Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pahli

    tag

    válasz Cifu #34 üzenetére

    minden játékkal ez a helyzet, le kell húzni mert hozzá nem értő, agyhalott 2 gombnyomogatós emberek értékelik.

    Dawn of War (95% pozitív)
    Dawn of War II. (87% pozitív)
    Dawn of War II: Retribution (90% pozitív)
    Dawn of War III (56% pozitív)

    Aham. Biztos az agyhalott emberek miatt ilyenek az eredmények... :U

    a probléma az értékelésekkel meg a statisztikákkal, hogy egy átlag embernek nem mondank semmit.

    elmondom hogy miért: egy átlag ember nem statisztikus, nem szociológus, nem pszihológus, nem ért a társadalomtudományokhoz. nem érti mi van a számok mögött, ez a leglényegesebb. annyit ért hogy ahol a nagyobb szám van ott az a jobb, ezt nem rád értem, hanem hogy pontosan miért ezeket az értékeket veszik fel ezek a számok, egy varianciaanalízis az miért micsoda és igen-nem válaszokból, hogy lehet 95%-os megbízhatóséggal(konfidenszia szinten) előre megmondani, hogy pl: melyik párt mennyi szavazatot fog kapni.

    ezek a steames (steamcharts nem, mert az nyers adat) meg amúgy amit olvasol origo meg index meg ph meg szinte miondehol, jobb esetben egy kutatásból kiragadott valami ami annyira van legyszerűsítve hogy az nem igaz, mármint konkrétan hazugság, hogy random, kontextus nélküli táblázatot/grafikon-on oda van írva asd, az totál faszság senki se higgye el, ehhez tartozik kb 2 összegzés és akár fél-10 oldal szöveg pluszba, hogy ez miért van így.

    de az átlagember úgy tekint ezekre a számokra mint, szubjektív indikátor szerű objektum amikkel hosszú távon tendenciát mér. "56%" hát nem véletlen, biztos szar. há a másik 95% nem! nem szar! csak mi a célközönség.

    a tervezett elalvás (pl: villanykörte összeesküvés akit érdekel) nem plejád fénylény, gyíkember hold másik oldala terminátor töltő összeesküvés hanem létező dolog. a tervezett hülyítés is ugyanennyire valid. az emberek hülyülnek, mindent el lehet nekik adni, 10 millió barátokköztet stb. ez gazdasági szempontból nagyon jó hogy rádsóznak minden szart és pörgeted, csak ez a gazdasági plusz magával hordoz egy kultúrális deficitet.

    mert függetlenül, hogy a dow (dawn of war) szeria 1-2-3 más játékmenetet ad, a 2. nem lett annyira komptetitív. mert grafika, grafika, grafika, loot kapmány és a végére siekrült belőniük a többit kevesebb sikerrel mégis 87%-90% értékelés, miért? mert 2 gombnyomogatós emberek 2 dolognál többet nem tudnak megjegyezni, ezek vannak többen, ezek foganak irogatni, ezek fogják agyondicsérni vagy lehúzni.

    dow2: játéktechnikailag új dolgot hozott cover system, lassú egységmozgás, több gondolkozás, érdekes játékmenet, mindenkinek tetszett, azonban kompetitiv szinten senki nem játsza már évek óta elite mod nélkül és elég micro közösség az akivel nyomulhatsz. pl. indrid cast, 1x játszottam velük 1x, ez a társaság 2-8 ezer játékórával rendelkezik, egyénenként, 6-7 éve tolják ki a videókat. ha megnézel egy 3v3 közvetítést és habla inglés akkor történik meg az, hogy így nézed és WTF. brutális játékélmény. a kampány nem rossz de nem mind1 hogy, majomcsapda, (maki verem), vagy malájkuvákkal fetrengsz bekokainozva valahol, ugye hogy ugye. De nekem aztán totál mind1, hogy valaki ezt élvezi, kampány meg botok ellen, csak alapvetően a real time stratégiák nem arra van kitatáláva hogy scriptelt eventekkel menj végig egy mapon.

    Ez van, ezért modnom, hogy keressen mást magának az aki úgy értékeli magát a zsanrát, hogy van benne 10 vagy 30 órája és botgamezik benne. RTS nem egy loot and shoot, vagy hack and slash. ide hatalmas tudás kell, hogy élvezhetővé tedd a játékot, mint amúgy minden egyes értelmes dolog a világon ilyen.

    mennyit dps-el egy tactical marine egység? mennyi sec míg kiért doktrina nélkül az egységed a map közepéig? stb. állítom hogy a játékosok nem hogy 1% tudja hanem mondjuk 50 fő. És vitának nincs helye hogy hát nem kell tudni mert nem, meg kampány. Szóval ezzel nem lehet érvelni RTS-nél hogy kampány. az egy tutorial , megtanít arra, hogy be tudd kapcsolni a számítógéped kb.

    replay system online, hát nézegettem őket, hogy mások hogy játszanak, olyan gagyi játékmenetek voltak, kész vicc, de már teleszartak mindent, hogy fos a játék. de akinek nincs affinitása, erre, hogy minden kis dolgot tudjon benne az nem is érti, hogy miről szól a játék. egy embert meglehet ítélni külső alapján csak hát nem lesz igaz. ilyen parasztos zen-koan de érthető.

    Ha miden 1v1-et meg akarsz nyerni, kis szinten eldar, ranger spam. lehozol 6 sniperes egységet és megnyerted a játékot + 2-3 webway-gate. mit csinál a 2 gombnyomogatós emberke, kirage-el és beírja poorly balanced game, szar a játék és még a kamány (tutorial) is. ha lenne egy kis esze, mindenáron megvédené a nodokat, mert hiába van több resource pontja az ellenfélnek a több egység sokkal többet redukál (maintenance/fenntartás) resource/power 2:1 arányban. ez olyan 30 katona után lép életve és 1darab katona 4 res és 1 pow. és ez duplázódik eldarnal tier 2-es egységeken. katonánkén
    .
    szóval hiába one trick ponizik, meg fogalal el egy csomó node-ot, kb semmire nem megy vele mert 2 artillery-vel (whirlwind+1dmg upgrade) az összes squishy egységét leredukálod 0-ra elment egy csomó fejlesztése ami hatalmas minusz az adott helyzetben. és hiába volt +2 node-ja már akkora minuszban volt a sok kis egység miatt hogy nem skálázódott rendesen early végén.

    az ilyen gather (csomó egység sok helyen) csávók ellen a landspeeder a legjobb, egyszerűen beküldesz kettőt az enemy vonal mögé és lelövöd a nodoknál a fejlesztéseket. vannak lehetőségek csak amint elítettem 2 gombnyomogatós emberke ragequit és a játék a szar.

    másik ilyennel akivel találkoztam howling banshee vagy 6+ egység stealth cover. doktrina-silence, quick stike amint keresztülfutott az meghalt, és ezeket hozta, hát aztán mikor pofába kapta a 2db dreadnought-ot 2db slam doktrinával (q- slam-nél pajzs ami visszaver minden lövedéket + ideiglenes pajzs + attackspeed) meg 2 assault marine sqadot az wratihtguardokra (anti vehicle squad), hogy ne tudjanak lőni a 8x túlerős 4 egységgel + elite nézett hogy wtf.

    és vannak még jó gamek. nyertünk meg kaptunk már ki úgy is 3v3-ba hogy az egyik csávó ragequit aztán csak megnyertük/vesztettünk bottal, enemyben bottal. társam ölt 130 körül én meg vagy 450-et. hát nem értik hogy lategamben csak anti-vehicle meg assault squadot lehet lekérni alap egység gyanánt mert semire nem jó a többi ezek szerint nem. de volt már olyan hogy 650-et öltem (nem e-pénisz méregetés céljából modnom). úgy gondolta, hogy spammeléssel minden megoldható. hiába csinál az ork egy rakás egységet 2 lángszórós tactical marine + kill team ironmaw és gyere holnap is.

    szóval 50 órám van, mondjuk fél napra úgy maradt a game, de 40 körül van már multi játékom, volt hogy leléptem én is a 5 percben mert nem is mertem ezt a rush taktikát és beírtam hogy wp, nice trick és tanultam belőle. szerintem maga a játék nagyon jó és nem csak az van hogy ott állasz a nódokon fél órát és nem csinálsz semmit mert egy normális ellenféllel nagyon pörgős a játék, volt hogy otthagyod a nódot harc után, hogy mire ráfejleszt counterattackold, mert a társadnak kell a help.

    összességében tényleg jó most ha nem jók a csapattársaid annyira hogy megüsse a minimal színvonalat, ez van, mindegyik online game ilyen, nem a játék a szar, mondjuk nem lehet bindelni gombokat ami így MAF? de ez később biztosan hozzárakják mert nélkülözhetetlen. csak mondjuk ezért sírni mint totalbiscuit amikor azt sem tudja hogy mi counterel mit a játékban de ő már bindelni akar, érted kész viccek ezek a mik is? review-ok

    aki szeretni a taktikát, és nem nyomjál le több gombot az nyer sc 2-t annak a sc 1-et ajánlom vagy ezt. mert jó. vannak hibái de jó.

Új hozzászólás Aktív témák