Hirdetés
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
Hirdetés
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
it A betéti kártyák piacának monopolizálásával vádolja az USA a Visát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
addikt
válasz runner 125 #20897 üzenetére
Szép munka! Gondolom minden vízhatlan egy motoron, szal neki lehet menni a nagynyomásúval?
-
Formaster
addikt
válasz #00809728 #20925 üzenetére
Köszi, elnézek valami detailer shopba, megnézem melyik milyen tapitásra, meg rendelek 1-2 félét ettől a gyártótól is.
(#20933) carspray Nincs itt se hamisítás, se rablás. Egyszerűen a minőséget meg kell fizetni. Ha motorteret vagy felnit dzsuvázol, arra lehet h jó a kínai 200Ft-os kendő, de lehet h oda sem, mert olyan vékony, hogy nincs mibe felszívja a koszt. De egy új vagy polírozott autó lakkjának ne menj vele neki, pont most jártam én is pórul, egy nem oda illő ronggyal.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz carspray #20933 üzenetére
Most nézem jobban ezt a linket. Elég szimpatikus, korrekt, hogy súly szerinti leírást adnak, valamint, hogy kapásból találtam címke mentes rongyokat náluk. Viszont még mindig kevés az infó, illetve egyik másik kép minősége szörnyű, gondolom ezek a kb semmire sem jó rongyok... Próbából veszek 1-2 értelmesebbet ezekből is.
-
Formaster
addikt
válasz ginola #20939 üzenetére
Attól függ mire használod. Beltérre kb mindegy. A mikroszálast 90 fokig lehet mosni, ez mégsem ajánlatos, mert 60 fok felett begörbülnek a szálai. Én az összeset kézzel mosom, főleg hogy nem ipari mennyiségben használom. Azt a 3-4 darabot kocsitakarítás után semeddig sem tart kilötykölni egy vödörben. A géphez kevés, hogy magában mossam, más ruhákkal meg véletlen sem mosom össze a szöszök, egyéb beleragadó szennyeződések miatt. Mosószernek érdemes gél alapút választani, lehetőleg gél alapú vízlágyítóval. A fel nem oldódó mosószer maradványok miatt. Szárítani pedig ne a kertbe terítsd ki, inkább egy szobába, ahol kevesebb a por.
(#20937) Wyktor: Napon rajtahagyott mosószer....
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
Porszívó fejeket keresek. Kefés, flexi stb... Ötlet, hogy hol lehetne találni?
-
Formaster
addikt
Na ez érdekes. Kis hiba, hogy hónapokig rajtahagytad, de nézzük, hogy mit lehet tenni. Én először kemikáliákkal próbálkoznék, de csak ésszel, rongyot nedvesítve és törölgetve finoman, nem erővel. Kezdeném isopropillal, ha nem oldja akkor nitro higíto, de első körben azt is 50-50-re keverve vízzel. Waxoláshoz nem kell gép sőt, csak ezért ne vegyél. Akksis behajtót nem javaslom, nem fogsz tudni vele szépen dolgozni, főleg nem feketén. Vannak olcsóbb gépek, de nem tudom megmondani melyiket érdemes, én rupes-t használok. Ebayen vannak egész jó Dual Action gépek, fekete autóra kezdőként nem rossz ötlet.
-
Formaster
addikt
Tartósság. A funkciója mindnek ugyanaz, hidrofób felületet képez, feltölti a felületi egyenetlenségeket, így kevésbé tapad meg a kosz. Talán a kerámiák kicsit jobbak, mint a waxok, de a felhordása komoly szakértelmet igényel. Házilag felejtsd el...
(#21019) erikke17: Valszeg napon mostad... A kemény vízzel sincs gond, csak mosd reggel, vagy este és töröld szárazra. Eltávolításra szóba jöhet ecet, vagy carpro spotless, én csináltam már 20as ecettel és semmi baja nem lett. De minden fényezés más. Először próbáld 10-essel, ha nem hozza akkor 20as. Rongyról nedvesítsd, ne hagyd rajta sokáig és ne meleg kasztnin csináld.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz FeRRaR1 #21023 üzenetére
Egy vevőt már elhajtottam, akkor le is szedtem a hirdetést, aztán tovább gondolkodtam, hisz álltában csak tönkremegy Sajnos itt kint nincs hol tároljam, otthon meg csak áll már 2 éve. Már most sok könnyem hullattam és még el sem vitték. Van benne 139k km Viszont találtam egy vevőt, aki nagyon fogja szeretni és vigyáz rá, mint én. Csak így bírok tőle megválni és úgy, hogy nem leszek otthon mikor elviszik. Ha lenne garázs, elraktam volna veteránnak Megfordult a fejemben, hogy építek neki egy garázst Csak a család lebeszélt róla
-
Formaster
addikt
válasz FeRRaR1 #21025 üzenetére
Még ha osztrákba... Svájcba nem olyan egyszerű, itt ha nincs lemosva a kocsi alja, már nem megy át a műszakin. Ráadásul nem tudsz akárhol parkolni, ezért meg nem fizetek havi 150 frankot egy parkolóért. Sajnos ez volt a reális, millió dologra kell a pénz az embernek, nem ölhetek egy süllyedő hajóba, amihez nincs is tavam
(#21027) Dodi72 Köszi, bíztassál még Sajnos már 18 éves, tehát elkerülhetetlen, hogy ne legyen mindig valami tennivaló rajta, szal ez volt a helyes döntés
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz erikke17 #21034 üzenetére
Szzerencséd, ha nem napon mostad. Egy próbát megér, de ne öntsd nyakon. Lehetőleg desztvizet melegítsd, abban oldj fel egy adag mosószódát és spricnibe áttöltve próbálkozz a meleg vizes oldattal. De a törlésnél ne alkalmazz különösebb nyomást, jó lenne ha a szer végezné a munkát, különben csak karistolni fogod a felületet és akkor kapsz agyér görcsöt, ha már megszáradt...
Az ecet sem gázos, én anno mikor véletlenül a mercit lefröcsköltem a tűző napon kútvízzel, arról is ecettel szedtem le. Csak a műanyag felületeket ne érje a sav és ne legyen rajta sok ideig. Befújod, pár másodperc, óvatosan letörlöd, ha nem volt elég, megismétled. Nem lesz tőle baja. Veszel 10%-ot meg 20%-ot, először kipróbálod a gyengébbet aztán az erősebbet. De sztem még a 20-as se fogja lehozni, ha olyan durva. Legjobb lenne befektetni egy Spotlessbe.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz erikke17 #21037 üzenetére
Nálunk is kemény a víz. Én úgy szárítom, hogy mosás után fogok két mikroszálast. Az egyiket benedvesítem-kicsavarom, ettől lesz igazán nedvszívó. Ezzel megyek fentről-lefelé elemenként. Ha a nagyját leszedtem a vizessel és még halványan látszik a vízhártya, akkor gyorsan letörlöm a csont szárazzal. A lényeg h elemenként haladok és addig a full vizes részek nem száradnak le, tehát vízkő sincs. Ha jó az idő, akkor a száraz rongy már nem is kell.
Viszont... Ha bármilyen kosz maradt az autón, akkor a szárazolásnál az szépen karcolhat. Ezt kikerülendő jó minőségű mikroszálas kell, hosszú szőrű, illetve alapos mosás, hogy minél kevesebb koszt tologass.
(#21036) choco01 Ismerjük ezeket a videókat, röviden humbuk. Optikai csalódás. Pillanatnyilag feltöltheti a karcot, de nem tartós és utána nyeli a koszt az olajos felület.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz M_o_g_y_i #21042 üzenetére
Minek teszel próbát? Leírtad h a kaviccsal és a korongokkal többre jössz ki, mint az önrész. Casconál meg nincs BonusMalus. Havidíj+önrész... fertig. Olvass utána a szélvédő polírnak, még a profik is azt javasolják, h cseréltesd ki, mert sosem lesz fénytörés mentes. Ők is csak az enyhe karcoknak ugranak neki, vagy a klasszikus ritkaságoknak, ahol nincs szó utángyártottról és a vevő meg is fizeti az árát.
-
Formaster
addikt
válasz Laca1212 #21052 üzenetére
Sajnos lenne erre egy kiskapu, de ez sem korrekt. Már évek óta létezik egy rendelkezés miszerint, ha az előtted haladó felver egy követ és károd keletkezik, akkor a rendszámát felírva a kötelezője kell fizesse. Viszont így az illető bukja BM-t, mert ő a károkozó. Holott minden azzal kezdődik, hogy nem takarítják és nem tartják rendben az utakat, na meg a sok ponyva nélküli, sóderszállító IFA-s
-
Formaster
addikt
válasz M_o_g_y_i #21064 üzenetére
Felejtsd el ezt a szélvédő polírt. 2-3 óra alatt kicserélik és leírtuk már, hogy jöhetsz ki vele ingyen. Ha végig olvasnád amit írnak a profik egyöntetűen, nem is gondolkodnál rajta. Mindenhol leírják, hogy ha már csiszolni kell, akkor a keletkező fénytörés még zavaróbb lesz, mint az előző karcok, pöttyök, hisz ahogy mész, úgy fognak szétfolyni a látottak, hozzáteszem ha úgy elkúrod, még baleset veszélyes is lehet.
Ingyen ki tudod cseréltetni, vagy ha nem vagy bevállalós, akkor önrésszel cascoval. Minek vennél korongot, pasztát, aztán javítgatnád. De ha ennyire ragaszkodsz hozzá akkor mondhatunk bármit, vásárolj be, aztán vagy az lesz, hogy semmivel sem lesz jobb, vagy még rosszabb is lesz és kiraktad a pénzt az ablakba. Hozzá teszem akkor nekem is adhatnád Homorú üveget nem lehet szépen polírozni/csiszolni, csak kirakati full egyenes felületet.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Motion_Blur #21082 üzenetére
Lenne pár kérdésem A "dont clean my car" logót és a porszívó fejeket hol vetted? És ezt a pedálpoxot érdemes beszerezni?
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Charley76 #21090 üzenetére
Tudom h nem engem kérdeztél... Kérdés h használsz e waxot. Ha van bevonat az autón, akkor ph semleges, nem muszáj waxos legyen, de az sem árt. Én Carpro resetet használok, tisztít, de ph semleges, kifejezetten kerámiához fejlesztve. Előtte Sonax wax sampont használtam, az is elég jó volt. Asszem az is ph semleges. Viszont nem árt néha egy nagymosás, valami erősebb szerrel. Ilyenkor lemosom a kézi mosás előtt egy Coin-os helyen, lúgos előmosóval. Persze kezelt felület esetén nem ajánlott.
-
Formaster
addikt
-
Formaster
addikt
isopropol 25%-os higításban + apró segédeszközök... rongy, fülpálcika, stb kutyafüle ami nem karcol.
-
Formaster
addikt
válasz jozsi252 #21187 üzenetére
Az attól függ, hogy a felületen van-e valamilyen bevonat. Amióta fent van a kerámia, beállok a bedobósba és 2 zsetonnal lemosom az autót tiszta vízzel. Azelőtt bedobtam 5-6-ot és nem lett tiszta az autó. Minden második mosás vödröd-szivacsos kellett legyen, most kb minden 4. mosásnál nyúlok hozzá szivaccsal. Arról nem is beszélve, hogy jó, ha 3 hetente le kell mossam, azelőtt kb hetente. Vannak jó snowfoam samponok, de bevonat nélkül mindenképp kell a "szivacsos" mosás is.
-
Formaster
addikt
válasz jozsi252 #21196 üzenetére
Pontosan. Sok mindentől függ. Általánosságban azért elmondható, hogy jobb az öntisztulása és a tisztíthatósága a felületnek. Kevesebb mosás kell, kevésbé agresszív, így kevesebb az esélye a mosási/szárítási karcolásoknak. Nálunk most hetek óta esik, az utolsó nagy mosás óta 4-5x mentem esőben és csak a seggén maradt egy halvány "porfátyol", ahol már nem éri menetszél, ami levinné. Persze erre jó wax, vagy nano, annak is ez a lényege, csak sűrűbben kell applikálni és kevésbé hidrofób.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz KisBundi #21198 üzenetére
Persze, ipával konkrétan letörlöd a waxot. Kevertetsz ki 1dl festéket, vagy veszel javító színt, leipázod alaposan és kis modell ecsettel bepöttyözöd, a kevesebb több alapon. Ha sok vagy megfolyik, még frissen le tudod szedni higítóval. Kicsit persze púpos lehet, de ha eltalálod a mennyiséget szép lesz. Ha van géped, akkor össze tudod polírozni, esetleg előtte 1500-2500 papírral átmenni rajta óvatosan.
szerk: Ha nagy a flekni, ne akard elsőre feltölteni, nem lesz szép. Teszel egy kicsit, majd vársz pár órát és megint raksz rá egy kicsit, amíg el nem éred a kívánt eredményt.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz choco01 #21205 üzenetére
nátrium-hidroxid bázisra épülnek ezek a termékek, mivel az állati és növényi szöveteket nagy mértékben roncsolja. De, hogy milyen töménységben és milyen segédanyagok mellett azt passzolom, mint ahogy azt is, hogy mivel lehet kiváltani. Talán sebbenzinnel megpróbálhatod, de gőzöm sincs. Én egyszerűen megveszem a terméket erre a célra. Tudom, hogy drágább és egyszerűbb megoldás, de a profi terméket nem fogod tudni helyettesíteni otthoni barkács megoldásokkal. Nekem sötét színű az autóm, szóval igyekszem a legkevésbé agresszív mosási megoldásokat alkalmazni a karcolások elkerülése végett. Ha jó szereket használ az ember, akkor a "szivaccsal" szinte már csak simogatni kell a fényezést.
-
Formaster
addikt
válasz focvis #21207 üzenetére
Nincs. Tegyél fel kerámiát Ezek mind közepesen lúgosak. Nekem most ez van, bemértem 10-es a ph-ja. Mikor még waxoltam úgy figyeltem, hogy azért nem kapja le az egészet 1 mosástól, de attól is függ meddig hagyod rajta, milyen waxot használsz stb.
-
Formaster
addikt
válasz jozsi252 #21209 üzenetére
Jók a Sonax termékek, általában félprofik/profik, DE nem gazdaságosak. Drága és a szórofej szinte minden terméknél spriccel, nem porlaszt. Ezért már kerülöm ezeket, inkább veszek mindenből Carprot, ami mindig profi és gazdaságos, cserébe ez sem olcsó
Aranyszabály, hogy napon, meleg felületen semmit! Nem szabad hagyni rászáradni, úgy egyébként bármilyen felületen, kívétel gumi. Ablaktörlőket felhajtani, kédereket nem befújni. A rajtahagyás hőmérséklet függő. Télen 4-5 percet minimum, nyáron 2-3, de látod ahogy szárad, viszonylag gyorsan elillan. Igen, ezzel kezdek. Beállok a mosóba, lespriccelem a bogaras részeket, majd a felniket befújom, gyorsan átkefézem és öblítem az egészet. Ha van bevonat előmosót nem használok, ha nincs mehet rá "bármi". De az előmosót nem szeretem, sosem tudni milyen töménységben keverik a tankba, vagy milyen anyagot használnak. A kéderek nem igazán szeretik, főleg melegben.
-
Formaster
addikt
válasz jozsi252 #21212 üzenetére
Gumin kívül bármire, ha nem meleg a kasztni. Hogy lehozza-e elsőre az kérdés. Mennyi ideig volt rajta, van e kezelve a felület stb. Egy jó waxal vagy nanoval kezelve biztos lejön a 99%-a rongy nélkül. Az mind1 h a szivacs beszívja e, annyira nem komoly vegyszerek ezek, ha tovább hígul már nem is fejti ki a hatását. Azért szoktam öblíteni, h más kemikáliákkal nehogy reakcióba lépjen.
Aztán amit a kolléga mond... Rongyot beújod és ami nem jött le elsőre azt letocsogtatod rongyal. A mosóban meg valszeg valami APC-vel (all purpose cleaner) vagy kátrány és rovaroldóval, esetleg sósav oldattal fújják be. Ipari alkalmazásban lehet az utóbbi, de bármelyik jó lehet, h fellazítsák a masszív retket. Más kérdés, ha a fényezés felület kezelt, akkor ez az eljárás roncsolhatja a bevonatot. A szivacs amit használsz teljesen jó, ha szakszerűen van mosva.
-
Formaster
addikt
válasz Pardise #21252 üzenetére
Nos, autós porszívó... Szívóerő: 12.5W Kerámia... Sok féle van, de házilag nem fogod tudni feltenni szakszerűen. Ha valami házi gyors és féltartós védelmet akarsz, akkor javaslom a kerámia alapú Capro Reload-ot. Ha megfelelő mosást alkalmazol, rajta maradhat fél évig is.
(#21258) DeathAdder: De, a bogároldó megkezdi a waxot, kb 10-es PH-val dolgozik, tehát nem kíméletes.
(#21259) Szolti: De, van ilyen. Ha füllerres annyaggal dolgozott és/vagy nem törölte le rendesen a pasztát, akkor kb 2 mosás után újra előjönnek a karcok. Ha trükkösebb akkor valami jó füllert használ, ami 2 hónapig is fent marad, ezek után már hiába mész vissza reklamálni, azt fogja mondani h szarul mostad.
-
Formaster
addikt
válasz z123456789 #21265 üzenetére
Pl: Cquartz Fabric
-
Formaster
addikt
válasz Pardise #21271 üzenetére
Nem, szivacsot nem használsz. Csak mikroszálas mosószivacs vagy gyapjú mopsz jöhet szóba. Levereted a nagyját nagynomáson, aztán jöhet a mosás ph semleges mosószerrel, persze az applikálás előtt kell neki egy lúgos előmosás. Utána viszont ph neutrális, ha hosszan tartó waxot akarsz. Időnként át kell gyúrmázni a felületet, illetve a szárazolásnál használj jó minőségű mikroszálast, címke nélkülit, kb 3-400 GSM típusút. Ha száraz, akkor jöhet a zsírtalanítás, majd mehet fel a Carpro Reload. Keress rá gugliban, semmi időm linkelni, sorry... Szarvas bőrt kerüld!
(#21272) z123456789 : Nézd át te is mit lehet a termékkel, van hozzá korrekt leírás, bőrre nem ez a termék ajánlott, de kárpitra igen.
-
Formaster
addikt
válasz Pardise #21279 üzenetére
Ki dícséri a szarvasbőrt? Autósboltos vagy mosós? Biztos nem egy profi detailer Milyen pukli? Hibás fényezés? Házilag sehogy, profi csiszolo papírok kellenek és polír. Egyenlőre ne is foglalkozz vele, csak ha már megtanultál karcmentesen mosni.
#21280) z123456789: Nem érdemes minden sz@art megvenni Attól függ mivel jársz. A fabric helyett jó lehet egy Deichmannos impregnáló spráy is ha olcsóbb Kívülre kell lakktisztító gyurma, felni tisztító spray+kefe, isopropil meg jó mikroszálasok. Mosáshoz kell még ph semleges sampon, meg egy jó mikroszálas szivacs. Mondom én, aki 3 karton cuccal jár autót mosni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen