- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolf033
senior tag
válasz Scarletiel #30459 üzenetére
Bontva mindig jobban el lehet adni a dolgokat csak az a kérdés, hogy találsz e mindenre vevőt. Nem rossz az az ár a cuccért. Ha nem sürgős a pénz akkor várj még a bontással. Esetleg rakd fel úgy a hirdetést, hogy ha mindenre van vevő akkor bontod.
-
-
wolf033
senior tag
válasz Desmond0313 #31780 üzenetére
"A G29-hez képest ég és föld az anyaghasználat."
Csak pont annyival jobb mint amennyivel drágább is.
Akinek van rávaló az vegye meg mert biztos nagy élmény, de ettől nem kell leírni a Logi kormányokat."A G29-hez pedig többet hozzá sem akarok nyúlni."
Aki ezeket a hozzászólásokat olvassa ott tart, hogy 100 ezer alatt nincs normális kormány és csak Fanát szabad vásárolni....
[ Szerkesztve ]
-
wolf033
senior tag
Lenne egy olyan kérdésem, hogy van egy V1 Fana pedálom és azt csinálja, hogy hiába kuplungolok rajtnál a gázpedál lenyomásával felengedi a kuplungot és kiugrok és persze kapom a büntit. Hogy kéne beállítani a kuplungot, hogy ne ugorjak ki a rajtnál és csak akkor engedje fel ha Én akarom?
-
wolf033
senior tag
válasz barcalaci84 #31792 üzenetére
Szerintem minden autónál ezt csinálja, de este rálesek.
-
wolf033
senior tag
Logi DFGT a minimum ami csak használtan van. 20-30 között most is találsz itt aprón. Van ffb meg 900°-os elfordulás.
Érdemes lenne talán ezzel kezdened,és ha nem tetszik akkor simán el tudod adni veszteség nélkül.
Ez után lehet esetleg fentebb nézegetni ha úgy érzed, hogy ez kevés neked de a 30-40 az elég szűk keret egy normális kormányhoz. -
wolf033
senior tag
válasz tobias88888 #31836 üzenetére
66 ezer jelentkezőből a legjobb 36-ba bekerülni akkor mi ha nem UFÓ?
Olvasd végig a cikket..... -
wolf033
senior tag
Üdv!
Valaki játszik az F1 2018-al?
Nem tudom beállítani a kormányt. Nem ajánl fel semmilyen vezérlőt csak a bill. beállítást. Ha kihúzom visszadugom akkor jelzi, hogy ez a kormány nincs a listában és állítsam be, de sajna nem tudom.
Virágboltam vásároltam a játékot.
Fanatech Porsche GT3 a kormány. Tudom nem mai darab de eddig minden játékban be tudtam állítani. -
wolf033
senior tag
Nem tudja véletlenül valaki, hogy ha elmegy a kormány közép (Porsche 911 gt3 rs) akkor mi a gomb kombó amivel vissza lehet állítani? Nem találtam semmit róla de tudom, hogy van valami kombó amivel lehet állítani.
-
wolf033
senior tag
Ezt közben megtaláltam de nem tiszta a dolog.
Mire gondolnak a 3. gombnál? Az XBOX gombra ( ez egyébként nem is világ ha megnyomom)?
Gondolom a jobb alsó lenne a start gomb a balra meg egyértelmű.
Ja és nem is mutatja a driverben, hogy megnyomom az xbox gombot. Minden más gomb rendben van.[ Szerkesztve ]
-
wolf033
senior tag
válasz easy...rider #32212 üzenetére
Sajna az XBOX gomb nem működik így felejtős.
-
wolf033
senior tag
válasz werszomjas #32761 üzenetére
Youtube-on van fent egy csomó videó ilyen állványról. Ha nincs hely cockpitnek akkor ez a legjobb alternatíva. Nekem is hasonló van (Fanatec) és nem zavar a rúd. Nem egy atom stabil szerkezet, de a célnak megfelel.
-
wolf033
senior tag
válasz -Solt- #32913 üzenetére
Most már csak elmozdul? Eddig elforog volt...
Nem mondom, hogy nem mozdul meg de az a mozgás nem zavaró.
Hidd el sok embernek lenne cockpit otthon ha lenne rá lehetősége és ez most nem csak anyagi hanem a hely szűke miatt. Nekem is azért van wheel stand meg gurulós szék mert nem tudnám hova rakni a cockpitet ahol ne lenne útban pedig nem kicsi a lakás csak a nappaliban elég hülyén mutatna. Örülj neki, hogy Te meg tudtad ezt oldani. -
wolf033
senior tag
válasz Sántha Lajos #33032 üzenetére
De ha hosszabbító nélkül működik akkor a kormánynak nincs baja......
-
wolf033
senior tag
Abból a keretből csak használtan kapsz olyan kormányt ami többet fordul 270 foknál.
A legolcsóbb használt megoldás 20-30 ezer környékén 900 fokos elfordulással a Logitech Driving Force GT. Elég tartós kormány, talán Én még nem is hallottam hibásról. Szerintem ezt a projektet gondold újra. -
wolf033
senior tag
-
wolf033
senior tag
Üdv. Nincs véletlenül valakinek egy Fana V1 load cell elfekvőbe. Sajna a pedálomban megpusztult.
-
wolf033
senior tag
válasz SzabóTamàs90 #35267 üzenetére
Pl.: [link]
-
wolf033
senior tag
Na pár szó a T-LCM-ről:
Nem vagyok egy nagy szakértő csak felhasználó.
Korábbi cuccok: Valami fos Genius, DFGT, G27, Fana V1 és most a TH.
Első benyomás, semmi extra. Örültem, hogy megérkezett mert szombaton futam.
Nagyon nem kellett szerelni sem mert összeszerelve érkezik.
4 féle erősségű rugót adnak hozzá. Leggyengébbtől írom, fehér, szürke, fekete, piros (pirosból 2 db).
Gyárilag a szürke és a fekete van beszerelve. Kurva egyszerű a rugó csere. Nekem a gyári összeállítás nem volt jó ezért elkezdtem a csere-berét, aminek a vége az lett, hogy beraktam a 2 db pirosat.
A két piros rugó már felér egy lábgéppel is. Elég kemény a kettő együtt. Ja és van még egy rugó a pedálban ami a leggyengébb. Annak nincs váltótársa, bár lehet azt is lehetne cserélni. Ezt nem próbáltam. A két piros nekem már túl sok. Szerintem egy piros meg egy fekete lehet a jó megoldás, ezt majd még ki kell próbálnom.
Állítgatni kell a szoftverét is, hogy fasza legyen a végeredmény.Összeszerelés tök normális. A pedáloknak van egy kicsi jobbra-balra mozgása, de nem veszed észre vezetés közben. A kuplung és a gázpedál is faszántos. A Fana V1 pedálhoz képest nehezebb taposni őket és ezáltal jobban adagolható.
Assettoban próbáltam csak, viszont ABS nélküli autóval is. Ez egy kellemes meglepés volt, mert simán lehet vele úgy fékezni, hogy ne csússzon meg a kocsi. A Fana V1-el nagyobb munka volt, hogy ne blokkoljon a kerék.
Összességében nem bántam meg a vételt.
Ha esetleg valami kimaradt volna akkor kérdezzetek nyugodtan, ha tudok válaszolni akkor fogok is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest