Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gsx-rr #41999 üzenetére

    Persze az a reális,hogy az amúgy jó kocsira ( csak ugye kigyullad mivel szétreped a DPF meg széthullik a turbó ) vetessél az ügyféllel 650K-ért új DPF-et meg egy új turbót mellé 500K-ért.... Végül is vagy kigyullad vagy nem :) A többség nem gyullad ha így nézzük. Ha meg kigyulladt akkor buktad az egész autót és rossz esetbe nyaralás közepén ott állsz a családdal egy kiégett kocsi mellett. Szép kilátások....Igen én a saját autómból kivenném a picsáb@ es nem megvárnám,hogy vagy széttörik és mikor regenerál kigyújtja a kocsit vagy nem.... Kérlek meséld el ,hogy miért lenne "szétbarmolva" ???? Kiváltó csövet raknék bele aminek a helyére bármikor visszaépíthető a DPF és és szoftveresen ki/visszaírható. Így nagyon szétbarmolt autó tényleg :) Meg nem tolja tele az EGR-en keresztül retekkel a motort. Mekkora szétbarmolás :) a turbót se teszi tönkre mikor megnő az ellennyomás mert épp el van tömődve.... ~1 óra alatt gyári lenne ha valakinek ez az igénye.

    Egyébkét meg felesleges erről beszélni rengetegen kiszerelik bárhol a világon sőt a legtöbbet külföldön veszik ki és nem pedig itthon....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák