Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Xelo #20 üzenetére

    Te nyilván nem emlékszel az Időrégész c. fantasztikus játékra még a Commodore-os időkből (ha nem keverlek valakivel, és tényleg olyan fiatal vagy, mint amire emlékszem). Gyakorlatilag egy darab pixeles állókép helyszínenként (talán ha 120X60-as, vagy ilyesmi, de akkoriban ez fél képernyő volt), és alatta egy szöveges leírás, majd 3-4 választható dolog, hogy mit szeretnél tenni, meg egy szövegkonzol az utasításoknak. És mégis a teljes számítógépes társadalmat lekötötte egy jó időre. Kultuszjáték lett, jöttek is utána a mások is hasonlóval. A Lucasarts fergeteges kalandjátékairól nem is beszélve. Én úgy gondolom, a grafika csak segít a képi megjelenítésben, de néha többet árt, mint használ. Sokkal inkább a magadénak érzel egy világot, ha nem erőltetik rád a teljes képi összhatást, hanem néha bizony többet rejtenek, mint mutatnak - a szkrínsotok alapján ez a játék ennek tökéletesen meg fog felelni, ne is próbáljanak meg egy Havok3-at fejleszteni a fiúk, gyúrjanak rá inkább a történetre, a háttérre (törtlneti háttérre) és a hangulatra. Sok sikert!

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • HavocS

    senior tag

    válasz Xelo #20 üzenetére

    a játék érdemi részét egy ember csinálja, én csak zenélek, a másik meg csak 2D-s rajzokat (arcképeket) csinál a karaktereknek :) (remélem ez nem hivatali titok)

Új hozzászólás Aktív témák