- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Netfone
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
ma A Gorilla Glass 7i képesésgei igazodnak a megnövekedett képátló és készüléktömeg jelentette kihívásokhoz, de kedvezőbb árú, mint a Victus üvegek.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti85
senior tag
válasz kiraly011 #133044 üzenetére
Szia! Ugyan ez volt (?) nálam is. Írtam is ide, illetve más is megkeresett privátban hogy hasonlót tapasztal. Nálam végül ismételten kicserélték a modemet és azóta nem tapasztalom a hibát. De tuti hogy nem az oldotta meg, mert a modem után jelentkeztek a magas válaszidők az útvonalkövetés szerint.
Amúgy valóban az volt, hogy amikor kijöttek, akkor utána jó volt kb. 1 napig. De mint kiderült azért, mert a modem újraindítás után pár órán keresztül nem jelentkezett a hiba.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz kiraly011 #133044 üzenetére
Üdv!
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és hányas csillapító van bekötve kitudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz kiraly011 #133068 üzenetére
Rendben vannak az értékek, jófajták az osztók, megfelelő a bejövő jel erőssége, modemnél kiveheted a csillapítót. Ha az első osztóba kötött boxnál vételi problémát tapasztalsz az első osztót cseréld 5-1000Mhz CE feliratú kettes splitterre. [link] [link] [link] Esetleg nézd meg modem üzemmódban javul-e a helyzet, ilyenkor az első három vezetékesen csatlakoztatott eszköz kap ipcímet, modem oldala 192.168.100.1 címen érhető el. Modem és box újraindítás után sem javul a helyzet?
[ Szerkesztve ]
-
peti85
senior tag
válasz kiraly011 #133044 üzenetére
Szia!
Nálad hogy áll a probléma megoldása? Nálam ismét előjött a hiba: #132704Nem tudom mit csináljak. Forduljak NMHH-hoz? Már kétszer cseréltek modemet, plusz még egyszer kint voltak átnézni a házon belül a koax vezetékeket, osztókat. Mindent rendben találtak. Ezen felül két online bejelentésemre (ahova csatoltam a ping és traceroute logokat) úgy reagáltak hogy "a hiba már nem áll fenn".
Nem igazán értem mi lehet, mert másoknál is jelentkezik (volt aki privátban írt rám hogy ugyan ez van Nála is, illetve itt a fórumban is olvastam hasonlót) mégis úgy tűnik hogy nem mindenkinél.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen