Leszámolt a korlátlan mobilnet horror áraival a UPC

A vállalat kiértékelte az elmúlt évet, levonta a tanulságokat és döntött: mostantól vezetékes szolgáltatások nélkül is jó áron adják a mobil előfizetéseket.

A UPC előfizetők bátrabban neteznek

Mindig jó olyan cégek eseményről tudósítani, amelyek a földön járva valós problémákra keresik a választ, és hajlandóak fokozatosan építkezve, tudatosan lépkedni előre. A UPC 2014 novemberében a vezetékes szolgáltatások mellé elindította mobilszolgáltatását, majd tavaly márciusban a korlátlan mobilinternettel rendelkező csomagjait. A keddi sajtótájékoztatón értékelték a cég tapasztalatait, ezt reprezentatív felmérésekkel egészítették ki, végül bejelentették a szükséges változtatásokat, amik valóban a piac igényeire reflektálnak.

Magnus Ternsjö, a UPC vezérigazgatója
Magnus Ternsjö, a UPC vezérigazgatója [+]

Először is tisztázzuk, hogy ma a tipikus UPC Mobil ügyfelek a 20-40 éves korosztályt erősítik, az internet, tévé, telefon és a mobil előfizetésük egyaránt a UPC-től származik. A kutatással megbízott ITHAKA Nonprofit Kft. két (nem, kor, iskolai végzettség, lakóhely szerint) reprezentatív mintán végzett felmérést: az okostelefon használók körében, illetve a UPC Mobil ügyfeleinek kérdezésével. Az összes válaszadó tekintetében elmondható, hogy négyből hárman (73%) nem csak okostelefonnal, hanem mobilinternettel is rendelkeznek. Az ötven évnél idősebb felhasználók több mint fele (57%) mobilinternetezik, az arány a többi korosztályban lényegesen jobb, a 30-39 éveseknél a legmagasabb, 82 százalék.


(forrás: ITHAKA) [+]

Ígérem, nem fogok senkit a kutatás összes részadatával terhelni, csak az érdekesebb információkat emelem ki. Az például meglepett, hogy 10-ből csak heten tudják, mekkora a csomagjukban foglalt adatmennyiség. Talán ebből is fakad, hogy a válaszadók 45 százaléka szinte minden hónapban eléri a limitet, újabb 27 százalék vallotta be, hogy ha nem is rendszeresen, de már megesett, és mindössze minden negyedik emberrel nem kapott még tájékoztató SMS-t a kimerített keretről. Az okostelefon funkcióinak napi használatában markáns a különbség a UPC Mobil előfizetők, illetve a többiek között, a szolgáltató ügyfelei jóval bátrabban nyúlnak a böngésző után (83% vs. 47%), nagyobb arányban néznek nap-mint-nap videókat a YouTube-on (44% vs. 19%), de még a navigációt is szívesebben használják (22% vs. 5%).

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Hirdetés