- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Watch 2 - fast fashion
- Kínai androidos okosórák
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
válasz neilszab #5134 üzenetére
Sajnos nem tudtok meggyőzni! Mivel a saját valós autómon nem tudok úgy menni mint a virtuálison, így az utóbbit használtam úgy mint az utcait. Mindennap vezetek, így hol a gép előtt, hol a valóságban hasonlítom össze őket egy ideje. A valós autó kormánya soha nem viselkedik úgy mint a virtuális! Szervó nélküli kormányról van szó természetesen, mindig biztonságosabb, kezelhetőbb mint a virtuális autó kormánya, hiába van mit fejlődni még a szoftvereknek! Kisérleteztem hasonló kanyarkombinációkkal, azonos sebességgel aszfalton és az LFS autóival lehet a legközelebb kerülni a valósághoz, viszont éppen itt a legnehézkesebb az FBB beállítása, legalább is nekem.
Az az érzésem, hogy a játékfejlesztők túl közvetlenné teszik a kormányzást, az utcai autón a kormánymű áttétele és a futómű kialakítása meg éppen olyan, hogy a kerekek felől érkező hatásokat minél kevésbé lehessen érezni a kormányon anélkül, hogy ez rontaná jármű-út kapcsolatának az érzését. Az LFS-ben és az rFactorban nem a lóerőgyárakkal hasonlítom össze az utcai autót, hanem a szolid 3-5 ajtós elsőkerekes hasonló teljesítményű motorokkal szerelt variánsokkal, mint az én autóm.A "bobpályát" meg érdemes kipróbálni a virtuális autóval egyenesben nyugodt 80km-es tempónál, inverz beállításnál, eltérve az egyenestől keményedik a kormány mintha egy vályúban autóznál / a valóságban alig van különbség a kormányerőben/. Normál beállításban meg az ellenkezője, könnyű eltérni és nehéz visszajönni az egyenesbe. Ez a logitech kormányokra igaz, ki lehet próbálni, nem kerül semmibe!
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Cipő topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autóhifi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen