- Yettel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ribarszki
őstag
válasz
#59070464 #2873 üzenetére
Először is gratulálok a kormányhoz!! Nem fogsz csalódni benne
Bizony a billentyűzetről való átállás kormányra gyakorlást igényel. Nem is keveset. És emellett rá kell jönnöd, hogy milyen beállítás fexik neked. Kb 5-600 kör szükséges az rfactorban, hogy érezd a kormányt. A hang nagyban függ az FFB erősségétől is. Én nagyon alacsonyan tartom az FFB szintjét, mert nekem így könnyebb precízebb kört menni. Így nem zavar a hangja. Amúgy is ha játszol nem foglalkozol vele.A fordulási fokok attól függnek, hogy mivel játszol és mi jön be. Ha rallyt, zárt autós versenyt, nyilván a több fok lesz a kellemesebb. Én rfactorban, f1moddal 140fok van beállítva, mert így éreztem a leghatékonyabbnak. A 900, 700 fok nekem túlzásnak tűnik, de ezt más nálamnál hozzábbértők megmondják, akik rallyznakk.
Ergo, gyakorolj, gyakorolj, gyakorolj, próbálj ki nagyon sok beállítást, és majd ráérzel hidd el. De 1-2 hónapba beletelik
Amúgy nálam az overall FFB 70%, játékban pedig 25%. A spring, damper 10-10 %, A centering 35%. De ez mind egyénfüggő.
Jó szimezést
-
neilszab
őstag
válasz
#59070464 #2876 üzenetére
Szia,
a hang sose lesz független az FFB-től, mivel ott van benne a kormányban a motor és ha forgatod, akkor az is forog... ez már csak így megy ;)
A beállításokról:
-a spring és a damber értéket vedd jó alacsonyra, inkább csak zavarnak, mint segítenének.
-a középre húzást én ki szoktam kapcsolni, mivel ha az autó megy, akkor a kerékösszetartás miatt úgy is beáll középre a futómű, fölösleges ezt még egy mesteréges effektel is megspékelni. (saját vélemény)
-a forgási tartományt meg ahogy jól esik, de általánoságban minél nagyobb legyen, amit még kényelmesen tudsz forgatni. Nekem ez 270 fok, mert ennyit tudok max tekerni, miközben még 2 kézzel fogom a kormányt.
Egyébként ha a kormányzás érzékenységét állítod (Sensitivity), akkor a kormányzás linearitását tudod variálni. Tehát hogy az elején csak kicsit fordul tőle a kerék, aztán meg jobban.amúgy
[link]
ez rFactorhoz van, ezzel jobb az FFB.Persze minden a játéktól függ és Tőled... ki kell tapasztalni, nekd mi a jó
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
valory
tag
válasz
#59070464 #2885 üzenetére
köszi a válaszod, remélem hamarosan én is "nyúzhatok" egyet itthol
esetleg ha valaki "megválna" egy DFP-től, és jár Nagyvárad fele, az szóljon
kényelmesebb a biztonsági öv, mint a tolószék!!! "Őszintén szólva, inkább azért kritizáljanak, hogy dominálok, mintsem azért, hogy lassú vagyok." (M.S.)
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#59070464 #2974 üzenetére
Nekem sosem volt gond az irányítással, default setuppal billentyűvel, gamepaddal, kormányal is szépen végig tudok menni.
Hozzá kell szoknod, ez egy ilyen szimulátor, a jó kormánybeállítás és a kocsi setupja csak az után jöhet, mikor már jól ismered a pályákat, és viszonylag könnyen tudsz átlagos köröket hozni egymás után. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
#59070464 #2976 üzenetére
Úgy kell, hogy mész a pályán, mikor a féktávhoz (ált. fel van gumizva) érsz, először még egyenesben megfékezed a kocsit (gázról le, és fékre rá), majd eltekered a kormányt, és mikor a kanyar közepére érsz újra rálépsz a gázra, de nem egyből padlógáz, hanem először még csak kb fél gáz, mikor már majdnem kiértél a kanyarból akkor már padlógáz.
Az íveknél meg el kell engedni a gázt mielőtt elkezded, a motorfék kicsit megfogja, és újra padlógáz.Remélem segít valamit.
-
neilszab
őstag
válasz
#59070464 #2976 üzenetére
Azért csúszol le az ívről és azért nem fordul be az autót, mert valószínűleg túl gyorsan érkezel be a kanyarba. Ezek szimulátorok és nem az NFS itt fékezni kell megtanulni, ezen múllik szinte minden. Elősször tövig nyomjuk a féket - de ügyelünk rá, hogy ne blokkoljon- , aztán szépen fokozatosan felengedjük és utána tekerjük el a kormányt a féket már csak kicsit nyomva, majd a kanyart óvatos gázfröcsökkel abszolváljuk és csak a kijáratánál padlózunk. Ha fékezés közben az autó ficánkolna, akkor a fék mellé kell neki kis gázfröccsöket is adni.
Az rF-ben csak a csúszka szabályozza az erősséget, a választó menüset tedd FULL-ra, ez az effektek mennyiségét szabáyozza. Én rF-et így játszok DFP-vel:
Proifilerben: overall: 105%
spring, damper, center 0%, 270 fok.játékban:
FULL effect, erősség -40 (kábé), speed sensitive: 0, deadzone: 0és a real feel plug-in [link], ami felülírja az rF butácska FFB effektjeit a valós futóműmozgásból számolt adatokra...
és perzse minden HELP off.
Sok sikert!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz
#59070464 #2976 üzenetére
"Meg amikor veszek be egy íves kanyart, totál befordítom a kormányt, az autó meg egyre megy le az ívről"
Még vmi: Ha a kormányt "totál befordítod" azzal nem érsz el semmi jót, mivel a kerekek túlfordulnak, vesztenek a tapadásukból és a kocsi alulkormányzott lesz, ráadásula gumikat tök is feleslegesen koptatod. Válasz jó kanyarsebességet és csak annyira kormányozz, amennyire kell!
A net tele van Setup leírásokkal (mi-micsoda), ebbe se árt belenézni, hogy teheted az kocsid alul- illetve felülkormányzottá....
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu