- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- iPhone topik
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
ph A kilencedik születésnapját ünneplő rendezvény kétnapos lesz, és június 29-én nyitja meg kapuit.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
peeter1986
csendes tag
Hello,
Gondom van a UPC Mobile szolgáltatásával:
Bizonyos külföldi(?) SMS-ek nem érkeznek meg a telefonomra a UPC-hez váltás óta. Pl. a Google vertification kódja, osztrák telefonokról küldött sms-ek, de legutóbb a Jófogás rendszerére is hiába vártam (több napon többször próbálkozva).
Felhívtam a UPC-t akik azzal pattintottak le, hogy a másik fél hálózata tudja kivizsgálni a hibát és írjak a Google Supportnak
Elkapott az ideg, de nem jutottam előre az ügyben az ügyfélszolgálatnál..
Még ha így is van és tényleg csak ők tudják kivizsgálni, akkor sem hiszem, hogy az elmúlt egy hónapban észlelt összes esetben nekem kellene lépnem és egyenként jeleznem a külföldi ügyfeleknek, szolgáltatóknak, hogy a nyomorult UPC Magyarország-ot keressék ha nem válaszolok az SMSeikre vagy nem tudok SMS-t fogadni..Hasonló jelenségről olvastam más fórumokban is, esetleg ti is megfigyeltetek hasonlót? Esetleg tudtok valamilyen megoldást javasolni?
üdv
P[ Szerkesztve ]
-
peeter1986
csendes tag
válasz
Rozsta #36570 üzenetére
Hát te egy nagyon türelmes ember vagy..
Nekem egyre jobban felmegy a pumpa, nem csak maga a hiba és az okozott kellemetlen helyzetek miatt hanem mert hazudnak mint a vízfolyás.. Tudnak a hibáról mégsem tesznek semmit.. és itt nem pár napról van szó, hanem most már hónapokról!
Én a következő cselekvési tervet javasolnám:
1. ÁSZF átolvasás, bizonyíték gyűjtögetés.
2. Fogyasztóvédelem - a közhiedelemmel ellentétben elég jól működnek..
3. Közben: szolgáltató váltás. -
peeter1986
csendes tag
válasz
Intruder2k5 #36582 üzenetére
Ugyan ezt csinálták meg velem is.. Nálam a számlázási és a szolgáltatási címet kavarták össze-vissza és addig nem voltak hajlandóak átvenni a számot míg a Telenor nem írta a cég nevére.. Háromszor kellett bemennem személyesen mire sikerült átvinni a számot a Telenor-tól. Most úgy tűnik vihetem vissza.. :S
Apropó.. nem lehet, hogy a számhordozásos előfizetéseknél van csak ez a hiba???
-
peeter1986
csendes tag
válasz
Uthenger #36558 üzenetére
Technikailag érthető és logikus a trace-elés folyamata, köszi h megosztottad..
DE!
Az, hogy ezt a hibát hogyan lehet orvosolni, engem mint fogyasztót NEM ÉRDEKEL és NEM IS KELL, HOGY ÉRDEKELJEN. Trace-elje ezt a UPC.. Pl. azzal a módszerrel amit rám akar hárítani. Küldessen magának SMS-eket külföldi hálózatokból.. Állítson rá pár technikust, egy nap alatt le lehetne ellenőrizni az összes európai hálózatot és pár hét alatt biztosan el tudnák intézni velük a szükséges javításokat.
Sőt, mondok jobbat: ezt a szolgáltatásuk elindítása ELŐTT kellett volna megtenniük!A tényállás az, hogy én előfizettem valamire, fizetek érte x összeget havonta. Ha ez a valami egy mobiltelefon szolgáltatás, akkor úgy érzem jogosan várható el, hogy a bejövő hivások és sms-ek megérkezzenek. Nem csak a saját hálózatból, nem csak magyarországról, hanem MINDENHONNAN. 1995-ben is így lehetett mobilszolgáltatást indítani, ez úgy érzem 20 évvel később is elvárható..
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!