Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #214

    aktív tag

    válasz bnorci71 #64234 üzenetére

    Nem vagyok benne teljesen biztos, hogy a felszabaduló munkaerő és supportra alkalmas munkaerő halmazoknak túl nagy metszete lett volna. Illetve nem csak a Fana volt az egyetlen, akinek hirtelen support erősítésre volt szüksége akkoriban.

  • GalaHU

    őstag

    válasz bnorci71 #64234 üzenetére

    Azért ez csak kívülről ilyen egyszerű... :)

    A CEO a riportban is elmondja, hogy Némethonban konkrétan nem lehet éjszakai munkára senkit felvenni (amikor utolérhetné magát mondjuk a logisztika) és az ügyfélszolgálatosok sem tolonganak ezért a "néger-melóért". Marad a kiszervezés külföldre (mint szinte mindenütt) az meg ekkora mennyiségben, ilyen mammut cégnél tuti nem lesz százas...

    A tome0001 által előkeresett számok alapján, ha 10x annyi hibás termék és panasz van most mint 2018-ban volt akkor pontosan ugyanolyan jól végzi a dolgát a Fana, mint amikor ebből a szempontból alig volt rájuk panasz, mert az arányok ugyanazok.

    Nyilván most jelentősen több a felszínre bukkanó hiba darabszáma, amit azért teljesen jogos elvárás hogy jobban kezeljenek, de akkor is egy nagyságrenddel nagyobb mennyiségről beszélünk. És teljesen érhető ha valakit bosszant ha éppen ő lesz az akinek problémája akad és nem az elvárt színten kezelik, és másfelé kacsingat.

    Amúgy a Moza-t senki nem fikázta (tudom, nem Te írtad, csak úgy általánosságban mondom) remek kis cuccaik vannak, árban egy teljes szettre nézve eléggé pariban tudnak lenni a Fanával. Vitathatatlanul jobb az ügyfélszolgálatuk, de töredéke a forgalmuk. És erős a gyanúm, ha a Moza CEO-t megkérdeznék (meg a cég mögött álló befektetőket) hogy a remek ügyfélszolgálatuk ellenére cserélnének-e a Fana értékesítési számaival és a velük járó gondokkal, csuklás nélkül igent mondanának. :)

    Az biztos hogy PR szempontjából katasztrófális volt az elmúlt 4 hónap a Fanánál, aztán hogy üzletileg milyen lesz majd jövőre meglátjuk. Mindenesetre nagyon korrekt volt a 25%-os kuponok osztogatása, ezzel azért sokaknál eloltották a tüzet. Annyira vacak azért nem lesz 2024 sem, mert mivel a termékeik a saját kategóriájukban még mindig az élvonalhoz tartoznak és ár-érték arányban is alacsony a konkurencia. És amint lett árú a raktárban, rögtön elkapkodták. Szóval tömeges kiábrándulásról szó sincs...

    Ja, pont a napokban szaladt bele egy hasonló webáruházas árazási hibába egy háztartási gépeket áruló cég, nekik se nagyon volt más megoldásuk, mint a Fanának. Valószínűleg nem is lehet...

    Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

Új hozzászólás Aktív témák