Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bepken

    veterán

    válasz BobTail #53571 üzenetére

    nekem is volt már érdekes beszélgetésem ügyintézővel :)

    egy ismerősömnek segítettem telefont keresni, aztán persze betévedtünk a T-hez is. ott az ügyintéző konkrétan azt mondta, hogy a kiszemelt készüléket elvihetjük részletre is, ha úgy kényelmesebb, holott kártyás ajánlatot kértünk. mondtam neki, hogy ha ez valóban így van, akkor még kettő készüléket viszek! (ismétlem, számlás áron, részletre, kártyás ügyfeleknek...)
    persze utána "hátra" ment a kolléganőhöz, majd bocsánatot kért tőlünk, hogy butaságokat mondott...

    nekem nem volt kellemetlen, mert tudtam, hogy ilyen nem igazán létezik....de az ismerősömnek rosszul esett, mert arra épp elég volt, hogy beleélje magát.

    ez egyébként bakiként is felfogható, hiszem nehéz mindig toppon lenni....de mondjuk egy tarifacsomaggal kapcsolatban történő félretájékoztatást már kevésbé tudnék tolerálni.... (sok sok ilyenről tudok)

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

Új hozzászólás Aktív témák