Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Leállt a Galaxy S23 Ultra One UI 6.1(.1) frissítése
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
90 wattal tölt a Xiaomi 15
ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
Értem én. Üzletileg nincs sok értelme csak egy piacra koncentrálni, ellenben jó be lehet nyalni ezzel a lépéssel az ottani fejeseknek, ami Kínában sokkal többet nyom a latban, mint az üzleti megfontolás.
(Ettől függetlenül a megfogalamzásod úgy helyes, hogy a világ egyik legnépesebb országára koncentrálnak )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Ezen cikk szerint már most túl sok EV vár vevőre Kínában, árháború van kilátásban, hogy a gyártók megszabaduljanak a nyakukon lévő készlettől.
Így aztán méginkább nem logikus a Xiaomi terve, mert rövidtávon a kínai gazdaság nem növekszik (sőt, van ahol várható összeomlásról beszélnek), szóval nemigen várható az EV-k iránti kereslet felfutása Kínában.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Belegondolva, lehet, hogy van értelme ennek az óvatosan induló értékesítési stratégiának.
Egy új EV típus értékesítésének megkezdése nem egy leányálom. Értékesítési hálózatot kell kiépíteni és szervizhálózatot kell kialakítani képzett szerelőkkel és megfelelő alkatrészutánpótlással.
Jelenleg a kínai EV-khez gyakorlatilag nincs pótalkatrész Európában (jó, a Teslához se nagyon van, de most nem őket ekézzük ), az európai vevők meg háklisak, képesek hangot adni az elégedetlenségüknek ha potom 1-2 hónapig áll az autó alkatrészhiány miatt.
Kínában lévő kereskedő és szervizhálózatot logisztikailag sokkal egyszerűbb ellátni, a kínai vevők toleránsabbak, stb. stb.
Aztán, ha 3 év múlva se buktak bele az elektromos autó gyártásba, akkor jöhet Ázsia, Afrika, Dél-Amerika, majd 5 év múlva a háklis Európa, meg a kínai termékeket zsigerből utáló Észak-Amerika.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
de a 1,2 milliárd kínai nagyobb EV vásárlóerő mint a 500milla európai.
Mivel az átlag egy főre jutó GDP az EU-ban kb. a háromszorosa a kínainak, így nem olyan biztos ez
Kínában nagyjából annyi az egy főre jutó GDP, mint Magyarországon
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Mert Európában átlagban nagyjából 500 autó jut 1000 főre, Kínában pedig 250 (Magyarországon is nagyjából 400 autó jut 1000 főre).
Persze, hogy pótolják a lemaradást, de akkor is kevesebbet költenek erre, mert ott nagyon olcsó típusok a népszerűek.
Etől függetlenül jól mennek az EV-k is, de a piac telítődni látszik ott.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 23.) - MEGA akciók!
- Hibátlan - EVGA SuperNova GQ 650W ATX tápegység - 80 Plus GOLD - moduláris
- eladó i9 plusz z790
- Hibátlan - GIGABYTE Aorus AMD Radeon RX 580 8GB GDDR5 VGA videókártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen