- Mobilhasználat külföldön
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Weareus
addikt
A T5-ből is kihoztam 240-et. Egyszer Kaposvár és a Balaton között 120-as táblánál (sima főút), egyszer meg a 6-os úton Szekszárd és Paks között, de az nem a vége volt, csak elfogyott az egyenes...
A baj az, hogy a T5 az "csak" T5, az R meg R. Hiába, 220 felett már nem gyorsul olyan lelkesen mint ez az R-es verzió, pedig "csak" a turbófeltöltőben van különbség.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Egyik sem.
A helyzet az, hogy eddig (és remélhetőleg ez így is marad) csak Volvo-im voltak, ebben a sorrendben:
1. 850 benya, 5 henger, 20 szelep 2.3 szívó, 170 ló, kézi
2. V70 benya, 5 hener, 20 szelep, kis nyomású turbó, 2.5 193 ló, automata (fos, fos, fos!!!)
3. (Jelenleg is) 850 T5 2.3, nagy nyomású turbó (nyilván benya), 20 szelep, 226 ló, okosított benzinpumpa nélkül. Az új (nem spirálcsigás, hanem fogaskerekes benyapumpával /3,5 bar-os elméleti maximum helyet 7 bar/, franc tudja hány ló, de kicsit több).
4. és 5. 850 kombi nem benya, dízel, ezek állnak az udvaron.Szóval amikor először beültem a T5-be vételkor, próbakör, minden, mikor a vízhő beállt, csumagáz, padló, minden... Hát nem tudom ki ijedt meg jobban: az akkori tulaj (egy nyugdíjas egyetemi tanárnő!!!) vagy én.
Maradjunk annyiba, hogy mindketten besz@rtunk kissé...Szóval idestova 1 éve van nálam és mivel nem pályázok, 2 db ilyen esemény 1 év alatt (sokat megyek azért, csak nem pályán...) belefér, sőt, bele kell férjen!
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
Weareus
addikt
válasz
FeRRaR1 #6427 üzenetére
Borzolod az idegeimet...
Nekem az S60 R az abszolút álomautó. Ráadásul most a linkelt darab kb 1,8-1,9 millió HUF-ra jön ki a mostani nyomott font árfolyam mellett.
Itthon ennyiért nem vesz ilyet az ember.
Nem tudom, lehet-e egy kérdésem: az hogy ott ennyibe kerül egy S60R, az mennyire általános? Mi lehet kb. az "átlagára"?Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Vajon mennyibe állna meg egy ilyennek a behozatala?
Nem a regadó, meg a vagyonszerzési, ill. a forgalmi, műszaki, törzskönyv, rendszám érdekel, ezeket tudom.
(Osztrákból hoztam be egy V70T-t, az sem volt kevés...)Csak maga az utazás, utaztatás érdekelne...
Jah, meg nem tudom hogy állnak most az angolok az Eu-val, mert ha már nem eusok (mint pl Svájc), akkor a regadón kívül még kell fizetni nem kis pénzeket..., csak azt nem tudom, hogy bár a kilépési folyamat több év, de már most úgy lehet onnan autót behozni, mint nem eus országból vagy még mint eusból. Nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Ha jól tudom:
Vám + áfa + eredetvizsga jön rá. (Csak tudnám, hogy a vám minek, hiszen a regadó is egy, ha úgy tetszik bújtatott vámforma, tehát lényegében eu-n kívüli autóra 2x fizettetnek veled vámot...)
Az meg már így sok, főleg hogy fentiek nélkül nekem az osztrákból behozott V70-em (240 E HUF vételár mellett) még plusz 380 E HUF-ban állt meg, csak papír oldalát tekintve, tehát alapból is, eu-s behozott autóra is aránytalanul, igazságtalanul sok az illeték.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Rövid párbeszéd (tegnap volt) egy helyi szervizes és köztem:
- Jónapot! Volvo 850 delta link hátsó szilent csere - kezemben lóbálom az új szilentet - ára érdekelne.
- Az a kezében az új, tehát már megvan?
- Igen.
- Hozott alkatrész esetén 8000 Ft/ó, ha mi rendeljük, 4000 F/ó.
- Köszönöm. Viszlát!Miért fáj az egy szerelőnek, ha másnak is van kedvezménye egy autósboltban? Miért akarja elvenni tőlem ezt, ráadásul ilyen nyíltan, mindenféle diszkomfort-érzés nélkül?
Én reagálom csak túl?Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
tikshow #7130 üzenetére
Én tudom honnan származik és hogy milyen. Most bolt nevet nem írok. "Ki tudja mennyi a szívás a beépítéssel". Ez világos, de ugye Te is érted, hogy a mondanivalóm (fő problémám) nem ez volt...
P.S.: a kedvezményem egy olyan haveron keresztül van, aki segít a rendelésben is. Ő egyéb okok miatt (kerekes szék...) otthon szerel, de tudásban a szakszervizes, műszeres guruk 50%-a (akiknél én próbálkoztam) kezet sem csókolhatna neki és ezt nem azért mondom, mert haver, hanem mert évek óta segít a szerelésben és tudom, hogy mit tud...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Világos, tiszta sor, de ugye az is, hogy nem azért van mondjuk x kedvezményem az autósboltban, hogy utána azt tkp. az autószerelőnek adjam. Ebből is az lesz, hogy begurulok és megszerelem magam, ahogy eddig is.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Te, mint kívülálló nyilván objektívebben tudod ezt látni, nincs ezzel semmi baj, de ha szubjektíve nézi az ember (és én hogy máshogy nézném a saját problémámat), akkor az elsődleges az én szempontja és nem a szerelőé v. a szervizé. Olyan ez, mint a relativitáselmélet: összemegy a méterrúd vagy nem megy össze? Attól függ, ki és honnan nézi.
P.S.: a lényeget meg elfelejtem itt a filozofálgatásban...: hogy egyáltalán miért kezdtem el problémázni ezen: tavaly egy gömbcsuklócserét hozott alkatrészből (!) még felár nélkül csináltak ugyanitt! Na ez itt a fő gond...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
lajafix #7145 üzenetére
A probléma az, hogy a mindkét fél jól jár jelen esetben két egymást kizáró tényező. Mindkét fél itt csak akkor járhat jól, ha a szóban forgó paraszt (ti. a tulaj, azaz jelen esetben én) aláfekszik és megoldja, míg közben a szerelő egy olyan kuncsaft autóját szereli, akiben ilyen hozott alkatrész opció fel sem merül, de ez esetben a nevető harmadik nem biztos, hogy ő lesz.
Egyet értsünk meg: számos próbálkozás, szerelőváltás és átb@sz@rintás elszenvedése után (barátok, rokonok által mesélt gátlástalan szerelők húzásait egyenlőre le sem írom...) vettem egy mély levegőt, meg egy Volvo-s szervizkönyvet és elkezdtem szerelni. Azóta (amit lehet: olaj, gyertya, vezérlés, féktárcsa, trapéz, műszerfal cseréje, etc.) "szerelő" nélkül oldok meg. Persze műhely és komolyabb szerszámok, célszerszámok nélkül mindent nem lehet.
Példa: váltóolaj-csere. Szerviz: xy olaj kell bele. Én: ok. Ár? 5000 ft az olaj. Mondom ok, de az olajat én hozom. Séta autósbolt, olaj megvesz 3000 ft. Szerelő: ez nem a belevaló olaj.
Te most azt hiszed, ez a példa téged igazol. Pedig nem. Hagyok időt gondolkodni.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Üdvözlet és tisztelet minden Volvo-fannak!
Nekem eddig 5 autóm volt, 4 db 850-es és 1 db V70-es, ami ugye a 850-es faceliftje.
Most nincs autóm, de a következő - ha lesz - biztos, hogy Volvo lesz újra.
A legjobban a 850 T5-ösömet szerettem.
Amire gyűjtögetni szeretnék az vagy az S60R vagy pedig az S80 V8. (2-3 M körül mindkettő elérhető, kb.).
Van az S80-ból a biturbós, sorhat benzines, ami elég olcsón megy, gondolom ennek oka van.
Tényleg teljesen felejtős vétel, vagy van itt a topikban esetleg valaki, akinek ez utóbbi van és elégedett vele?[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Sziasztok!
Pár hónapja van nálam egy S80 D5, öt hengeres csodamasina, kisebb hibákkal.
Engedi a hűtővizet, a ludas az egyik fűtőradiátor lesz, szvsz, a lábam alatt tocsog a víz, amikor vezetek.
Próbáltam borsot és spec. szivárgásgátló adalékot is a rendszerbe adagolva megszüntetni a jelenséget, de sajna túl nagy lehet a lyuk.
Mekkora xopás maga a csere?
Van rá valakinek tippje?
Alkatrészek hét közepére megjönnek (vezérlés és motortartó bak csere is lesz).
Gondoltam, ha már meg lesz bontva kicsit, nem hagyom ki a fűtőradiátor-cserét sem.
Előre is köszönök szépen minden tippet.
Néhány kép:[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Köszönöm.
A próféta szóljon belőled.
Ismerősömnél fogjuk/fogják karban tartani, akik előre közölték, hogy lyukas fűtőradiátor esetében a bontást nem garantálják (részben baráti alapon megy a történet, és hát ugye az idő...).
Maga a motortartó bak csere is xopás (nem csak a hely hiánya miatt, de az egyik motortartó bakot csak ebay-ről lehet beszerezni...).Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Üdv. Volvo-fanok!
Segítséget szeretnék kérni.
2002-es S80 D5-öm van (hatodik Volvo kocsikám...) és vezérléscsere után (Conti szíjat kapott, adagolón is le lett cserélve a segédvezérműszíj) azt csinálja, hogy két tizeddel feljebb ment a fogyasztás, valamint hidegen nehezen indul és ilyenkor - ha végre beköszörülöm - füstpamacsot dob.
(Természetesen nem a 2 tizedes fogyasztás-emelkedés zavar, sokkal inkább a nehezen indulás...)
Egyébként nem füstöl.
EGR-szelep hibakód van, de a vezérléscserén azt mondták, hogy az előtöltésre érdemes ránézni.
Ez is megtörtént, egy másik, új szerelő által, ill. állítólag jó is volt, de nem ismerem ezt a szerelőt, aki az előtöltést állította.
A baj az, hogy azóta is nehezen indul és ma akkora füstöt dobott, hogy a buszpályaudvaron éreztem magam.
Vigyem el egy Bosch-szervizbe?
Mit csináljak?
Volvo Ivanics messze van Szigetvártól...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Köszi mindenkinek, közben visszavittem az adagolón előtöltést állító második szerelőnek és végül rendesen megcsinálta.
Ráállított még az előtöltésre kicsit.
(A vezérlést cserélő szerelőnek nincs olyan eszköze, amivel előtöltést tudna állítani, ezért nem ott történt az állítás, de ő ezt előre mondta is.)Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
molnarpeter #9741 üzenetére
2.5, tehát az 5 hengeres (automata). (A 2.4-esek a hat hengeresek, ha jól tudom...).
Most, hogy meg lett csinálva az előtöltés, pöcc-röff és az átlagfogyasztás is szépen ballag lefelé.
5,6-ról már visszament 5,2-re, ennyi is volt vezérléscsere előtt.
Viszont most úgy érzem, hogy fog még lejjebb is menni, monjuk nem is hajtom: 2000-es fordulatnál megállok a gázpedállal és hagyom elváltani.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
BigBlackDog #9747 üzenetére
Valóban, görög van a falóban.
(Benéztem).Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Üdv. Volvo-fanok!
2002-es S80 D5-öm van, elkezdett szólni a jobb első kerékcsapágy.
Mekkora költségekkel számolhatok, kb. ?
Valami jóféle csapágy kéne...Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
'sztok!
S80 D5 kormányszervó tartályom - középen, a klimpelésnél - elereszti az olajat.
Volt pár darab 850-esem előtte (már nincsenek meg), annak a tartálya jó lehet bele?
(Új tartályból ui. csak gyári Volvo tartály van a kereskedőnél és arra nincs "barátságom", 20k-tpedig nem adnék érte, ha nem muszáj).
Tehát bontott alkatrészben gondolkodnék és azért lenne jó tudni, hogy jó-e, mert akkor bővülne a találati lista.
Előre is köszi.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
haxxika #9815 üzenetére
Onnan következtetek arra, hogy a klimpelésnél folyik - ahol a tartály két fél része össze van peremezve -, hogy bár folyik a szervóolaj, soha nem engedi el teljesen, csak addig a szintig, ahol a perem van.
Köszi a tippeket, körbetelefonálom a közeli bontókat, akkor egyelőre csak S80 vonalon érdeklődöm. Alkalmasint így néz ki:[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
rbalint88 #9820 üzenetére
Köpködni nem fogok (egy Volvo-ra sem), de az ABS hiba nagyon általános, típushibákat lásd itt:
[link]Csak Volvo-im voltak, teljesen márkahű vagyok...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
csipszikutya #9889 üzenetére
Nekem egy S80 D5 automatám van, 2002-es, 630 000 km van benne. Április óta van nálam, én azóta kicsit több mint 30 ezret raktam bele. Igaz, ez alatt kétszer frissítettem automata váltó olajat, mondjuk én nem a horror árú olajak közül válogattam, Dexron 3-as ment bele.
Azért nem cserének írtam, mert ugye az automata váltó olajat nem lehet teljesen leengedni, még akkor sem, ha alul szétszeded a váltót, mert a citromban akkor is marad valami.
Az alul szétszedésnek ugyanakkor megvan az az előnye, hogy az olajszűrőt (amihez másképp nem igen férsz hozzá) ki lehet pucálni.
Nálam tökéletesen szuperál a váltó.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Becseréltem a 2002-es S80 D5, 2.5-ös (automata) Volvomat egy V70 2.4 D5-ös (kézi) Volvo-ra, némi ráfizetéssel.
Ez már nem adagolós, hanem "common rail", közös nyomócsöves. Az enyém 140 lovas volt, ez 163.
Milyen ez a motor, pontosabban a common rail?
Megbízható, jóféle?
Vagy nem?[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
BigBlackDog #10272 üzenetére
Köszönöm.
A V70-es olasz autó, 2001-es, ha jól emlékszem.
Regadóval, eredetvizsgával, névre írva (az összes költség a kereskedőt terheli) 939000 Ft-ért volt fent. (Vagy mondhatjuk úgy is, hogy az árban benne van a teljes papírozási költség...).
400-ért számolta be az enyémet, ami így elsőre nem tűnik soknak, na de kb. ennyiért is vettem 9 hónapja és van benne némi (670 E) kilométer...
A V70 sokkal jobb bőrben van...[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
haxxika #10274 üzenetére
Köszi.
Én 8-10 E km-ként cserélek olajat és mindig megnézem a gyári ajánlásokat. Ált. minőségit veszek, de nem feleslegesen drágát.
Autóim vásárlásakor - Ez lesz a hetedik Volvo-m - vezérlés, olaj, olajszűrő, légszűrő (benzinesnél gyertya) cseréje mindig két-három héten belül meg lett ejtve.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Annyi hogy kezdj el gyűjteni a kettőstömegűre.
Nemááá. Az kissé overkill.
Érdekeség: vízszintes, álló helyzetben nyisd fel a csomgatérajtót, ekkor szabad remegni az ajtónak.
És a remegés az nem lehet még motortartó bak?
Az S80-am is rezonált - még ahhoz képest is, hogy dízel - és - mint kiderült - az összes motortartó bak kb. le volt nullázva benne...
Azért köszi az infót.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Megvan a V70 2.4 D kézi váltós Volvo.
Szám szerint a nyolcadik Volvo-m.
Van egy aprócska gond.
Füst jön a motorháztető alól. Felnyitva csak annyit látok, hogy kb. a műanyag motorburkolat alól jön.
Szagáról ítélve dízel üzemanyagfüst.
Az autónak gyönyörű hangja van és nagyon jó erőben van.Találkozott már valaki hasonló hibajelenséggel?
Mi lehet esélyesen a hiba oka?
EGR-szelep?Szerintem le kellene pattintani a műanyag burkolatot, akkor többet látnék. Szedett le már valaki ilyet? Csak hogy miként álljak neki...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
BigBlackDog #10291 üzenetére
Köszi! Meg is van, leszedtem a burkolatot és csináltam egy hidegindítást. Most így nem füstöl, viszont úgy láttam, csöpög a gázolaj egy helyen a szelepfedélre vagy hova.
Levideóztam...Nem lehet, hogy egy idő után, mikor bemelegszik a blokk meg minden, akkor ez a kicsöpögött mennyiség kezd el füstölni?
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Köszi mindkettőtöknek.
Résolajcső lesz, szvsz, már telefonáltam is a Bárdiba, 3.2 mm-es belső átmérővel 3000 pár száz forint egy méter.
[link]Mágus2: köszi Neked is.
A fotón nem látszik, de tényleg szét van nyílva a vége.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
molnarpeter #10299 üzenetére
Hehe, gondolkodtam rajta, de most még nem. Egyébként ezek nem nagy nyomású csövek, akkor ez valami visszafolyó ág lehet? A fölösleges nafta itt megy vissza a körbe?
Van otthon ilyen műanyag fogasléces kis gyorsfűző bilincsem vagy mim, azzal ne szorítsak majd rá az új csövekre?
Talán nem árthat...Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
-
-
Weareus
addikt
Üdv.
Első kerék meghajtású Volvo-k hátsó futómű-felfüggesztése, pontosabban az a szókapcsolat, hogy delta-link ismerős valakinek?
Volt szerencsém megtapasztalni, a 850 T5-ös Volvo-nál, hogy milyen az, amikor ebben a delta-linkben a szilentek lenullázódnak.
Cseréje nem egyszerű, persze megoldható.
4 db szilent van, ami ha kikopik, akkor sétál az autó hátulja és zörög(het) is.Mos úgy néz ki, hogy a V70-em is hasonló cipőben kezd járni...
Mekkora xopó ez, hogy ki kell szedni az egész hátsó futóművet és utána lehet nekiállni kiműteni a szilentet a zártszelvény-idomból... (A Képen 3-as számmal jelölve.)
De hát kénytelen leszek.
Előtte persze ránézek, ma aknára akarok állni és megnézni, hogy mi a helyzet, úgyis olajcsere lesz.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Megvolt az olajcsere, hátsó futómű szemre teljesen ok, semmi gyanúsat nem láttam. Azt hiszem, ebből futómű-diagnosztika lesz, mert továbbra is sétál az autó hátulja és zörög.
Pedig külföldi papíros autó lévén kpm-vizsgára vitte a kereskedő, ahol - elviekben - neki sincs hátszele.
Lehet, hogy simán nem vették észre?
Mindegy is, meg kell keresnem a hibát.
Valaki, V70 - vagy hasonló hátsó felfüggesztéssel bíró Volvo-tulaj - találkozott hasonlóval?
(Arra gondolok, hogy sokat segítene, ha kiderülne, hogy valami toposz, ill. típushibáról, jellemzően felmerülő helyzetről van szó...).Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
Dr.Burn #10314 üzenetére
Szia. Pajszerem nem volt, csak szemrevételezni tudtam, meg megrángatni. A gumik alufelnin vannak, téli gumik, lassan már cserések, többet most nem tudok, de majd megnézem a méretet. Félrekopást nem láttam.
Guminyomás jó.
Futómű-beállítás tényleg jó ötlet, ha időm engedi, el fogom vinni.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Üdv.
Volvo V70 2.4 D autóm van. A Bárdi oldalán nézek futómű alkatrészeket.
Típusválasztáskor beadja a V 70 I-et és V 70 II-őt.A V 70 I-esnél zárójelben ez szerepel: 875, 876 (12 1995 12/2000)
A V 70 II-nél pedig ez: 285 (11/1999 12/2008)
Az évszámok az tiszta sor, hogy mettől-meddig gyártották. Persze még szerencse, hogy a V70 I-es-ből nem találtam 2.4 D-s motort 120 kWattal.
Azonban kérdés, hogy az évszám előtt lévő számok mit jelentenek?
V70 I-nél: 875, 876, V70 II-nél: 285
Először alvázszám ill. motorkód részletre gondoltam, de nincs átfedés.
Tud valaki segíteni?
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
BigBlackDog #10384 üzenetére
Köszi a segítséget.
Btw közben vissza is mentem a Bárdihoz, még egyszer lecsekkoltunk minden futómű alkatrészt, amit vásároltam. Meglehetősen jó barátsággal (küzel 50% kedvezmény) került 80k-ba, és az előző autónál, amihez vettem cuccokat (egy G-s Astra) rossz vezérlés-szettet kaptam.
Szóval csak azért kérdeztem, nehogy ilyesmi előforduljon.
(Hál Istennek a vezérlést - bár bontott - visszaveszik)...Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
BigBlackDog #10424 üzenetére
Ha ez igaz, akkor abból egyet bevállalnék...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Üdv.
Kinéztem magamnak egy S80 T6-ot.
Kilencedik Volvo-m lenne, most van váltócserén. 750k az ára, második tulajtól.Tudom, hogy ez a széria bajos, óva intettek tőle.
Kérdés: ha a váltó új lesz benne, akkor azzal még elhúzhatja magát egy jó darabig?
Volt/van valakinek ilyen autója?
Mire érdemes figyelni?
Ha jól tudom, ez dupla turbós. Hallottam olyat, hogy ez miatt gyakoriak a melegedési problémák.
Ezen hogy lehet segíteni? (Azon kívül, hogy nem nyomom a gázt ezerrel...).Tényleg nem érdemes megvenni, vagy ki lehet fogni belőle jófélét azért?
Most hétvégén megyünk megnézni + próbakörre...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz
Weareus #10450 üzenetére
Na, közben lebeszéltem magam a T6-ról. Az öt sebességesek jobbak - állítólag - de azok bőven drágábbak is.
Most egy második tulajos - nem kereskedős - 850 T5-tel szemezgetek.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!