Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Cifu #440 üzenetére

    Elkezdtem játszani a DoW3-al (már van virágbolti verzió), és végül is azt kell mondjam, hogy nem kellett volna olyan sok, hogy ebből a játékból egy tényleg jó és szórakoztató játék legyen.

    +Az Orkok nekem kifejezetten tetszenek, kellően hülyék a jó értelemben véve, kellően humorosak a beszólásaik és pár téren sikerült orkosan megoldani a küldetéseket (hogy hatástalanítják az Orkok egy űrbázis ágyúit? Beküldik a szellőzőkön a Gretchin-eket, akik odabent minden szétvernek - majd előkerülnek félig agyonverve... :DDD )

    +A grafika nem lenne rossz, és kellően látványos.

    +Hangulatosak a folyamatos szövegelések (az egyik küldetésben Ork hősünk folyamatosan kommentálja azt, ahogyan az "Orkos" irányjelzője mit mutat, kb. ilyen stílusban "ÚÚÚúúúú, nézzétek, 'kilendűt a mutató!", "Erre erősebben vibrál", "Mostan gyengébben vibrál").

    +Az első küldetések még kellően jól össze vannak rakva.

    De őszintén szólva teljesen megértem, hogy a Steam-en jelenleg 52%-on áll a vélemény róla, és az elmúlt 30 napban írtak átlaga már csak 40%-os.

    -Fizikai képtelenség három hőst meg maréknyi egységet már egyszerre irányítani, és használni az extráikat. A mihez tartás végett csaknem minden egységnek van valami speckója. Amit majd jól nem fogsz csata közben használni...

    -Ahogy halad előre az egyjátékos kampány, egyre nevetségesebb az egész, plusz egyre kevesebb értelme van a gyalogosoknak. Annyira kevés, hogy amint lehet, csak hősökre és nehézgyalogságra / járművekre érdemes költeni.

    -A mikromanagement elvben úgy nézne ki, hogy minden csatába három hőst vihetsz, és három doktrínát választhatsz. A hősöket és a doktrínákat változatos módon lehet megszerezni, de leginkább Skull-ért, belső fizetőeszközért, amit lejátszott meccsekért vagy teljesített küldetésekért kapsz.

    -A történet lapos, laposabb.... oké, az Orkoké nem, az szórakoztató, de hiába, mert csak átlag minden harmadik küldetés Ork küldetés. A Blood Raven-ek persze megint szembe mennek a helyi főmuftival, aki (micsoda meglepetés!) ismét egy Inkvizítor. Az Eldák megint belső nézeteltéréssekkel küzdenek,.

    -Az Orkokon túl a másik két frakciónak nincsenek alapból tornyai, leszámítva persze a resource pontokra felhúzhatókat. Max. doktrínában lehet megvenni őket. Ja, kampányban nem, ott nem használhatják őket. Csakmertazért.

    -Ez a foglald el a Resource pontokat, építs rá, aztán bővítsd, hogy több pontot adj, elég fárasztó és nevetséges.

    -Nincs fedezék rendszer, csak megerősített védművek, amelyeknek saját életerőpontja van. Ha szétlövik, hát nem véd többet már semmit.

    -A magas fűben elbújó Wraithlordok meg Drenyák kicsit nevetségesek, de inkább fájdalmasak.

    All-in-all egy vicc a játék, pedig látszanak pontok, ahol eredményeket mutattak fel (pl. az Orkok szemétből fejlesztenek mindent - tényleg mindent). Meg kellett volna hagyni a DoW2 fedezék-modelljét és a hősökre építő játékmenetét, és akkor valami lehetett volna belőle. De így...

    A multijával nem foglalkozok, de zseniálisak a patch note-ok. Pl. az egyik SM hőst kevesen használják - megoldás: lenerfelik. Az eldák túl sok csatát nyernek - tehát a legtöbb változtatással buffolják őket. Nem csoda, hogy a patch note-ok alatt parázs anyázás és káromkodás, meg "Refund!" felkiáltásokat lehet olvasni. Szóval ezért 60 eurót (pardon, Steam Summer Sales - 45 eurót) elkérni szabadrablás esete...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák