Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fagy53

    nagyúr

    válasz neilszab #5134 üzenetére

    Sajnos nem tudtok meggyőzni! :D Mivel a saját valós autómon nem tudok úgy menni mint a virtuálison, így az utóbbit használtam úgy mint az utcait. Mindennap vezetek, így hol a gép előtt, hol a valóságban hasonlítom össze őket egy ideje. A valós autó kormánya soha nem viselkedik úgy mint a virtuális! Szervó nélküli kormányról van szó természetesen, mindig biztonságosabb, kezelhetőbb mint a virtuális autó kormánya, hiába van mit fejlődni még a szoftvereknek! :D Kisérleteztem hasonló kanyarkombinációkkal, azonos sebességgel aszfalton és az LFS autóival lehet a legközelebb kerülni a valósághoz, viszont éppen itt a legnehézkesebb az FBB beállítása, legalább is nekem. ;]
    Az az érzésem, hogy a játékfejlesztők túl közvetlenné teszik a kormányzást, az utcai autón a kormánymű áttétele és a futómű kialakítása meg éppen olyan, hogy a kerekek felől érkező hatásokat minél kevésbé lehessen érezni a kormányon anélkül, hogy ez rontaná jármű-út kapcsolatának az érzését. Az LFS-ben és az rFactorban nem a lóerőgyárakkal hasonlítom össze az utcai autót, hanem a szolid 3-5 ajtós elsőkerekes hasonló teljesítményű motorokkal szerelt variánsokkal, mint az én autóm.

    A "bobpályát" meg érdemes kipróbálni a virtuális autóval egyenesben nyugodt 80km-es tempónál, inverz beállításnál, eltérve az egyenestől keményedik a kormány mintha egy vályúban autóznál / a valóságban alig van különbség a kormányerőben/. Normál beállításban meg az ellenkezője, könnyű eltérni és nehéz visszajönni az egyenesbe. Ez a logitech kormányokra igaz, ki lehet próbálni, nem kerül semmibe! :)

Új hozzászólás Aktív témák