Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Ren Hoek #9349 üzenetére

    Nagyrészt a programon múlik a működés, de például az allokációért, a shader fordításért, illetve a multi-engine esetében a fences kezeléséért még ma is a driver felel. A shader fordító az kb. ugyanaz, mint a DX11-es, szóval azon persze lehet javítgatni, de kvázi kész. Az allokáció viszont érdekes, mert a drivernek kell eldöntenie, hogy 64 kB-os, vagy 4 kB-os blokkokat használjon az adott pufferhez. Nem biztos, hogy ma jól döntenek a driverek, és ezen csak tapasztalattal lehet javítani. Végül a fences azért fontos, hogy az aszinkron feladatokat a driver tényleg jól időzítse, vagyis ténylegesen párhuzamosan fussanak a hardveren belül. Ma ez se feltétlenül működik jól.

    A befolyás megszűnt, de ettől még pár dologról a driver dönt. De nyilván nem lehet a program hibáit driverből korrigálni.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák