- Honor Magic V2 - origami
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Yettel topik
- Mobil flották
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a PO'ed: Definitive Edition
gp Az új kiadás kevesebb mint egy hét múlva már elérhető lesz.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
vhw
addikt
válasz Murder3 #42290 üzenetére
Nem a ténnyel van bajom, hogy ez vagy az bekerül a játékba, és hogy az mennyire valós leképezése a valóságnak. Hanem az a viselkedés, ami megnyilvánul a fejlesztők részéről. Ha valami pozitívan befolyásol egy (általában) szovjet tankot, azt beteszik a játékba, történelmi hűségre hivatkozva, ha valami negatívan befolyásolná őket, akkor azt "balance" okokból elvetik, mert hát csak.
Ugyanez más nemzeteknél fordítva igaz. A német tankoknak elől van a sebesség váltó? nosza adjunk nekik tűzre érzékeny weakspotot. Vannak ennek balance okai? Persze, hisz oly cseszett nehéz átlőni az arra megfelelő szintű ágyúval egy-egy német tankok.Akkor legyünk következetesek, ha szeretnénk valamiféle "szimulátort" építeni, akkor vegyük figyelembe minden nemzet pro és kontra jellemzőit, és keverjük ki úgy a balance-t. De az, hogy innen-onnan kiragadunk egy-egy tulajdonságot (bizonyos esetekben pozitívakat, más esetekben negatívakat) és tegyük bele a játékba, mint történelmi hűséget visszaadó feature-t... Hát...
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen