Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Francia91

    veterán

    válasz csongi #14513 üzenetére

    Arról nem beszélve, hogy pl tankban rengeteg pályán kiheréltek jó pontokat, ahonnan lehetett jó meccset menni, és tudtál kreatív lenni... Eltorlaszoltak kiváló helyeket és feljutási lehetőségeket. Abba az irányba mennek, hogy egyenpálya legyen lassan az összes. És ez nagyon bosszantó. 2-3 évvel ezelőtt majdnem minden pályának volt több olyan pontja, amit kreativitással meg tudtál találni, és fel tudtál menni egy-egy nagyon jó helyre. Ezekből lassan már nem marad, mert szép sorban veszik kifele belőle, eltorlaszolják egy-egy darab sziklával az utakat.... :U

    [ Szerkesztve ]

    "Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

  • KROK640

    veterán

    válasz csongi #14513 üzenetére

    Na mondjuk az UI-n csak vissza fejleszteni sikerült az elmúlt évek során, az biztos. Ma már az sem működik h meccsben lekérem a stattáblát és közben ránézek h mennyi prémem vagy milyen boosterem van aktiválva, mert hiába viszem rá a nyilat, mint régen, nem írja már ki :( (mert technikailag bekerült egy pluszréteg "canvas" (nem tudom másképp körül írni) és így nem érzékeli azt hogy rajta van az egér és ki kéne írni).

    A chat ablakos vacakolás nekem is megvan, plusz ha kilőnek, egy meccsből nem tudok gyorsan kilépni, mert állandóan elrángatja előlem az ablakot, kész közelharc mire kilépek.

    Statlistában van jármű besorolás, de csak ha rámész nyillal, és csak a 3 legmagasabb jármű (arcade-ban, RBben semmi! ez jogos... )

    Dinamikus időjárás baró ötlet, bár sok csata szerintem nem tart addig, hogy ez élethűen kivitelezhető legyen. (persze megoldotta anno a Forza Horizon 4 is gond nélkül, egy afféle megoldást is elfogadnék)

    "Ezért kell a normális mapválasztó." : Pontosabban??? Mert most is van. (illetve tiltani lehet, megnövelni egyes mapok valószínűségét) Nekem a játékmód választás hiáyzik, hogy egyes módokon belül tudjak választani (pl bázisbirtoklás/frontline/légifölény stb. )

    "A gépek fejlesztése teljesem felesleges" - na ebben piszkosul nem értünk egyet. Ez mozgatja a játékot, ez generálja, hogy legyen értelme sokat kimenni egy géppel, és sokan ezek miatt is vesznek GE-t. Nem mellesleg ha ez nincs, akkor kb az egész booster rendszert is kukázhatjuk.

    "A legénység még csatába van :D Melyikben? Éppen szalonnát játszanak a lángoló gépben." . itt mindegy mit írnak, aza lényeg, hogy valahogy megkell büntessen a játék, ha szerinte te túl hamar kilépsz, és ez a mese arra h miért nem játszhatsz percekig. Értem én e mögött a logikát és a jó szándékot ez még mindig emberbarátibb ugyanakkor mégis foganatosított büntetés mint sok más lehetne, DE sajnos nem mérlegeli a játék, hogy én léptem ki, vagy kilőttek? Rengetegszer jártam úgy, hogy a csata elején kilőttek, a játék meg úgy ítélte meg h túl korai, és crewlock. Vagy van egy spawncamper kilövi a második és harmadik gépem, utána ha a csata vége előtt lépek ki akár csak 30 másodperccel is, crewlockban van a két gyorsan meghalt a gépem a csata végéig vagy 8(!) percig!

    "Játék módba értelmes coop módot" - igen, nem ártanának gép/botok elleni kampányok (bár mintha lett volna régebben valami.

    "A Sqadron rendszer kuka. Bugyuta limites." - van rá mód, hogy akár 8-an is együtt harcoljatok, csak nem hivatalos megoldás, de a rendszer sajátosságai miatt ez kivitelezhető :)

    "Összébb mosnám az árkád és Real fizikát, feleslegessé vált a két mód." - erre én is hajlok, de nagyon forró történet ez. Mert ugyan nekem lenne aranyközéputas megoldásom, de biztos vagyok benne, hogy sok AB-snek és RB-snek sem tetszene a dolog, és lehet, hogy a végén újabb játékosfogyás lenne a vége. (Röviden : eltűnne a célgömb, és a gép szétszakítható lenne óvatlan manőverekkel mint RBben, ugyanakkor megoldanám h a gép belsejében a célgömb tényleg működjön (valaha ez is jó volt, de el lett szarva, azóta érzésre lövünk külső nézetből - ez persze továbbra is maradna); AB oldalról maradna a 3-5 jármű és a backup, sebességét tekintve pedig valahol a mostani AB és RB közé raknám. Pl RBben semmi értelme nincs annak hogy bedob a játékba és percekig csak repülök "üresben" mire meglátok valami célpontot, az AB-s 30-50mp tök elég szerintem. AzLB javadalmazást pedig a mostani RB és AB szint közötti matemaitikai középszintre lőném be - ezzel egyébként még mindig gyorsabban lehetne fejlődni mint most bármelyik játékmódban).

    "Mindig a map kiválasztása után lehessen tekinkát választani.
    Belépés előtt választhatsz nemzetet, és BR-t.
    Ez a fordított rendszer egy katasztrófa.
    "
    Ez a legforróbb pite, ezért hagytam utoljára.

    Régen én is azt gondoltam, hogy előbb lássam a meccset és majd választok technikát, de nem kivitelezhető. Főleg így nem. Maximum úgy, hogy választasz játékmódot (bázisbirtoklás/frontline/légifölény stb.) és utána indul el a keresés, de addigra a BR-t és a gépeket ki kell választanod, a pálya meg jönne random. Ez lenne a max amit kihozhatsz.
    Meg is mondom miért : Gondolj bele, kiválasztod a mapot, majd mikor talál játékot, és bedob (belépés előtt) akkor választanál BR-t, de akkor ki döntené el, hgy milyen BRben tudtok menni? Honnan tudja előre a rendszer, hogy milyen BRes játékosokat hozzon össze? Biztos lenne neked ott járműved? Megfelelő is? Képtelenség lenne egy igazságos játékot összehozni mivel a rendszer nem tudná milyen BRű játékosokat dobjon össze. Ugyanez MAP-al, ahány játékos annyi MAPra keresne, tovább örlődne az állomány.
    Viszont egy játékmóddal és előre beállított BRel (konkrét presettel) még tudna mit kezdene a rendszer, bár ígyis nőne a keresési idő, hiszen nem lenne elég, hogy azonos stílus (AB/RB)ban és BRben keressetek, de azonos módban (bázisbirtoklás/frontline/légifölény stb.) is kellene.

    Ez a kérésed úgy lenne kivitelezhető, ha mindaz megtörténik amit írsz, és a játék egy igényednek megfelelő meccsbe dobál be botokat és jó játékot. De ehhez akkor szvsz már net sem kéne, tudja már ezt offline is, nem terheljük a szervert sem meg LAG sincsen. Olyan Quake 3 módjára mehetne az ál multi... vagy ha már modern akkor mint a Forza Horizon 4-ben (amúgy nekem még ez is tetszene megfelelő tálalás(!) esetén). De ez már felvetné akkor, hogy fölösleges a booster, a Golden Eagle is kb, a multi a feltételek miatt kizárólag custom gamebe-n valósulhatna meg stb. A gajinnak tuti nagyon nem lenne jó ez az irány (nekünk viszont igen, mert a szerverek nélkül is lenne egy teljes értékű War Thunder).

    Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

Új hozzászólás Aktív témák