Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz KrAt #7088 üzenetére

    Köszönöm a sok hasznos infot. :R Igen, a DTM ED -re gondoltam. Az első Calibra amit meg akartam venni, az sötét Metál kék volt, DTM -es lökösökkel és spoilerrel körbe, hátul szolid dupla remus rendszerrel, vajbőr belsővel. Sajna az nem jött össze, sokat kellett volna költeni rá első ránézésre is.
    Most mintha tényleg elhatároztam volna magam, autóra lenne vevő is a környéken, tudják, hogy én megbecsültem.
    Igen, turbo -ra mindig vigyázni kell, de ez csak megszokás kérdése, nálam ilyen gond nem lehet, meg olyan se, hogy hidegen széttaposom. 4x4 javíttatás drága? :U Esetleg erősíteni nem lehet rajta? Meg gondolkozok azon amit fentebb is írt fekeandras, talán egy fékrendszer csere megérné, de gondolom az elég borsos is lehet. Ismerős talán azon is tudna segíteni.
    Nem biztos, hogy pont ezt veszem meg, nekem is jobban tetszik a full gyári dtm -es, annál szebb nincs is. :N De ráállok most, hátha horogra akad valami csuda szép Turbos -s. :K

    Gézengúz: Biztos igazad van. BMW -től mindig kiráz a hideg, nem is tagadom. Főleg a régebbi modellektől. Csak az a fránya turbo... :W De azt is bevallom, hogy az E39 M5 -ös posterek mellett rengeteg Calibra posterem volt anno, ez volt nekem a két etalon, főleg mikor még a DTM -nek is stabil résztvevői voltak. Máig legszebb autók abból a szériából.
    Mondjuk vennék egy Calibrat, megcsinálgatnám, keveset használnám, garázsban ellenne. Utána meg megtartanám, 2. autónak. Nem egy nagy luxus egy ilyen, de ritka a megbecsült darab, azért meg szabályosan ölnek. :)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák