Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • loncsika

    tag

    válasz Dashes #1044 üzenetére

    A fogysztóvédelem... elég a neten írni nekik a nfh.hu-n, leírod a problémád, a céget, címet, neved, címed, majd ők kivizsgálják Neked. Én barátnőmnek tanácsoltam ezt, miután az említett szolgáltatónál a net miatt problémája adódott, és már 2 hónapja szaladgáltatták, miközben a munkaeszköze a net, lényeges volt, hogy ne szakadjon a laptopon, meg ne legyen kiesés. Na, érdekes módon még a kötbért is felbontotta a szolgáltató, miután a levél e neten elment a fogyvédnek és még kis em kellett a kötbért fizetnie, azonnel szüntettek mindent. Érdemes írni, nem kell vitatkozni a boltban. Én is csináltam már így, mert láttam, a vita nem visz előrébb, én nem balhézok többet sehol, egyszer megyek, be, ha nem csinálnak semmit jogos panasz esetén, már írok is. A fogyvéd 2 héten belül intézkedik, Neked már csak be kell menned az új telefonért, miközben sűrűn elnézést is fognak kérni tőled. :D Ha jogos a problem. Én volt, hogy annyit kérdeztem, szerintük, amit velem csináltak egy boltban, amiért fizettem is, jogos volt-e... hát... már meg is indították az eljárást a bolt ellen, pedig én nem feljelentettem, csak kérdeztem, mit tehetek? :D:D:D:D:D Javaslom mindenkinek az nfh.hu-t, ilyen cirkuszolások esetére.

    If you want to fuck the sky, you must teach your dick to fly.

Aktív témák