nem ?
Én egy Mi note 10 -st vettem tőlük,hogy kapják beUi: vagy valahol elfogadják ezt a garanciát ? nem hiszem
[ Szerkesztve ]
-
Namelesske
addikt
válasz hjtz4t3wrseg #48 üzenetére
Javítják, de elég borsos. Ott is meg kell választani hova adod be, mert volt rá példa hogy kolléga bevitte a telót és bezárt a bolt, mindenestül kipakolták két hét múlva. Én megkérdezném a http://www.wayteq.eu/hu/warranty oldalon.
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV
-
hjtz4t3wrseg
senior tag
válasz Namelesske #49 üzenetére
Bizzunk benne,hogy nem lesz rájuk szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen