Hirdetés

Aktív témák

  • Monyos

    aktív tag

    Na újabb információkhoz jutottam a RAM ügyben.
    Az elöbb felhívtam a T-mobil-t és kapcsolták a műszaki részleget .
    1 kedves hölgy szolt a telefon túl oldalán. elmagyaráztam neki h 2 hete vettem a készüléket valamint a napokban 1 rokonom is vett 1 et de neki 2x akkora RAM memóriával van szerelve a készülék. Erre hossza várakozás után azt mondta a hölgy h nem talált információt a rendszerben , h valami különbség lenne a szállítmányok között. Erre mondtam neki h, dehát én egyértelműen látom az android feladatkezelőjében h az enyémben 256 MB RAM van az övébe ,pedig 512 MB RAM. Erre azt mondta a kedves ügyfélszolgálatos ,h várjak utána néz az adatoknak h valójában mennyi RAM memória kellene ,h legyen az én készülékembe. megint hossza várakozás majd azt modnta h egyértelműen látja h 512 MB RAMnak kell lennie a készülékben ,tehát az én készülékemmel van a baj h rosszul jelzi, kevesebb van benne és mennyek be a legközelebbi T-mobile szervízbe és mutassam meg nekik ,h nekem kevesebb RAM mennyiség van benne. És ott h tényleges a hiba akkor azonnal intézkednek.

    Tehát nekem az jött le ,h a hölgy/T-mobil adatbázisban nincs is jelen ez a hiba. És mintha én lennék az első akinek kevesebb lenne. Magyarul nyugodtan lehet hivatkozni arra h hivatalosan 512 RAM nak kellene a telefonban lennie és ha neked nem annyi akkor CSERÉLNIÜK kellene!
    A webshoppal kapcsolatban is kérdeztem ,h miért nem tudok rendelni magamnak még 1 et és erre nem tudott választ adni , azt mondta h az nem az ő hatásköre.

    Na akkor mégsincs veszve a dolog szerintem.
    Karácsony után bemegyek a szervízbe ha nem akarják cserélni akkor onnan hívom fel az ügyfélszolgálatot és átadom a tisztelt szervizesnek a telfont h akkor beszéljék meg cégen bellül :D

    Remélem segíthettem.

Aktív témák