Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz gbors #9272 üzenetére

    Szerintem elég szélsőséges. Az egyik olyan játék, ahol DX-ben látványosan gyorsabb az Nv drivere maxgrafikán olyankor, amikor mindenféle szirszar repked a levegőben. :K

    A felvetésem lényegi részére hogy nem válaszoltál, egyetértést jelent? :)

    (#9273) rocket: A profit termelés kinek jó? Nekik! Nekem édesmindegy, nem vagyok egyik cégnél sem részvényes. Pontosabban nem mindegy. Ugyanis én még 3 év múlva is szeretnék PC-s játékokat játszani, és nem olyanokat, amik a csilli-villi grafika kedvéért a béka segge alá vannak minden más téren butítva, hogy az Nv drivernek is maradjon elég CPU-ideje a játékot vinni a hátán.
    Bár lehet, végülis ez sem érdekel. Már egy ideje tizedannyira sem érdekel a PC játék, mint régen. :N

    (#9289) cyberkind: Engem hagyj ki ebből, nem piacrobbanást vártam a DX12-től, hanem egész más dolgokat. Amik nagyjából megvalósulni is látszanak.

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #9272 üzenetére

    Pont ez a baj ezekkel, hogy program oldaláról nem lehet szabályozni. Pontosan ez az oka annak, amiért mind a négy új API teljesen kidobta ezt a működési modellt. A Microsoft is megtanulta a leckét, hiába mondja meg, hogy mit tart ideálisnak, ha egy gyártó nem követi, akkor teljesen felborul minden. És a gyártók nézőpontja is érthető, szétszednék a PC-t a rajongók, ha látnák, hogy a konzolok megverik grafikában, de egy átlag user nem annyira képzett, hogy megértse miről kell így lemondania. És ez egyáltalán nem jó a usereknek.

    Aztán persze az sem ideális szerintem, hogy add oda az egészet a fejlesztőknek, hogy boldoguljanak vele. De tulajdonképpen ez a két lehetőség van, és az egyik lehetőség elbukott, tehát marad az alternatíva.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák