Új hozzászólás Aktív témák
-
mézespálinka
senior tag
Üdv!
Adott egy gép, ami videófelvétel közben ilyen eredményt produkál. A fényforrás körül lévő lila/kék csík mitől lehet? A kamera hibája vagy a filmfelvételi körülmények okozhatják?
[link]Köszi előre is az információt!
[ Szerkesztve ]
-
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Adott egy sony alpha a6000. Kb 100 képet lőttem vele, kit - obival, sose nyúltam hozzá, sose szedtem le, sose cseréltem le. Most szerettem volna képet lőni vele, valamint vettem egy másik obit hozzá. Azonban a következő dologra lettem figyelmes a gyári és az új obival is:
Mik ezek a fekete pöttyök? (kezdő vagyok és most nagyon betojtam/elszomorodtam, mivel tényleg kb 1-200 képet lőttem csk a géppel, kb 3x volt előlvéve .....)
u.i.: fehér falon is próbáltam, ugyan ilyen messze lévő más fényforráson (pl tv, csillár stb) és nem jön elő :/ Mikor a fókuszt állítom ugye belenagyít a gép hogy jobban be tudjam állítani akkor sincsenek ott a pöttyök :S
[ Szerkesztve ]
-
mézespálinka
senior tag
Köszi mindnekinek!
Hát nagyon be vagyok csinálva, általában sikerül kifogni elektronikai cuccokból a gyári hibásakat (nálam a pixelhiba már annak számít).
Leszedtem az obit, a szenzoron látok - szerintem - port, ha megvilágítom lámpával.
Ezen kívül amire még jutottam: akkor látszódnak ezek a fekete pontok, mikor a fókuszt állítom és ugye a gép belenagyít hogy segítsen a beállításban - a gyári obival - és akkor jelennek meg. Ha ugyan ezzel a beállítással (fókusztávval) a fehér falra, vagy a csillárra vagy a tv-re irányítom a gépet (ezek mindegyike kb ugyan olyan távolságra van, mint a fotózott fa) ott nem látszódnak Ha közelebbre fókuszálok, akkor sem :S
Ezt az eges tesztet még megcsinálom majd. A google alapján pumpa+ecsettel tudok próbálkozni itthon.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- OLED TV topic
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika