Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Levi123

    senior tag

    válasz dangerzone #55494 üzenetére

    Amikor váltottam csomagot kaptam másik modemet, akkor küldtek egy pdf-et emailben, hogy adjam le a legközelebbi upc-nél vagy meghatározott postákon ingyenesen.
    Persze azóta volt kint 2-3x szerelő de nem vitte el, mert ő nem tudja leadni.
    Majd ugyanígy ahogyan Te is elfelejtettem az eszközt most megtaláltam a szekrény mélyén :)

    A pdf-ben az alábbi szöveg áll:
    Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az Előfizetői Szerződés megszűnése esetén az Előfizető 3 munkanapon belül
    köteles a Szolgáltató tulajdonában lévő és a hálózatról leválasztható kihelyezett eszközöket (pl. mediabox,
    mediacard, modem) rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban visszaszolgáltatni. Amennyiben az
    Előfizető ennek nem tesz eleget, úgy köteles a kárt megtéríteni, illetve az ÁSZF 3. számú mellékletében
    meghatározott összegű kártérítési díjat megfizetni. Az Előfizetőt mind a berendezések megrongálódása, mind
    azok visszaadásának elmulasztása esetén kártérítési kötelezettség terheli.

    Nekem nem küldtek díjat, valószínű azért mert nem megszünt a szerződésem csak módosították.
    A Te esetedben valószínű azért jött díj, mert ott a főbérlőd lemondta a szerződést és kötöttetek újat. Persze mivel neki megszünt joggal követelik vissza az eszközt.
    Persze ezt nem nektek, hanem a főbérlőnek kell fizetni, nem értem miért nektek számlázták.

    Lehet nekem is le kellene adni? :Y Vagy már hülyén nézne ki 1 év csúszással leadni? :)

    ÁSZF 3. sz melléklet, 1.2 fejezet - kártérítési díjak (bár ez szerintem lakossági előfizető nem üzleti):
    [link] - remélem ez a legfrissebb ÁSZF.

    [ Szerkesztve ]

    Levi

Új hozzászólás Aktív témák