- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Aktív témák
-
sequence
csendes tag
Nah, asszem döntés született a T-nél, a webshopban már nem kapható:
"Jelenleg nem kapható, újabb készlet várható."
Akkor szállítmánycsere lesz? ... hmmm.. monnyuk AMOLED-re[ Szerkesztve ]
-
guest666
aktív tag
websopban rendeltem, hétfőig még visszaküldhetem.... nemtudom mi legyen
-
devast
addikt
Egyelőre még nem tartunk a "ha szükségét érezzük" fázisban. Ez még csak a "ha lesz értelme" fázis
@Land: Én nem vagyok már semmiben biztos. Miután a görögök is ezt kapták 4 lehetőség van.
a, ugyanilyeneket fognak hozni.
b, normális tft kijelzővel szerelteket fognak hozni.
c, amoled-el szerelteket fognak hozni, valószínűleg +256mb rammal.
d, megpiszkálják a romot, hogy ne lehessen látni a hibákat.Én a c-nek drukkolok, de a b-t is teljes elégedettséggel elfogadnám.
[ Szerkesztve ]
-
Frozzy
őstag
már teszem fel ftp-re a gyári romot hamarosan kilinkelem nektek
iPhone 14 Pro Max • AirPods Pro • Apple Watch S4 • MacBook Air 2017
-
volvoguy
addikt
Vki jóval korábban írta, hogy a kezdetben kis kék csíkok bizonyos idő múltán felerősödtek. Nos asszem nálam is, egyre több felületen, de van ahol elég összefüggő a jelenség.
Ez azért durva..engem nem zavar, hogy nem AMOLED-et kaptam a pénzemért, nem zavart a kezdeti 1-2 kékes-lilás csík, nadehogy 1 hét alatt ennyivel rosszabbodjon a helyzet...
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
Land
veterán
devast
Ha te egy kínai cég lennél, aki képes olcsón előállítani jót(pofátlanul olcsón dolgoznak nálam a munkások->ez így van), nincs még nevem, de célom, hogy kedvelt márka legyek, és sok fogyjon belőlem, akkor mit tennél?
Ugye a Blade erre van kitalálva, de nem jött össze teljesen. Akkor pénzt áldozva kijavítom a hibát és MINDENT megteszek, hogy ne bukjak meg Európában. Remélem ők sem hülyék és így cselekednek!
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
keletomi
csendes tag
Ma vettem hozzá 1 bőrtokot, egész igényes, és remélem tényleg bőr Nagykanizsán .
A típusszáma G15948 Google a barátod megmutatja.
2500 pénz.
Tökéletesen paszol bele.Keresek, keresek, mindíg mellényulok.
-
logut
csendes tag
A T-Mobile úgy tűnik felfüggesztette a forgalmazást. A honlapon: "Jelenleg nem kapható, újabb készlet várható." szöveg olvasható a terméknél.
Többek panaszkodtak egyébként a szervizesekre. Nos, volt szerencsém hosszú éveket eltölteni a T-Mobile üzletek környékén (belülről), az alábbi ötleteket tudnám átadni:
1. Franchise üzletbe be sem érdemes menni reklamálni. (Felismerhetőek arról hogy kicsik, jellemzően hipermarketekben, plázák alsó szintjein, illetve kisebb vidéki városokban találhatóak) - és sok esetben elég bunkó a személyzet. Akik ott ülnek, nem is T alkalmazottak, csak használhatnak bizonyos számukra lebutított rendszereket, illetve ügyfélszolgálatozhatnak. Komolyabb sikereket saját üzletekben lehet elérni.
2. A szervizes, az ügyfélkapcsolati képviselő jellemzően nem sok döntési jogkörrel rendelkezik - rugalmatlanság esetén elő kell keríteni az üzletvezetőt. Ha nem hívják ki, vagy vele sem sikerül dűlőre jutni, panaszkönyv, fogyasztóvédelem emlegetése - de még hatékonyabb arra célozni, hogy az ügyet a Lakossági Értékesítési Igazgató titkárságán folytatod. Általában ezek emlegetése már visszavesz az arcból.
3. Sajnos az egykori MatávPontokat és a T-Mobile üzleteket nagyon sok helyen összevonták, ami khmm finoman szólva sem az ügyfélkiszolgálási időt, sem pedig a szolgáltatás minőségét nem emelte - legendák keringtek a cégen belül, hogy milyen sötét arcok dolgoznak 1-2 MatávPontban....
4. A komplett szállítmány visszaküldése nem egyedi dolog, ment már vissza még a 90-es évek elején a teljes Philips Fizz készlet, de Motorolákkal is előfordult, hogy ment vissza az egész postafordultával. Lehet, hogy itt is ez lesz.
5. Aki nem biztos magában - ahogy írták korábban is - rendelje a webshopban, jóval rugalmasabbak az elállási feltételek.
6. Nehezen értem azok hozzáállását, akik azzal érvelnek, hogy egy 35-40.000 forintos telefonnál a pixel és a gradiens hiba nem hiba. Nagyon is hiba, ugyanis ezt hívják úgy, hogy selejt termék értékesítése. (természetesen akinek "ennyiért" megfelel, szíve joga, ő tudja, viszont lesz egy eladhatatlan készüléke). Az ügyfelek egy része ennél lényegesen kisebb problémákért veri a botrányt akár hetekig is, de ebből ha nem baj, nem idéznék.
A T-üzletekben dolgozók tevékenységét kb. kismillió + 1 utasítás szabályozza, elképzelhető, hogy néhányuk rosszul/nem tud bizonyos dolgokat, főleg a cseréről, bár a tudást rendszeresen tesztelik. Érdemes felkészülten menni panaszkodni, különben könnyen elhajtanak.
[Ja és igen. Sem a panaszkönyvre, sem a Telekom központnak (de nem az ügyfélszolgálatnak) írt panaszra nem érdemes sajnálni az időt. Ha túl sok a probléma egy üzletben, az a helyi vezető székébe kerülhet, így ha az látja az elszántságot, hajlamos a számodra előnyösebb megoldást választani]
[ Szerkesztve ]
-
róland
veterán
PTK (1959. évi IV. tv.):
A jótállás
248. § (1) Aki a szerződés hibátlan teljesítéséért szerződés vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, ennek időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a jogosultnak a törvényből eredő jogait nem érinti.
(2) A jótállás a kötelezettet a jótállási kötelezettséget keletkeztető szerződésben vagy jogszabályban, továbbá a szolgáltatásra vonatkozó reklámban foglalt feltételek szerint terheli.
(3) Fogyasztói szerződés esetében a jótállási nyilatkozatnak tartalmaznia kell a jótállás kötelezettjének nevét és címét, a jótállás tartalmát, időtartamát, területi hatályát és a belőle eredő jogok érvényesítésének módját; utalnia kell továbbá arra, hogy a jótállás a fogyasztónak a törvényből eredő jogait nem érinti. A jótállási nyilatkozatot a fogyasztó kérésére írásban vagy más maradandó eszközzel rögzíteni kell, és a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Jótállást kötelezően előíró jogszabály a jótállási nyilatkozatra vonatkozóan további követelményeket állapíthat meg. Az e bekezdésben meghatározott feltételek nemteljesülése nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.
(4) A jogosult a jótállási határidő alatt bármikor közölheti kifogását a kötelezettel.
(5) A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell.
A hibás teljesítés
305. § (1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.
(2) Hibás teljesítésnek minősül a szolgáltatott dolog szakszerűtlen összeszerelése is, ha a szerelés szerződéses kötelezettség, és azt a kötelezett vagy olyan személy végezte el, akinek magatartásáért a kötelezett felelős. A kötelezett felel akkor is, ha a szolgáltatott dolog összeszerelését a szerződésnek megfelelően a jogosult végezte el, és a szakszerűtlen összeszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely e rendelkezésektől a fogyasztó hátrányára tér el.
(3) A kötelezett a hibás teljesítésért felelősséggel tartozik (kellékszavatosság).
305/A. § (1) Ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a kötelezett mentesül a szavatossági felelősség alól. Mentesül a kötelezett a szavatossági felelősség alól akkor is, ha a hiba a jogosult által adott anyag hibájára vezethető vissza, feltéve, hogy az anyag alkalmatlanságára a jogosultat figyelmeztette.
(2) Fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A felek ettől eltérő megállapodása semmis.
306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(3) Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
(4) A jogosult a kijavításig vagy kicserélésig az ellenszolgáltatás arányos részét visszatarthatja.
(5) Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el.
306/A. § A jogosult a választott szavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt köteles a kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
307. § (1) A jogosult a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni.
(2) Fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. A felek ettől eltérő megállapodása semmis.
(3) A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.
308. § (1) A jogosult a teljesítés időpontjától számított hat hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait. Ha a dolog használhatóságának legkisebb időtartamát hatósági előírás vagy kötelező műszaki előírás határozza meg (kötelező alkalmassági idő), és ez hat hónapnál rövidebb, az igény érvényesítésére ez a határidő irányadó.
(2) Ha a szerződés állat szolgáltatására irányul, a szavatossági igény a teljesítéstől számított hatvan nap alatt évül el.
(3) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
(4) Fogyasztói szerződés esetében a fogyasztó - az (1)-(2) bekezdéstől eltérően - a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét. Az ennél rövidebb elévülési határidőt megállapító kikötés semmis. Ha a fogyasztói szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb határidőben is megállapodhatnak, egy évnél rövidebb elévülési határidő azonban ebben az esetben sem köthető ki.
308/A. § (1) Ha a jogosult igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a 308. §-ban meghatározott határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított egy év, tartós használatra rendelt dolog esetében három év. Ha a kötelező alkalmassági idő három évnél hosszabb, az igény érvényesítésére ez a határidő az irányadó. E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.
(2) Fogyasztói szerződésben az (1) bekezdésben megállapított hároméves határidőnél rövidebb határidő kikötése semmis.
308/B. § A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt kellékhiányt előidézte. Ha azonban a jogosult a szavatossági igényét csak a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
308/C. § A szavatossági jogok az ugyanabból a jogalapból eredő követeléssel szemben kifogásként a határidők eltelte után is érvényesíthetők.
309. § (1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket - a kötelezettet terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.
(2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
310. § Szavatossági jogainak érvényesítésén kívül a jogosult a hibás teljesítésből eredő kárának megtérítését is követelheti a kártérítés szabályai szerint.
311. § (1) Ha a fogyasztói szerződés hibás teljesítésének oka a kötelezettel szerződő harmadik személy (előző kötelezett) hibás teljesítése, a fogyasztói szerződés kötelezettje követelheti az előző kötelezettől a hibás teljesítés miatt támasztott fogyasztói igények kielégítése költségeinek a megtérítését, feltéve, hogy a minőség megvizsgálására vonatkozó kötelezettségének eleget tett.
(2) A fogyasztói szerződés kötelezettje az (1) bekezdés szerinti igényét a fogyasztó igényének kielégítésétől számított hatvannapos elévülési határidő alatt érvényesítheti. Az igény az előző kötelezett teljesítése időpontjától számított legfeljebb öt évig érvényesíthető; e határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
(3) Az (1) bekezdés szerinti igényt az előző kötelezett is érvényesítheti a vele szerződő előző kötelezettel szemben, a (2) bekezdésben meghatározott határidők megfelelő alkalmazásával.
311/A. § A hibás teljesítés jogkövetkezményeire vonatkozó szabályokat megfelelően alkalmazni kell akkor is, ha a kötelezettség nem dolog szolgáltatására irányul; ilyenkor a kicserélésen a szolgáltatás újbóli teljesítését kell érteni.
151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról: [link]
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
devast
addikt
Visszavonom a pénz vissza dolgot. Az csak 3 napon belül működik, webshop-nál meg 8 napon belül.
@logut: köszönjük a tippeket. De amíg nem jön új szállítmány... szerintem nem is érdemes menni, úgyse tudják cserélni.
@Land: Az a "kis" kínai cég rohadt nagy. Nagyobb mint gondolnád. 98%, hogy az lcd paneleket nem gyártják, hanem egy beszállítótól veszik. Ilyenkor a vásárlótól elindul visszafele egy seggberúgási hullám, és a végén ez a beszállító fogja a legnagyobbat kapni
Nagyon remélem, hogy ad a nevére, és komolyan gondolja, hogy az Eu-ban szeretne sok készüléket eladni, és tesz valamit a hibás termékek javításáért/cseréjéért.[ Szerkesztve ]
-
xdx@
aktív tag
A pixelhibás kijelző eléggé elrontotta az érdeklődésem a telefon iránt.Talán majd az új szállítmány meg oldja a dilemmám.
Bár most úgy se lehet venni a webshop-ba. -
xdx@
aktív tag
Az új szállítmány várható érkezéséről nem tudni valamit?
-
orrlyuk
aktív tag
No, csak kiraktam ezt a kis bemutatót.
Hétfő óta várt a címlapra, de sejtésem szerint az ismert gondok miatt ez úgysem jött volna össze. Szóval most így olvasható. Kommentek nincsenek, nem kell konkurencia ennek a fórumnak. Jó éjt!No hay banda! Il n'est pas de orquestra!
-
_KahoR_
csendes tag
Jó lett, objektív és kb nekem is ez a véleményem 2 hetes használat után.
by KahoR (ZTE Blade)
-
devast
addikt
válasz orrlyuk #2977 üzenetére
Uram, minden tiszteletem az Öné, hogy vette a fáradtság és megírta a bemutatót. Pár észrevétel:
A konkrét különbségek nem ismertek, a kijelző hardvere biztosan eltér, és a programok telepítésére használható memória mennyisége is.
Ismertek: Oled lcd panel, és 512mb ram. Felhívnám a figyelmedet, hogy ahova a programokat telepíted az a ROM (egy része), ami jelen esetben mindkét modellnél ~200mb.van benne egy 600 MHz-es Qualcomm MSM7227 processzor. Komolyabb telefonokból lehet ismerős
Ezt mindig is közép/alsó kat-os telefonokba szerelték. Ettől függetlenül egy jól sikerült darab szerintem, és az első generációs snapdragon soc-ok 3d gyorsítóját örökölte (AMD/ATI Adrano 200)Programok telepítésére kb. 150 MB helyünk van
Még mindig 200mb.a szabad memória használat közben 25-35 MB szokott lenni, ez taskkillerrel 75 mega környékéig növelhető.
Ami multitaskot leszámítva teljesen normális, hiszen egy androidos program maximum 24mb memóriát használhat (build.prop-ban lehet állítani ezt, gyárilag 24mb)A készülék nem képes natív DIVX és XVID lejátszásra, de processzora révén, külső programokkal (xyplayer, rockplayer) ez mégis megoldható
Nálam akadt minta állat Rockplayer, arcmedia, xyplayermegszokott Android-betegségekkel együtt: felébredéskor eldobja a WIFI-jelet
Nekem csak egy másik androidos telefonom van, de az nem csinálja ezt. Szerintem ez egyéni probléma.
Szerk: Én spec arra a wifi problémára gondoltam, ha: nem vagy töltőn, felmész wifire, lezárod a telefont, fél perc múlva felkelted, nem csatlakozik vissza hiába van ez beállítva.mindenesetre egy napot, talán másfelet átlagos használat mellett kibír
Ezzel nagyon egyetértek. Két napot már nem merek megkockáztatni vele. kb 12 óra alatt merül 20%-ot állásában, talán 1-et telefonáltam napközbe fél percet.Ennyi Jó cikk. Köszönjük
[ Szerkesztve ]
-
Frozzy
őstag
[2.2 froyo] <- ezt próbálta már valaki hogy menyire használható ?
iPhone 14 Pro Max • AirPods Pro • Apple Watch S4 • MacBook Air 2017
-
Fitzgerald
veterán
A gyári alap T-s romban a Root Explorer-el ti tudtok másolni? Universal Androot-al rootoltam, a hardveres gyorítást akarom bekapcsolni....illetve ha másolni nem is, de hogyan lehet szerkeszteni a build.prop fájlt?
Köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Glatius
őstag
A kijelző pixelhibája úgy hallom nem általános, de emiatt általában nem cserélnek készüléket. Még monitort sem mindig. A gradiens hibát pedig nem hiszem, hogy kijelző cserével orvosolnák, egyszerűen kap egy javított kijelzőmeghajtó szoftvert. Valószínű hogy a vezérlése az AMOLEDes változatén alapul, abban pedig a zöld képpontszegmensek kisebbek, mert az emberi szem erre a hullámhosszra sokkal érzékenyebb. Mivel a TFT -nél mind egyforma, borul az egyensúly, amit valószínűleg a ROMban korrigálni fognak, a visszavett vasakat újracsomagolják, és boldoggá tesznek vele egy másik vásárlót is.
Mérnökkel vitatkozni olyan, mint varacskos disznóval iszapbirkózni. Hamar rájössz, hogy piszokul élvezi! :-P
-
Skullen
tag
Olyan problémám van a Blade-emmel, hogy bejövő hívásnál nem jelenik meg a szám, de nem fogadott hívásértesítő SMS-nél már ott van a szám. (eddig is fennállt a jelenség, csak most sokaltam be tőle) Ezt hol lehet beállítani, hogy megjelenjen?
Kimenő hívásnál megjelenik a számom, csak a bejövőket írja "Ismeretlen"-nek. -
Chiller
őstag
"Milyen és mekkora memóriakártyát raktatok bele ha nem a gyárit használjátok?
Nekem a Kingston 8GB MicroSDHC CLASS 4-es folyamatosan eldobja.
Több mint valószínű,hogy az új kártya a hibás cserélik is de nem szeretnék még egyszer ilyet."Tudom kicsit régi az üzenet, de hátha másokat is érdekel.
Na én tegnap beszereztem a Blademet, és hozzá Kingston 16GB Micro SDHC Class4-et.
Nálam is pont ezt csinálja. Felismeri, látja, hogy mi van rajta, de állandóan eldobálja (gyakorlatilag 3 másodpercenként) - szóval biztos, hogy valami szoftveres hiba. Valahogy megpróbálok most három napon belül Class2-eset szerezni, és kipróbálni. Ha valaki tudna ez ügybe segíteni (kipróbálni egy kártyát pár perc erejéig), azt megköszönném - nincs kedvem fölöslegesen még egy kártyát venni.Ezen kívül egyébként nagyon meg vagyok a telóval elégedve.
-
orrlyuk
aktív tag
Köszi a segítséget! A wifi témáját leszámítva megfogadtam a jó tanácsokat. Arról sokan írják, hogy a 2.1 android típushibája, Spicám volt, ott is rengetegen panaszkodtak ilyesmire. (Nekem pont nem jött elő - illetve otthon nem [FON], melóhelyen igen [TP-LINK] - most meg mintha pont fordítva lenne...)
No hay banda! Il n'est pas de orquestra!
-
lpb
csendes tag
-
zulobravo
csendes tag
A webshop-ban simán fent van most is a Blade.
Miért kell itt állandóan a csinálni a feszkót!?[ Szerkesztve ]
-
djozsi
senior tag
Vol 2k hozzászólás arról, hogy az egyik szürke árnyalat kékes, de arról egy szó se, hogy a telefon nem képes SD kártyákat kezelni és nem jelzi ki, hogy ki hív? Ezt most komoly?
Mert így már tényleg fos telefon, de nem értem, hogy miért a teljesen jelentéktelen hibán ment a hiszti, ha ilyen szintűek is vannak? -
size
tag
Segítség kellene!
Fel szeretnék rakni egy BladeVillain 1.1-et
Rom már megvan, gyári t rom is megvan, telo win driver is meg van.
Ami nincs meg az a fastboot!!
A [link] lévő linkek nem működnek!
Valaki nem osztaná meg velem az egyetlen hiányzó összetevőt?[ Szerkesztve ]
Megbizhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=size
-
sto1911
veterán
Kész a cikkem léynegi része, engedélyre vár.
Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest