- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz Motion_Blur #50 üzenetére
ha minden igaz, július 30, spa-francorchamps...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Type-R
őstag
válasz Motion_Blur #50 üzenetére
5 hét múlva Spa-ban, amikor lesz a 24 órás verseny, jó kis hétvége lesz az biztos.
Amúgy a Honda iszonyat jól ment, és Colciago se kimélte, kár hogy az első futamban ki kellett állnia, ha akkor nincs technikai gond, szerintem emgnyerhette volna a második futamot is. -
a_tesz
Korrektor
-
Type-R
őstag
Ahogy a közvetitő is mondta, ez még belefér a túraautó bajnoksága, az ilyen jelenetek teszik izgalmassá, és szerintem is ez a szép benne, a test-test elleni küzdelem, bavállalják az előzéseket is, még ha túl kockázatos is, Colciago fel akart kerülni a dobogóra, és mindt meg is tett ezért, ilyen egy igazi versenyző.
-
a_tesz
Korrektor
tudom, de én már csak ilyen örök elégedetlen vagyok olyan gyönyörűen felhozta az utolsó előtti helyről... persze elég rázós szitu volt, szerintem giovanardinak legalább annyi része volt benne, de sajnos a stewardok másképp látták ( Bővebben: link )
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
trenzit
tag
Jül kivoltak akadva a versenyzők és a Csapatok a pálya állapotára..Ez bizony a rendezők hibája
Állj a tükör elé, és mondd el ötször, hogy Kampókéz, Kampókéz, Kampókéz...
-
aesir
veterán
Huhh, láttátok a befutót? Müllernek defektje volt jobb hátul, összeragadva futottak be az Alfával, a különbség 27 ezred
Kegyetlen voltVan saját életem...
-
-
aesir
veterán
Kb egy-másfél óra múlva elérhető lesz a második futam.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
A tegnapi második futam, ''kicsit'' jó volt:
Bővebben: linkVan saját életem...
-
neduddki
nagyúr
HI!
Az az autolso kanyar kornyeke ''kicsit'' erdeks volt... kar hogy pont a kedvencek szalltak el...:- (((
De mi az hogy 3sec mert 10sec meg oke, na de 3????? /besztos merlegeltek hogy aze elso ne de masoidk lehessen en esen meg a szegyen a gyariakkal... ehhh kisse kojjabb es korektebb hozzaallast!!!!:- (((/
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dodge_Dealer
tag
Hogy áll most a bajnokság? Melyik verseny jön?
Sajnos úgy május óta nem követemSee your local Dodge dealer
-
aesir
veterán
Vasárnap Oschersleben WTCC-futam, az egyik legszemetebb pálya, tömény izgalmakat várok
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Alessandro Zanardi megnyerte a második futamot !!!!!
Majdnem sírtam örömömbenVan saját életem...
-
aesir
veterán
Hááát, nem akámilyen futam volt. Egyik érdekessége, hogy Jordi Genének odaadták az új Seat Leon Cuprát, ami elég versenyképesnek tűnik. Pl a második futamban az összes Alfa mögötte végzett (4. lett), és a futam első felében látványosan gyorsabb volt a BMW-nél. Következő futamon már az összes Cordobát erre cserélik
Következő futam: Istanbul-Park, szeptember 18, nehogy lemaradj megintVan saját életem...
-
aesir
veterán
Istanbul nagyon gumigyilkos, nem tudom az Alfák mennyire fognak elfogyni.
Érzésem szerint a hátsókerekesek fölényben lesznek, bár ne legyen igazam, jobb lenne ha jobban ott lennének.
Ami érdekes lesz, az összes Seatot lecserélik az új Leon Cuprára. A hosszú szakaszok miatt talán végre a Chevyk is kipörgik magukat.Van saját életem...
-
neduddki
nagyúr
HI!
NA a futam eurisportos magazinja felveve ha ijjenekket mondtok akkor igyexem ra hamarabb idot tanani a megnezesre:- )))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Type-R
őstag
BMW 320si: WTCC-Renner & Mini-Serie Bővebben: link
-
JoHnni
senior tag
Nehogy lemaradjatok, 5perc és kezdődik!!!
...:''[*\www.alfaamore.hu/*]'' :...
-
#70869248
törölt tag
hajrá!
-
aesir
veterán
Valencia Qual:
1 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 5 00:01:42.778
2 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 8 00:01:43.093 +0.315
3 43 Dirk MULLER (BMW 320i ) 10 00:01:43.277 +0.499
4 21 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:43.295 +0.517
5 8 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 7 00:01:43.326 +0.548
6 7 Augusto FARFUS JR. (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.361 +0.583
7 42 Jorg MULLER (BMW 320i ) 11 00:01:43.487 +0.709
8 2 Gabriele TARQUINI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.598 +0.820
9 5 Antonio GARCIA (BMW 320i ) 13 00:01:43.599 +0.821
10 22 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:43.695 +0.917
11 20 Tom CORONEL (SEAT Toledo Cupra ) I 10 00:01:43.716 +0.938
12 23 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 10 00:01:43.749 +0.971
13 6 Fabrizio GIOVANARDI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.777 +0.999
14 29 Stephane ORTELLI (SEAT Toledo Cupra ) 10 00:01:43.853 +1.075
15 1 Andy PRIAULX (BMW 320i ) 12 00:01:43.880 +1.102
16 27 Adriano DE MICHELI (Honda Accord Euro R ) I 9 00:01:43.969 +1.191
17 28 Carl ROSENBLAD (BMW 320i ) I 11 00:01:44.145 +1.367
18 14 Thomas KLENKE (Ford Focus ) 11 00:01:44.211 +1.433
19 12 Marc CAROL (SEAT Toledo Cupra ) 12 00:01:44.245 +1.467
20 16 Michael FUNKE (Ford Focus ) 12 00:01:44.287 +1.509
21 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320i ) 12 00:01:44.394 +1.616
22 34 Tomas ENGSTROM (Honda Accord Euro R ) I 14 00:01:44.454 +1.676
23 3 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:44.925 +2.147
24 30 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) I 12 00:01:44.946 +2.168
25 32 Marc HENNERICI (BMW 320i ) I 9 00:01:45.007 +2.229
26 31 Giuseppe CIRO (BMW 320i ) I 11 00:01:45.072 +2.294
27 40 Polo VILLAAMIL (SEAT Toledo Cupra ) I 10 00:01:45.499 +2.721
Első futam 15.10
Második 16.15Van saját életem...
-
Type-R
őstag
Na ezt most meg tudtam végre nézni, és két jó futamot láttam. A Seatok elött le a kalappal nagyon összerakták az új Leont, viszont a Hondakat hiányolom az elmezőnyből-
-
Integra
titán
ez a jas engineering már évek óta rohasztja le a hondát, amíg ezek vannak addig semmi jóra ne számíts. vérfrissítés kéne, új csapat és komoly hrd támogatás!!
enélkül a full gyári alfa bmw és seat ellen esély sincsen...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
(Kolombusz)
veterán
Jó futam volt.
Ehhez a sporthot 0-t értek, de jó nézni.
Jól mentek a seatok.
Mi lett a második futam vége?
A chevrolet-k tudtak csinálni vmit?
A Nissan miért nem indul a bajnokságban? Régen voltak, ha jól emlékszem, akkor egy második generációs primerával. -
aesir
veterán
válasz (Kolombusz) #84 üzenetére
1. Jörg Müller
2. Fabrizio Giovanardi
3. Andy Priaulx
Larini elb*szta a rajtot, aztán mikor kezdett visszakapaszkodni eldurrant a motor kb a 3. körben. Sajnos.
Erről inkább a Nissant kellene megkérdezniVan saját életem...
-
Integra
titán
válasz (Kolombusz) #84 üzenetére
régi primera-val mentek, az új generáció (ami már a laguna alapkon nyugszik) be se lett nevezve.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
aesir
veterán
válasz (Kolombusz) #86 üzenetére
Egyre gyorsabbak, itt látszott hogy féktávon is stabil. Első évük nulla tapasztalattal, azért ez szép. jövőre már számolni kell velük, aminek nagyon-nagyon örülök.
Van saját életem...
-
-
Integra
titán
válasz (Kolombusz) #89 üzenetére
igen, ez a furcsa orrú primera ami mai napig gyártásban van.
ha kijött az új laguna, valszeg jönni fog utána az új primera is
de szerintem nem jönnek vissza wtcc-be...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
aesir
veterán
-
Integra
titán
válasz (Kolombusz) #92 üzenetére
asszem ez még inkább nissan primera mint reanult primera, mert evidens, hogy a rönó a nissanból lopja hülyére magát minőség és tqm ügyben.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
(Kolombusz)
veterán
Lehet, hogy a renaultnak javul a minősége, de a nissannak meg esik, mert az új primera koránt sincs úgy összerakva, mint egy régebbi tipus.Rossz úton többet zörög (azért nem zavaróan).
Viszont a 2005ös primera belülről már elegánsabb, mint az előző (nem bangle-féle) 5ös bmw. -
Integra
titán
válasz (Kolombusz) #94 üzenetére
naná hogy romlik a minősége
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
tényleg jó futamok voltak, igaz nem úgy jó, ahogy máskor szokott lenni, de nagyon szép, tiszta verseny volt, főleg a második. az utolsó két futam november 19-20 Kínában nagyon szoros lesz, mivel a pontverseny még egyáltalán nem dőlt el, Dirk Müller, Priaulx, és Giovanardi is lehet még bajnok, 86, 85, és 81 pontjukkal teljesen nyitott a kérdés szerencsére.
azt meg nagyon remélem, hogy ez után az év után több nagy autógyár (főleg most a Peugeot és a Ford, de akár a Honda is) meglátja a lehetőséget, hogy ezekben a kis túlzással utcai autókban mekkora marketinglehetőség van. ugyebár F1 manapság rohamosan veszít a fényéből, a WRCt is cincálja a szövetség, a WTCC meg fejlődik szépen, és egyesíti a két másik ág előnyösebb oldalát: izgalmas versenyek, felismerhető autók megkoronázva olyan jelentős eseményekkel, mint amilyen Zanardi győzelme Oscherslebenben.
ráadásul beszélik, hogy a Peugeot ugye miután kiszáll a rallyból, vissza akar térni a pályaversenyzéshez, sőt be is jelentették, hogy a 2007-es Le Mans-i 24óráson elindítják a 905ös szellemi utódját, ráadásul dízelmotorral, és rebesgetik, hogy a WTCCbe sem az idén induló félgyári dán csapattal, hanem egy teljes gyári támogatásúval akarnak indulni.
még akikre kíváncsi vagyok, az a kínaiak a Brillance-al, bár egy ideje elültek a hírek róluk, meg egyelőre csak ígérgetéseket hallani, de azért szép is lenne egy ennél jóval hízottabb mezőny.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Type-R
őstag
De ez az igazi szenzáció, 2006-ban a LADA! is akar indulni a WTCC-ben
Bővebben: link -
a_tesz
Korrektor
[link]
jól is teszik remélem azért a chevy szintjére legalább el tudnak jutni. meg így a mezőny is színesebb lesz. hát ha még a versenynek is jót tenne
ja és egy előzetes versenynaptár a 2006os évre:
[link]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Type-R
őstag
Mikor lesz a következő futam?
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest